- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salut baieti am un opel astra g hatchback 1,7 cdti 76000 km 2007 mi se întampla foarte rar sa porneasca si se opreste imediat apoi dau la cheie învarte de mai multe ori apoi porneste dar am observat ca nu mai porneste repede anumite perioade. trebuie sa învarta de mai multe ori ce parere aveti
revizile sant facute la timp la 15000 km
Mulțumesc
revizile sant facute la timp la 15000 km
Mulțumesc
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
De regula,CDTI-ul are pompa lift in rezervor,situatie in care,in filtru,la punerea contactului va fi o presiune(4 bari),care ar evidentia eventuala lipsa de etanseitate.La CDTI,merita a fi verificata,pierderea de presiune din sistemul injectoarelor,prin supapele de retur,cauza frecventa de pornire greoaie.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
În vara anul trecut am reparat injectoarele 3 buc. Dupa acea masina mergea ca noua cam în toamna -iarna sa întamplat prima data am fost înapoi la mecanicul care a reparat injectoarele a facut testul de retur si iam sugerat sa faca si un test de presiune la filtrul de motorina ia facut testul cu o baºica de amorsare cum are motoarele diesel 1,9 D nu pierdea pe nicaieri motorina mia zis sa merg în continuare sa vedem ce o sa se mai întample. De atunci mi sa întamplat cateva ori se opreste cum o pornesc apoi dau la chaie umpic mai mult si porneste . Cand mi sa mai întamplat odata am chemat alt mecanic a pus testerul pe ia nici o eroare doar presiune zero la injectie ma întrebat daca am motorina în rezervor a desfacut intrarea si iesirea la filtrul de motorina a tras cu gura la turul din rezervor venea motorina a turnat motorina în furtunul care duce la pompa de injectie si a suflat cu gura sa împinga cu presiune motorina in pompa de înaltapresiune si am dat la automat si a pornit el a dat cu parerea ca scaunul la supapele de retur la injectoare este defectul
Si acum am o sticla de o jumatate de litru de motorina în masina si o siringa daca mi se mai întampla sa fac ce a facut mecanicul numai daca nu mai porneste deloc .
stima
Si acum am o sticla de o jumatate de litru de motorina în masina si o siringa daca mi se mai întampla sa fac ce a facut mecanicul numai daca nu mai porneste deloc .
stima
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- georgefabi
- OP
- 22 mesaje
- din 10 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTL
- Prahova
georgefabi
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Ar trebui urmarit cu un Op-Com ce se intampla . Presiunea in rampa in momentul cand nu porneste si dai la automat , ar trebui sa fie peste 17 MPa iar pornita peste 24 MPa .
Daca porneste USOR si se opreste instant este chestie de alimentare.
-capac filtru motorina neetans.
-supapa presiune rampa comuna.
Una din astea trebuie sa fie.
Daca se chinuie sa porneasca inclusiv la prima cheie se complica treaba.
Daca porneste USOR si se opreste instant este chestie de alimentare.
-capac filtru motorina neetans.
-supapa presiune rampa comuna.
Una din astea trebuie sa fie.
Daca se chinuie sa porneasca inclusiv la prima cheie se complica treaba.
aurikalex
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2000 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
colegu asa cv am patit si eu numai k la mine daca o lasam cu botu in jos pornea si nu se mai oprea (adik corect)dar daca o lasam de bot in sus imi facea exact k la tine pornea bine si se oprea la fel de bine in urmatoarele zece secunde.la mine a fost de la pompa de injectie se dezamorsa .aqm k am rezolvat o ok
ps:verifica si pompa de injectie pe tester
ps:verifica si pompa de injectie pe tester
flooryn87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
flooryn87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat
- Aurel812
- **
- 150 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
Aurel812
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
La fel am avut si eu probleme cu pornitul. Am gasit cauza. Garnitura de cauciuc ,care vine in capatul surubului ce prinde capacul filtrului era prea scurta,surubul se lovea de fundul suportului si nu etansa, Pe acolo pierdea presiune.
Filtrul era MANN,cel putin asa scria pe cutie .
Sper ca asta sa fie si la tine problema,in caz ca nu ai rezolvat pana acum.
O zi buna!
Filtrul era MANN,cel putin asa scria pe cutie .
Sper ca asta sa fie si la tine problema,in caz ca nu ai rezolvat pana acum.
O zi buna!
flooryn87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat
- Aurel812
- **
- 150 mesaje
- din 12 Oct 2011
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
Aurel812
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2011
- Mesaj Privat
flooryn87
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2014
- Mesaj Privat