Buna Mariod, operatiunea a fost facuta la un tinichigiu dim Targu Mures, ce lucreaza la el la curte, garaj.
Masina a fost gata abia acum o luna de zile, o vreme nu s-a mai lucrat la ea, apoi lucrarile au fost reluate. De luat-o de la garajul respectiv am luat-o abia acum cateva zile.
A fost schimbat parbrizul, s-a montat unul nou. Ambele oglinzi au fost schimbate, cu altele noi, 62 ron bucata, sunt destul de ieftine in comert. Montat antena telescopica manuala, noua. Antena veche era cu motoras dar nu mai functiona. Schimbat si farul stanga cu unul second hand. Schimbat si ansamblul cu motoras pentru stergatoarele de parbriz, tot second hand. La mine una din bucse avea un joc. La schimbarea haionului a trebuit sa mut si incuietoarea de pe alt haion deoarece al meu nu se mai potrivea, gasit tot de pe o masina donatoare, foarte ieftin. Schimbat busonul de la rezervor cu unul nou, 24 ron de la Unix auto. Cel vechi se rupse-se cheia in el si devenise inutilizabil. Schimbat suportii de nr inmatriculare cu ceva nou, 10 ron. Schimbat si placutele de inmatriculare cu altele noi, cele vechi erau cam uzate, astea au fost 40 ron la serviciul de inmatriculari. Schimbat unele clipsuri pentru fete usi.
S-a dat cu ceara amestecata cu ulei pentru cavitati si pe sub masina si aripi pentru protectie rugina. Suflat si in praguri cu compozitia respectiva.
ITP-ul facut acum doua zile, masina nu avea nici o problema cu exceptia becului de la marsarier care era ars. Mai am un motoras de la rezervorul de apa pentru parbriz care nu mai vrea sa functioneze dar il schimb cat de curand cand ajung prin dezmembrari.
Masina mai are defecte la partea estetica dar asta este pentru o masina de aproape 30 de ani.
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)