Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti am un opel astra g hatchback 1,7 cdti 76000 km 2007 mi se întampla foarte rar sa porneasca si se opreste imediat apoi dau la cheie învarte de mai multe ori apoi porneste dar am observat ca nu mai porneste repede anumite perioade. trebuie sa învarta de mai multe ori ce parere aveti
revizile sant facute la timp la 15000 km
Mulțumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Iti trage aer pe la carcasa filtrului de motorina. Poti face un test de presiune ca sa te convingi.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula,CDTI-ul are pompa lift in rezervor,situatie in care,in filtru,la punerea contactului va fi o presiune(4 bari),care ar evidentia eventuala lipsa de etanseitate.La CDTI,merita a fi verificata,pierderea de presiune din sistemul injectoarelor,prin supapele de retur,cauza frecventa de pornire greoaie.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate 1.7 cdti nu are pompa in rezervor, doar un test de presiune pe circuitul de motorina poate evidentia neetanseitatea.
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
În vara anul trecut am reparat injectoarele 3 buc. Dupa acea masina mergea ca noua cam în toamna -iarna sa întamplat prima data am fost înapoi la mecanicul care a reparat injectoarele a facut testul de retur si iam sugerat sa faca si un test de presiune la filtrul de motorina ia facut testul cu o baºica de amorsare cum are motoarele diesel 1,9 D nu pierdea pe nicaieri motorina mia zis sa merg în continuare sa vedem ce o sa se mai întample. De atunci mi sa întamplat cateva ori se opreste cum o pornesc apoi dau la chaie umpic mai mult si porneste . Cand mi sa mai întamplat odata am chemat alt mecanic a pus testerul pe ia nici o eroare doar presiune zero la injectie ma întrebat daca am motorina în rezervor a desfacut intrarea si iesirea la filtrul de motorina a tras cu gura la turul din rezervor venea motorina a turnat motorina în furtunul care duce la pompa de injectie si a suflat cu gura sa împinga cu presiune motorina in pompa de înaltapresiune si am dat la automat si a pornit el a dat cu parerea ca scaunul la supapele de retur la injectoare este defectul
Si acum am o sticla de o jumatate de litru de motorina în masina si o siringa daca mi se mai întampla sa fac ce a facut mecanicul numai daca nu mai porneste deloc .
stima
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai simplu de probat, unesti furtunele care intra in filtrul de motorina, o pornesti sa se amorseze si o lasi pana a doua zi. Daca porneste fara probleme, trage aer pe la carcasa filtrului si stii ce ai de facut.
  • georgefabi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti
problema cu pornitul s-a agravat se întampla mai des si porneºte la a treia cheie lunga.... ce sai fac ma înebuneste .
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ar trebui urmarit cu un Op-Com ce se intampla . Presiunea in rampa in momentul cand nu porneste si dai la automat , ar trebui sa fie peste 17 MPa iar pornita peste 24 MPa .
Daca porneste USOR si se opreste instant este chestie de alimentare.
-capac filtru motorina neetans.
-supapa presiune rampa comuna.
Una din astea trebuie sa fie.
Daca se chinuie sa porneasca inclusiv la prima cheie se complica treaba.
  • aurikalex

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 y20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
colegu asa cv am patit si eu numai k la mine daca o lasam cu botu in jos pornea si nu se mai oprea (adik corect)dar daca o lasam de bot in sus imi facea exact k la tine pornea bine si se oprea la fel de bine in urmatoarele zece secunde.la mine a fost de la pompa de injectie se dezamorsa .aqm k am rezolvat o ok
ps:verifica si pompa de injectie pe tester
  • flooryn87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Aurikalex ce anume ai schimbat pt a remedia problema? Care era cauza dezamorsarii? La fel mi se intampla si mie. Daca sta cu botul in jos nu are nicio problema
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
verificat/schimbat toate furtunele prin care circula motorina
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poti incerca sa bagi o supapa de unic sens pe tur, si o supapa de presiune la 1bar pe retur. Asa cu siguranta nu se mai dezamorseaza.
  • flooryn87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Momentan i am montat o supapa de sens pe tur pana in filtru si tot apare problema. Am sa incerc sa unesc turul si returul anuland filtrul, astfel voi vedea daca prinde aer pe la filtru
  • Aurel812

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
La fel am avut si eu probleme cu pornitul. Am gasit cauza. Garnitura de cauciuc ,care vine in capatul surubului ce prinde capacul filtrului era prea scurta,surubul se lovea de fundul suportului si nu etansa, Pe acolo pierdea presiune.
Filtrul era MANN,cel putin asa scria pe cutie Very Happy .
Sper ca asta sa fie si la tine problema,in caz ca nu ai rezolvat pana acum.
O zi buna!
  • flooryn87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
I am unit turul cu returul printr un furtun iar masina nu a mai avut probleme. Deci problema este carcasa de plastic eventual garniturile.Aurel ce filtru ai cumparat apoi Mann?
  • Aurel812

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Da,tot mann.
Insa de la alt magazin.
  • flooryn87

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Merci . am sa incerc sa o rezolv cu un filtru mann. In caz de nu se rezolva ii montez un filtru ca cel devla motoarele p benzina filtru cu carcasa cu tot .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR