Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,077 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,077
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
acum unii zic ca ar fi debitmetrul , altii pompa de vacuum (de retur) , altii ca ar fi calculatorul masinii chiar sunt disperat ma omorat masina asta . are careva idee care ar putea fi defectul ???
acum "ldivora" ce sa mai zic ? ... merci dar sunt mai mult in ceata ...
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
ia un patent izolat bine + niste manusi groase si scoate fiecare fisa pe rand in timp ce motorul functioneaza la ralanti...pune-o undeva la masa motorului sau a caroseriei si vezi cum da scanteie...scanteia tre sa fie intermitenta/regulat...nu 3 impulsuri da si 1 nu...sper ca intelegi ce spun...
sau se poate sa fie senzorul hall din delcou...revino cu info dupa ce faci testul cu fisele de bujii
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
1 - Motorul merge intrerupt (ca in 3 pistoane)
2 - Bujiile 1 si 4 sunt ude iar 2 si 3 lucreaza dar sunt cam arse
3 - Instalatia electrica are ceva improvizatii
acum din ce am inteles eu de la mecanici ar fi asa :
- supapele arse
- bobina
- delcoul
nici nu stiu la ce sa ma mai uit la ea si de ce sa ma apuc prima data ...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
daca ai probleme la inst el a motorului ideal ar fi sa verifici fiecare pin de la mufa ecu-ului...
later edit voi continua sa postez la topicul deschis inainte de acesta https://www.clubopel.com/vie...57&highlight=
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
ia un patent izolat bine + niste manusi groase si scoate fiecare fisa pe rand in timp ce motorul functioneaza la ralanti...pune-o undeva la masa motorului sau a caroseriei si vezi cum da scanteie...scanteia tre sa fie intermitenta/regulat...nu 3 impulsuri da si 1 nu...sper ca intelegi ce spun...
sau se poate sa fie senzorul hall din delcou...revino cu info dupa ce faci testul cu fisele de bujii
revin cu problema !!! ii probasem un debitmetru ... a mers un pic si iar a inceput sa faca asa
bujiile 1 si 4 se uda iar 2 si 3 merg .
maine ii fac testul de compresie si abia de acolo sa vedem ce poate fi .
apropo are o asa mare importanta senzorul hall ??? ca are firele rupte
azi sa uitat si colegul t0x la motor si a zis ca senzorul hall chiar daca are firele rupte nu are treaba cu mersul patrat al motorului
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ecologistii ar spune ca singurul senzor care are importanta este sonda lamda 😛 eu consider ca fiecare senzor are o importanta in functinarea motorului asa ca nu are ce sa strice daca refaci legaturile la respectivul senzor...
Salutari lui tox 😊
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
- catalin-g3
- **
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
faza e ca , coldegul t0x i-a scos mufa aia si mergea fara probleme ...
nush ce sa mai cred despre motorul asta ...
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
The ignition is controled by the crankshaftsensor and the position of the distributor and not the hall sensor(camshaftsensor).Thats why the engine keeps runnin also you pulled out the hallsensor.
Here in germany opel sells the hallsensor only together with the distributor.Because of this we buy this sensor direct from bosch.The bosch number of the hall sensor is written inside the distributor.You will see it when you open it.So good luck.
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
The ignition is controled by the crankshaftsensor and the position of the distributor and not the hall sensor(camshaftsensor).Thats why the engine keeps runnin also you pulled out the hallsensor.
Here in germany opel sells the hallsensor only together with the distributor.Because of this we buy this sensor direct from bosch.The bosch number of the hall sensor is written inside the distributor.You will see it when you open it.So good luck.
OK ! That's right , now i am sure cause my problem is from hall sensor , but i will try to fix it today or i still search for it .
I can't find this sensor (at auto-parts shop) and i heard cause is very expensive 🙄