Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Sper sa nu fac ceata si mai mare: poate senzorul de turatie motor de la volanta? Semnal intermitent? Eu as zice ca in conditiile in care senzorul da semnal intermitent, ECU considera ca motorul nu are turatia necesara si comanda benzina mai multa la injectoare, de aici rezultatul de motor "inecat". Sper ca nu gresesc.
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa ii mai fac ... am schimbat bujiile si le-a udat in secunda 2 , uleiul miroase a benzina , motorul merge ca in 3 pistoane si azi am dat 100 euro numai pe vorbe ...
acum unii zic ca ar fi debitmetrul , altii pompa de vacuum (de retur) , altii ca ar fi calculatorul masinii chiar sunt disperat ma omorat masina asta . are careva idee care ar putea fi defectul ???
acum "ldivora" ce sa mai zic ? ... merci dar sunt mai mult in ceata ...
acum unii zic ca ar fi debitmetrul , altii pompa de vacuum (de retur) , altii ca ar fi calculatorul masinii chiar sunt disperat ma omorat masina asta . are careva idee care ar putea fi defectul ???
acum "ldivora" ce sa mai zic ? ... merci dar sunt mai mult in ceata ...
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
poi tre' sa mergi la un mecanic bun cu ea s o purice cum trebuie...asa din vb e mai greu de depistat ce ai tu acolo.Fa un test cu agarafa vezi ce erori ai.....poate sant duse injectoarele, la injectia secventiala un pic de benzina in plus si s a dat amestecul si aprinderea peste cap.Compresia la cilindri e ok?supapele sant ok?presiunea in rampa e ok?scanteia e buna? cauze ar putea fi multe dar e complicat sa ne dam seama doar din vb
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
eu banuiesc fisele la cum spui ca se comporta...fa urmatorul experiment:
ia un patent izolat bine + niste manusi groase si scoate fiecare fisa pe rand in timp ce motorul functioneaza la ralanti...pune-o undeva la masa motorului sau a caroseriei si vezi cum da scanteie...scanteia tre sa fie intermitenta/regulat...nu 3 impulsuri da si 1 nu...sper ca intelegi ce spun...
sau se poate sa fie senzorul hall din delcou...revino cu info dupa ce faci testul cu fisele de bujii
ia un patent izolat bine + niste manusi groase si scoate fiecare fisa pe rand in timp ce motorul functioneaza la ralanti...pune-o undeva la masa motorului sau a caroseriei si vezi cum da scanteie...scanteia tre sa fie intermitenta/regulat...nu 3 impulsuri da si 1 nu...sper ca intelegi ce spun...
sau se poate sa fie senzorul hall din delcou...revino cu info dupa ce faci testul cu fisele de bujii
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- razvu77
- **
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Datele problemei sunt urmatoarele :
1 - Motorul merge intrerupt (ca in 3 pistoane)
2 - Bujiile 1 si 4 sunt ude iar 2 si 3 lucreaza dar sunt cam arse
3 - Instalatia electrica are ceva improvizatii
acum din ce am inteles eu de la mecanici ar fi asa :
- supapele arse
- bobina
- delcoul
nici nu stiu la ce sa ma mai uit la ea si de ce sa ma apuc prima data ...
1 - Motorul merge intrerupt (ca in 3 pistoane)
2 - Bujiile 1 si 4 sunt ude iar 2 si 3 lucreaza dar sunt cam arse
3 - Instalatia electrica are ceva improvizatii
acum din ce am inteles eu de la mecanici ar fi asa :
- supapele arse
- bobina
- delcoul
nici nu stiu la ce sa ma mai uit la ea si de ce sa ma apuc prima data ...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
ok incepe prin a face testul "cu agrafa" vezi ce erori apar
daca ai probleme la inst el a motorului ideal ar fi sa verifici fiecare pin de la mufa ecu-ului...
later edit voi continua sa postez la topicul deschis inainte de acesta https://www.clubopel.com/vie...57&highlight=
daca ai probleme la inst el a motorului ideal ar fi sa verifici fiecare pin de la mufa ecu-ului...
later edit voi continua sa postez la topicul deschis inainte de acesta https://www.clubopel.com/vie...57&highlight=
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
eduard33 a scris:eu banuiesc fisele la cum spui ca se comporta...fa urmatorul experiment:
ia un patent izolat bine + niste manusi groase si scoate fiecare fisa pe rand in timp ce motorul functioneaza la ralanti...pune-o undeva la masa motorului sau a caroseriei si vezi cum da scanteie...scanteia tre sa fie intermitenta/regulat...nu 3 impulsuri da si 1 nu...sper ca intelegi ce spun...
sau se poate sa fie senzorul hall din delcou...revino cu info dupa ce faci testul cu fisele de bujii
ia un patent izolat bine + niste manusi groase si scoate fiecare fisa pe rand in timp ce motorul functioneaza la ralanti...pune-o undeva la masa motorului sau a caroseriei si vezi cum da scanteie...scanteia tre sa fie intermitenta/regulat...nu 3 impulsuri da si 1 nu...sper ca intelegi ce spun...
sau se poate sa fie senzorul hall din delcou...revino cu info dupa ce faci testul cu fisele de bujii
revin cu problema !!! ii probasem un debitmetru ... a mers un pic si iar a inceput sa faca asa
bujiile 1 si 4 se uda iar 2 si 3 merg .
maine ii fac testul de compresie si abia de acolo sa vedem ce poate fi .
apropo are o asa mare importanta senzorul hall ??? ca are firele rupte
azi sa uitat si colegul t0x la motor si a zis ca senzorul hall chiar daca are firele rupte nu are treaba cu mersul patrat al motorului
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu as prea zice ca este asa, eu presupun ca tocmai de acolo este problema, cu ajutorul senzorului respectiv (montat la capatul axei cu came in interiorul distribuitorului) calc. de inj. Motronic 2.5 identifica fiecare piston in parte si nu bancuri de cate doua.
Ecologistii ar spune ca singurul senzor care are importanta este sonda lamda eu consider ca fiecare senzor are o importanta in functinarea motorului asa ca nu are ce sa strice daca refaci legaturile la respectivul senzor...
Salutari lui tox
Ecologistii ar spune ca singurul senzor care are importanta este sonda lamda eu consider ca fiecare senzor are o importanta in functinarea motorului asa ca nu are ce sa strice daca refaci legaturile la respectivul senzor...
Salutari lui tox
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Azi i-am facut testul de compresie si a iesit 12 la toate pistoanele cu o diferenta intre ele slab sesizabila asa ca a ramas sa ii schimb fisele si bujiile dar ma gandesc totusi la senzorul hall (la care am 3 fire rupte)unde parerile sunt impartite unii zicand ca are o importanta mare iar altii zic ca pot sa-i scot mufa de tot ca nu are nici o treaba ...
- catalin-g3
- **
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
catalin-g3 a scris:Daca ii scoti mufa de tot, nu o sa mai ai comanda la aprindere si nu o sa mai ai scanteie. Cel mai bine ar fi sa refaci legaturile acolo unde zici ca ai firele intrerupte. Daca poti sa lipesti firele respective e si mai bine.
faza e ca , coldegul t0x i-a scos mufa aia si mergea fara probleme ...
nush ce sa mai cred despre motorul asta ...
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
The hallsensor (camshaftsensor) tells the ECU at which crankshaftrotation cylinder 1 gets fired up.This is important for the ECU in so far as fuelinjectiontimes are coordinated by this information.Without this information the ECU injects too much fuel into the cylinders and at wrong times.Thats why your sparks are wet and your oil stinks like petrol.So change the hall sensor!
The ignition is controled by the crankshaftsensor and the position of the distributor and not the hall sensor(camshaftsensor).Thats why the engine keeps runnin also you pulled out the hallsensor.
Here in germany opel sells the hallsensor only together with the distributor.Because of this we buy this sensor direct from bosch.The bosch number of the hall sensor is written inside the distributor.You will see it when you open it.So good luck.
The ignition is controled by the crankshaftsensor and the position of the distributor and not the hall sensor(camshaftsensor).Thats why the engine keeps runnin also you pulled out the hallsensor.
Here in germany opel sells the hallsensor only together with the distributor.Because of this we buy this sensor direct from bosch.The bosch number of the hall sensor is written inside the distributor.You will see it when you open it.So good luck.
Martin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2006
- Mesaj Privat
Calibra-Turbo a scris:The hallsensor (camshaftsensor) tells the ECU at which crankshaftrotation cylinder 1 gets fired up.This is important for the ECU in so far as fuelinjectiontimes are coordinated by this information.Without this information the ECU injects too much fuel into the cylinders and at wrong times.Thats why your sparks are wet and your oil stinks like petrol.So change the hall sensor!
The ignition is controled by the crankshaftsensor and the position of the distributor and not the hall sensor(camshaftsensor).Thats why the engine keeps runnin also you pulled out the hallsensor.
Here in germany opel sells the hallsensor only together with the distributor.Because of this we buy this sensor direct from bosch.The bosch number of the hall sensor is written inside the distributor.You will see it when you open it.So good luck.
The ignition is controled by the crankshaftsensor and the position of the distributor and not the hall sensor(camshaftsensor).Thats why the engine keeps runnin also you pulled out the hallsensor.
Here in germany opel sells the hallsensor only together with the distributor.Because of this we buy this sensor direct from bosch.The bosch number of the hall sensor is written inside the distributor.You will see it when you open it.So good luck.
OK ! That's right , now i am sure cause my problem is from hall sensor , but i will try to fix it today or i still search for it .
I can't find this sensor (at auto-parts shop) and i heard cause is very expensive