valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
Am si eu o mare problema , am cumparat un opel astra g 1.2 din 2001 55kw care nu parea sa aiba probleme, tind sa cred ca cel care mi-a vandut masina a facut un schimb de ulei si a curatat motorul si de asta nu mi-am dat seama si m-am trezit ca imi baga apa in baia de ulei si nici nu mai porneste motorul cei drept am mers ceva cu masina (in jur de 300km) si am inteles ca e garnitura de chiuloasa arsa dar de ce nu mai porneste deloc si nu invarte doar se aprind mai multe becuri in bord....daca ma puteti ajuta cu ceva informatii pentru ca nu prea ma pricep fiind prima mea masina ...va multumesc anticipat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
vezi ce errori are in bord.(pseudo-agrafa) sau cu o interfata.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca ai calmina (maioneza) pe buson pe joja de ulei daca da este garnitura chiuloasa fisurata (sau invers ulei in antigel.)
Fum nu scoate
Tutorial despre fum
https://www.clubopel.com/vie...0432&start=40
Dupa ce da-i la cheie martorul cu motorasul ramane aprins (errori stocate) si mai care din cele din poza.
Daca te apuci de desfacut sa schimbi si oringul de la arborele cotit dinspre distributie.
Z12XE are distributie pe lant.
Daca schimbi numai garnitura nu cred ca este capat de tara. (cere o oferta la un service cu magazie de piese sa vezi in mare ce costuri implica eu unul zic ca merita daca masina arata bine.)
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 11 Oct, 2014 6:42 pm, modificat de 2 ori în total
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Daca ai calmina (maioneza) pe buson pe joja de ulei daca da este garnitura chiuloasa fisurata (sau invers ulei in antigel.)
Fum nu scoate
Tutorial despre fum
https://www.clubopel.com/vie...0432&start=40
Dupa ce da-i la cheie martorul cu motorasul ramane aprins (errori stocate) si mai care din cele din poza.
Daca te apuci de desfacut sa schimbi si oringul de la arborele cotit dinspre distributie.
Z12XE are distributie pe lant.
Daca schimbi numai garnitura nu cred ca este capat de tara. (cere o oferta la un service cu magazie de piese sa vezi in mare ce costuri implica eu unul zic ca merita daca masina arata bine.)
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 11 Oct, 2014 6:42 pm, modificat de 2 ori în total
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
Pe joja nu aveam pasta din aia in schimb nivelul pe joja este peste maxim, doar pe buson si in interior am pasta iar erorile nu mai pot sa le verific pt ca am dus masina pe platforma si acum a ramas la un service abia luni se apuca de ea, raman aprinse toate din fotografie , da si cel de la ulei ramane si nici nu se aude nimic daca vreau sa o pornesc doar se aprind acele becuri in bord si cand dau cheie sa pornesc scade putin intensitate luminozitatii la ele si atat nu invarte sau sa faca un sunet ceva motorul....
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Exact cum a spus si colegul @ vallyyy garnitura la distributie e problema. Lasa garnitura la chiuloasa in pace, aia nu cedeaza cu una cu doua.
O-ring arbore cotit (cum arata ?), semering distributie... nu au nici o legatura cu circuitul de apa
In zona incercutia exista probleme la tine acum. Este o problema des intalnita la acest tip de motoare. In zona respectiva garnitura cedeaza si se amesteca lichidele intre ele (ulei+ apa) .
O-ring arbore cotit (cum arata ?), semering distributie... nu au nici o legatura cu circuitul de apa
In zona incercutia exista probleme la tine acum. Este o problema des intalnita la acest tip de motoare. In zona respectiva garnitura cedeaza si se amesteca lichidele intre ele (ulei+ apa) .
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
L-am sunat pe cel care mi-a vandut masina si dupa ce m-am certat cu el putin mi-a recunoscut ca masina avea probleme si mi-a zis ca si el a incercat sa rezolve problema cu lichidul de racire in baia de ulei si mi-a zis ca a schimbat garnitura de la capacul de distributie deci mai raman urmatoarele probleme sau e posibil sa se fi stricat aceea garnitura din nou ? Ea ar fi fost schimbata acum 3 saptam
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Poate a schimbat-o depinde si la cine, poate nu a pus silicon cum arata dancuciureanu in poza, sau a strans-o numai la mana (oricum se va vede la fata locului la desfacere)
https://www.clubopel.com/vie...p?p=496188#496188
Este bine sa le schimbi intr-un service bun cu magazie interna de piese asa nu ramai cu piesele, daca nu iti sunt necesare. Ei au ce face cu ele tu ce faci cu ele, raman bani blocati in piese.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=496188#496188
Este bine sa le schimbi intr-un service bun cu magazie interna de piese asa nu ramai cu piesele, daca nu iti sunt necesare. Ei au ce face cu ele tu ce faci cu ele, raman bani blocati in piese.
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Pentru aprox.100ron de ce sa risti?Oricum daca desfaci se schimba mai multe si eu zic ca ar trebui sa schimbi si garni tura chiulasa si chiar si distrbutia ca tot umbli. Acum o luna a venit cineva la mine cu o corsa z12xe ca are alarma aprinsa in bord si ca dupa se incalzeste motorul merge in 3 cilindri.La prima verificare avea spuma la buson de adunai cu mana plus lichid racire lipsa in vas.Gata zic garnitura distributie bulita dar ia sa vedem si de ce merge in 3, punem testerul si missfire cil.4.gasim bujia uda dar la verificarea cilindrului pe interior am gasit plin cu antigel.Din cauza ca se formeaza perna hidraulica in cilindru nu am mai pornit motorul asa ca si la tine daca ai garnitura chiulasa bulita sa fi indoit ceva si sa blocat de nici nu mai invarte motorul.Nu vreau sa te speri dar cere mecanicului sa verifice tot si sa schimbe ce trebuie.bafta
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat
valentinb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2014
- Mesaj Privat