Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
salut!
Am o problema care nu mai stiu cum s-o rezolv!
masina: opel astra g, combi, motor 2.0 dth, 101 CP!
acum 2 zile am schimbat pompa de injectie!Masina porneste si fucntioneaza perfect, mai putin un lucru: turbina intra abia de la 2800 rpm , in rest merge ca un motor fara turbo!
am facut urmatoarele teste:
- am verificat fiecare furtunas de vaccum in parte si sunt ok;
- am verificat T-urile de legatura si nu pierd;
- am schimbat electrovalva de la turbina cu cea de la clapete, si acelasi efect;
- am scos servo-frana, si am astupat acel stut din vaccum,crezand ca poate este sparta tulumba si pierde vaccum;
- am legat turbina direct la vaccum fara altceva...acelasi rezultat!
- am verificat turbina si nu agata, nu intepeneste, culiseaza perfect!
nu mai stiu ce sa verific!
cand pornesc motorul, actioneaza tija de la turbina (o trage) si asa ramana;abia pe la 2800-3000rpm incepe sa se miste!
masina nu are nici un cod de eroare!
am verificat senzorul de presiune dupa admisie, in sensul in care daca ii scot mufa imi da eroare:circuit intrerupt;
in continuare masina nu trage si nu mai stiu ce sa mai fac!
mai jos este un log facut in mers!
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut ! ai verificat supapa de la clapetele de la admisie daca tine vacuum?
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am verificat si clapetele! nu sunt blocate, membrana este buna , nu pierde vaccum!
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Incearca cu alt debitmetru, si eventual verifica si egr-ul . Iti umfla furtunul de la turbo? Fum negru scoate cand ii dai talpa?
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pompa ai reparat-o sau e de pe alta masina?
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pompa este originala, 015, de pe alta masina!
ma mai gandeam la ceva: se poate sa traga aer vals pe la galerie de cand am schimbat pompa? baiatul ala nu ia dat cu silicon, a montat direct cu garniturile de pe masina clapetele si galeria cu EGR-ul!?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu prea are cum sa fie de la galerie ca doar a strans-o ma gandesc. ar putea sa fie de la debitmetru daca restul este in regula...
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
pe test-er, debitmetru pleaca de la (aproximativ) 320 pana la 600! si eu am zis ca este de la debitmetru, insa valorile masurate par ok!
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
astazi nu am avut timp, insa maine o sa desfac din nou galeria, si o s-o curat, tot ce trebuie, si o s-o pun la loc! cert este, ca pe zi ce trece si merg cu masina, si parca isi da drumu....tocmai asta nu inteleg!
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cred ca pana la urma este de la turbo! astazi am scos furtunul, am miscat de ax, si are un pic de joc, nu foarte mare, mi se pare ok, insa am senzatia ca se invarte destul de greu si tocmai din aceasta cauza nu face presiune! daca o desfac sa vad de depuneri si s-o curat, este vre-o problema? ca si actionare (westgate) se misca foarte usor si nu "agata"!
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am mai facut si alte verificari astazi:
am scos furtunul de intra in intercooler, si am pornit masina: cand o acceleram putin, ii zbura mana lu' cumnatu;
am bagat furtunul la loc si am scos pe cel care duce spre egr: cantitate de aer mult mai mica; este normal ca intercoolerul sa optureze din debitul de aer? este posibil sa fie intercoolerul putin "infundat" si sa nu faca presiune suficienta in galerie? poate sa piarda presiune pe la furtunele groase sau pe la galerie? nu s-ar auzii fluierat, ceva?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Orice pierdere de presiune turbo,este evidentiata de suprafata murdara de vapori de ulei,in jurul punctului unde se pierde.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa ai multa mizerie in intercooler. curata cu benzina pana iasa curat complet
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
astazi am mai facut niste teste! nu cred ca este de la intercooler ci de la debitmetru! am posibilitatea sa incerc cu altul sa vedem! dar o sa curat si intercooler-ul si revin cu vesti! ce valori (aproximative) ar trebui sa aibe debitmetru de aer? sau poate are cineva un log file la o masina care merge bine!
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
acum seara am verificat si debitmetru: am scos mufa si am facut un test asa; masina tragea mult mai rau, deci 99,9 % nu are nimic debitmetru! maine o sa pun altul de test si o sa vedem! un lucru pe care l-am observat este, faptul ca, daca dai drumu un pic la ambreaiaj sa plece si vrei s-o accelerezi, se "ineaca" abia cand prinde un pic de turatie o ia din loc!
pe tester, in continuare nici un fel de eroare!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa revenim la ultima interventie: s-a schimbat pompa de injectie!
1. Nu este PERFECT pusa la punct (am eu o banuiala ca s-a umblat si la axa cu came) - se folosesc cale speciale! "La ochi" nu merge cu motorul asta!
2. Desi cred ca este 1, adaug o intrebare - s-a verificat pompa de vacuum? Trebuie sa produca minim -0.7bar vacuum.
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
multumesc frumos, Andrei!
la schimbarea pompei am asistat la toata operatiunea!
pe tester, arata ca valori:adica ce-i cere calculatorul aia, ii da! de folosit nu a folosit cala, ci in inbus de 6! la axul cu came s-a umblat in sensul in care a scos pinionul dupa el cand a schimbat pompa, insa baiatul acela i-a dat semn pana sa desfaca ceva, cu un pic de vopsea!
nu am verificat cu barometru de vaccum, insa cand pornesti motorul, tija de la turbina este actionata instantaneu, egr-ul functioneaza normal, clapetele sunt si acelea actionate cand accelerezi mai brusc!
cat m-ar costa o verificare sa vin cu masina la tine?
  • misi_11

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2006

  • Mesaj Privat
astazi am reusit sa rezolv treaba cu trasu la masina!
dupa cum spuneam, nu cod de eroare, nu nimic, doar ca nu tragea! dupa toate modificarile si masuratorile, astazi am fost la boch, si problema s-a rezolvat in 10 minute din debitmetru! avea cantitate mica de aer, adica undeva la 340 mg in relanti, si tot ce a fost (pt. moment) a desfacut suruburile de la el si la invartit spre turbina pana a ajuns la 460 mg la relati! dupa mers cu masina, surpriza: cei 101 CP se organizasera din nou si trageau belea! o sa-i schimb debitmetru, ca sa nu ramana asa! eram la un pas de a schimba turbina:incepea sa incarce abia pe 2600-2800 de ture! era singura pe care nu o schimbasem!
concluzii: debitmetru poate provoca efecte (fara cod de eroare) pe care le depistezi doar cu alta piesa buna, sau cu experienta acumulata in timp (ai rog pe cei care au, sa posteze valori normale la relanti pt. MAF, avans de pompa, cantitate injectata, etc,)

multumesc frumos pt. ajutor, si sper ca dintre cei care detin sau stiu despre ce este vorba sa posteze acele valori corecte cu datele corect pentru parametri la motoarele pe motorina, si nu numai!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 761
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Din ce spui tu reiese ca debitmetrul a fost montat invers ca sens de flux de aer. Adica cu spatele la aerul care intra in admisie dar si aici e o problema ca nu prea pot fi puse invera deoarece au si ele o catare si nu pot fi puse altfel...
  • nemuritorul12

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Corsa 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu am motor de 2.0 și la rulante merge frumos iar dacã plec de pe loc dupã citeva secunde mi se aprinde un bec la bord și nu mai trage.merge ca și Cum ar merge fãrã turbo.ce crezi ca o avea?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR