misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
salut!
Am o problema care nu mai stiu cum s-o rezolv!
masina: opel astra g, combi, motor 2.0 dth, 101 CP!
acum 2 zile am schimbat pompa de injectie!Masina porneste si fucntioneaza perfect, mai putin un lucru: turbina intra abia de la 2800 rpm , in rest merge ca un motor fara turbo!
am facut urmatoarele teste:
- am verificat fiecare furtunas de vaccum in parte si sunt ok;
- am verificat T-urile de legatura si nu pierd;
- am schimbat electrovalva de la turbina cu cea de la clapete, si acelasi efect;
- am scos servo-frana, si am astupat acel stut din vaccum,crezand ca poate este sparta tulumba si pierde vaccum;
- am legat turbina direct la vaccum fara altceva...acelasi rezultat!
- am verificat turbina si nu agata, nu intepeneste, culiseaza perfect!
nu mai stiu ce sa verific!
cand pornesc motorul, actioneaza tija de la turbina (o trage) si asa ramana;abia pe la 2800-3000rpm incepe sa se miste!
masina nu are nici un cod de eroare!
am verificat senzorul de presiune dupa admisie, in sensul in care daca ii scot mufa imi da eroare:circuit intrerupt;
in continuare masina nu trage si nu mai stiu ce sa mai fac!
mai jos este un log facut in mers!
Multumesc anticipat!
Am o problema care nu mai stiu cum s-o rezolv!
masina: opel astra g, combi, motor 2.0 dth, 101 CP!
acum 2 zile am schimbat pompa de injectie!Masina porneste si fucntioneaza perfect, mai putin un lucru: turbina intra abia de la 2800 rpm , in rest merge ca un motor fara turbo!
am facut urmatoarele teste:
- am verificat fiecare furtunas de vaccum in parte si sunt ok;
- am verificat T-urile de legatura si nu pierd;
- am schimbat electrovalva de la turbina cu cea de la clapete, si acelasi efect;
- am scos servo-frana, si am astupat acel stut din vaccum,crezand ca poate este sparta tulumba si pierde vaccum;
- am legat turbina direct la vaccum fara altceva...acelasi rezultat!
- am verificat turbina si nu agata, nu intepeneste, culiseaza perfect!
nu mai stiu ce sa verific!
cand pornesc motorul, actioneaza tija de la turbina (o trage) si asa ramana;abia pe la 2800-3000rpm incepe sa se miste!
masina nu are nici un cod de eroare!
am verificat senzorul de presiune dupa admisie, in sensul in care daca ii scot mufa imi da eroare:circuit intrerupt;
in continuare masina nu trage si nu mai stiu ce sa mai fac!
mai jos este un log facut in mers!
Multumesc anticipat!
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- **
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
cred ca pana la urma este de la turbo! astazi am scos furtunul, am miscat de ax, si are un pic de joc, nu foarte mare, mi se pare ok, insa am senzatia ca se invarte destul de greu si tocmai din aceasta cauza nu face presiune! daca o desfac sa vad de depuneri si s-o curat, este vre-o problema? ca si actionare (westgate) se misca foarte usor si nu "agata"!
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
am mai facut si alte verificari astazi:
am scos furtunul de intra in intercooler, si am pornit masina: cand o acceleram putin, ii zbura mana lu' cumnatu;
am bagat furtunul la loc si am scos pe cel care duce spre egr: cantitate de aer mult mai mica; este normal ca intercoolerul sa optureze din debitul de aer? este posibil sa fie intercoolerul putin "infundat" si sa nu faca presiune suficienta in galerie? poate sa piarda presiune pe la furtunele groase sau pe la galerie? nu s-ar auzii fluierat, ceva?
am scos furtunul de intra in intercooler, si am pornit masina: cand o acceleram putin, ii zbura mana lu' cumnatu;
am bagat furtunul la loc si am scos pe cel care duce spre egr: cantitate de aer mult mai mica; este normal ca intercoolerul sa optureze din debitul de aer? este posibil sa fie intercoolerul putin "infundat" si sa nu faca presiune suficienta in galerie? poate sa piarda presiune pe la furtunele groase sau pe la galerie? nu s-ar auzii fluierat, ceva?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
astazi am mai facut niste teste! nu cred ca este de la intercooler ci de la debitmetru! am posibilitatea sa incerc cu altul sa vedem! dar o sa curat si intercooler-ul si revin cu vesti! ce valori (aproximative) ar trebui sa aibe debitmetru de aer? sau poate are cineva un log file la o masina care merge bine!
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
acum seara am verificat si debitmetru: am scos mufa si am facut un test asa; masina tragea mult mai rau, deci 99,9 % nu are nimic debitmetru! maine o sa pun altul de test si o sa vedem! un lucru pe care l-am observat este, faptul ca, daca dai drumu un pic la ambreaiaj sa plece si vrei s-o accelerezi, se "ineaca" abia cand prinde un pic de turatie o ia din loc!
pe tester, in continuare nici un fel de eroare!
pe tester, in continuare nici un fel de eroare!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Sa revenim la ultima interventie: s-a schimbat pompa de injectie!
1. Nu este PERFECT pusa la punct (am eu o banuiala ca s-a umblat si la axa cu came) - se folosesc cale speciale! "La ochi" nu merge cu motorul asta!
2. Desi cred ca este 1, adaug o intrebare - s-a verificat pompa de vacuum? Trebuie sa produca minim -0.7bar vacuum.
1. Nu este PERFECT pusa la punct (am eu o banuiala ca s-a umblat si la axa cu came) - se folosesc cale speciale! "La ochi" nu merge cu motorul asta!
2. Desi cred ca este 1, adaug o intrebare - s-a verificat pompa de vacuum? Trebuie sa produca minim -0.7bar vacuum.
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
multumesc frumos, Andrei!
la schimbarea pompei am asistat la toata operatiunea!
pe tester, arata ca valori:adica ce-i cere calculatorul aia, ii da! de folosit nu a folosit cala, ci in inbus de 6! la axul cu came s-a umblat in sensul in care a scos pinionul dupa el cand a schimbat pompa, insa baiatul acela i-a dat semn pana sa desfaca ceva, cu un pic de vopsea!
nu am verificat cu barometru de vaccum, insa cand pornesti motorul, tija de la turbina este actionata instantaneu, egr-ul functioneaza normal, clapetele sunt si acelea actionate cand accelerezi mai brusc!
cat m-ar costa o verificare sa vin cu masina la tine?
la schimbarea pompei am asistat la toata operatiunea!
pe tester, arata ca valori:adica ce-i cere calculatorul aia, ii da! de folosit nu a folosit cala, ci in inbus de 6! la axul cu came s-a umblat in sensul in care a scos pinionul dupa el cand a schimbat pompa, insa baiatul acela i-a dat semn pana sa desfaca ceva, cu un pic de vopsea!
nu am verificat cu barometru de vaccum, insa cand pornesti motorul, tija de la turbina este actionata instantaneu, egr-ul functioneaza normal, clapetele sunt si acelea actionate cand accelerezi mai brusc!
cat m-ar costa o verificare sa vin cu masina la tine?
misi_11
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2006
- Mesaj Privat
astazi am reusit sa rezolv treaba cu trasu la masina!
dupa cum spuneam, nu cod de eroare, nu nimic, doar ca nu tragea! dupa toate modificarile si masuratorile, astazi am fost la boch, si problema s-a rezolvat in 10 minute din debitmetru! avea cantitate mica de aer, adica undeva la 340 mg in relanti, si tot ce a fost (pt. moment) a desfacut suruburile de la el si la invartit spre turbina pana a ajuns la 460 mg la relati! dupa mers cu masina, surpriza: cei 101 CP se organizasera din nou si trageau belea! o sa-i schimb debitmetru, ca sa nu ramana asa! eram la un pas de a schimba turbina:incepea sa incarce abia pe 2600-2800 de ture! era singura pe care nu o schimbasem!
concluzii: debitmetru poate provoca efecte (fara cod de eroare) pe care le depistezi doar cu alta piesa buna, sau cu experienta acumulata in timp (ai rog pe cei care au, sa posteze valori normale la relanti pt. MAF, avans de pompa, cantitate injectata, etc,)
multumesc frumos pt. ajutor, si sper ca dintre cei care detin sau stiu despre ce este vorba sa posteze acele valori corecte cu datele corect pentru parametri la motoarele pe motorina, si nu numai!
dupa cum spuneam, nu cod de eroare, nu nimic, doar ca nu tragea! dupa toate modificarile si masuratorile, astazi am fost la boch, si problema s-a rezolvat in 10 minute din debitmetru! avea cantitate mica de aer, adica undeva la 340 mg in relanti, si tot ce a fost (pt. moment) a desfacut suruburile de la el si la invartit spre turbina pana a ajuns la 460 mg la relati! dupa mers cu masina, surpriza: cei 101 CP se organizasera din nou si trageau belea! o sa-i schimb debitmetru, ca sa nu ramana asa! eram la un pas de a schimba turbina:incepea sa incarce abia pe 2600-2800 de ture! era singura pe care nu o schimbasem!
concluzii: debitmetru poate provoca efecte (fara cod de eroare) pe care le depistezi doar cu alta piesa buna, sau cu experienta acumulata in timp (ai rog pe cei care au, sa posteze valori normale la relanti pt. MAF, avans de pompa, cantitate injectata, etc,)
multumesc frumos pt. ajutor, si sper ca dintre cei care detin sau stiu despre ce este vorba sa posteze acele valori corecte cu datele corect pentru parametri la motoarele pe motorina, si nu numai!
- deleted-11331
- ***
- 761 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 761
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nemuritorul12
- *
- 4 mesaje
- din 21 Aug 2014
- Corsa 2003 1.2
- Mehedinti
nemuritorul12
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2014
- Mesaj Privat