- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Acum cateva saptamani am reconditionat turbina si am rectificat un surub de la galeria de evacuare care era rupt in chiulasa si sufla aer producand totodata un sunet enervant.
Am efectuat un drum Buc-Fetesti, fara probleme high peak-uri 170-180.
Dupa doua zile, Fetesti-Pitesti, masina a mers bine pana pe centura Bucuresti dupa care a intrat in regim de avarie si nici ca mai vroia sa iasa din el.M-am intors la service, furtunul in "U" de la pompa de Vacuum era putin intarit la capete si colierele nu foarte feste.Am inlocuit furtul si colierele testat, probat (nu-l suge).
Scoasa din service, probata, forjata, 1-2-3, limitare, fara nicio problema.
Intors pe autostrada, pilot la 130 dupa 2 km a intrat in avarie.Parcare, oprita-pornita, cheita stinsa, plecat de pe loc, fara sa o tin constanta la vreo viteza, urcata pana la 200 masina nu a schitat nimic, cum am revenit la 130(fara pilot), dupa 2-3 km iar s-a aprins cheita implicit Limp Mode.
Egr,clapeta curatate acum un an
Fum da foarte putin in sarcina.
Astra H, Z19DTH
Oricere parere e de apreciat.Multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
ECN 038008
ECN 161450
Toate erorile au fost sterse acum 2 zile de pe tester deci niciuna nu este salvata de ceva timp.Acestea 3 insotesc simptomele de acum.
Eroare de bujii si aia de la cheie le am de ceva timp, stiu de ele.Eroare de la filtru de particule e "noua"
Am uitat sa mentionez,Pitesti-Fetesti, pe la 40 de km de Bucuresti am alimentat cu motorina extra de petrom iar masina si-a revenit pana la jumatatea autostrazii Bucuresti-Constanta. Inainte de asta masina a rulat numai cu motorina extra insa in Pitesti am rugat pe cineva sa-mi puna motorina de 150 ron si cred ca mi-a pus standard.Nu stiu daca e relevant, dar am vrut sa dau toate detaliile.
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
P1901 are mai multe interpretari dar toate legate se senzorul de presiune diferentiala al DPF . 75-ul din coada codului de eroare sugereaza faptul ca senzorul masoara presiune prea mare in filtru si nu se asigura flow-ul necesar pe esapament , de aici se deduce faptul ca DPF-ul este infundat partial, dar este chestie de timp pana cand DPF nu se va mai putea regenera singur.. de aici probleme ... nu se accelereaza , nu porneste nu trage etc.
DPF-ul nu este prea receptiv la saturare catre 100 % , si de multe ori chiar daca se incearca fortarea regenerarii sau curatarea, acesta este afectat de cele mai multe ori ireversibil.
DPF=o inventie in mica masura buna pentru mediu dar in mare masura profitabila pentru constructori, Fapt ce reiese din imposibilitatea anularii fara resoftare.
P.S. Poti sa pui si agheasma in motorina DPF-ul nu are nicio treaba 😊)
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Daca as trage linie, la cate probleme mi-a facut, cu un casco serios, nu m-ar mai deranja atat de mult daca n-as avea un extinctor la mine..
Multumesc foarte mult inca o data baieti.
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
Asta am gasit pe vauxhall owners "DPF differential pressure sensor pipes break/melt. Easy fix, you just need to buy new ones and fit them, or re-attach them. Very common."-Explicatie pentru eroarea 190175
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Curatarea filtrului prin regenerare se realizeaza prin injectia suplimentara de motorina in timpul 4 adica in secventa de evacuare a gazelor, fapt care duce la autoaprinderea motorinei pe evacuare .Chestia asta colaborata cu un regim de turatie ridicat duce la desprinderea depunerilor..
Regenerarea fortata pe Op-Com consta in turarea automata a masinii la 3500 rpm( cumulata cu ce am zis mai sus) timp de 15 minute, momonte in care ai impresia ca ori o sa-i pocneasca motorul ori o sa i-a foc 😊). Recomand functionarea ok a ventilatoarelor deoarece masina va avea maxima nevoie de ele .
Parerea mea daca masina are peste 250 000 km filtru si-a cam trait viata ... Adica da .. este posibil sa se curete DAR va ajunge repede la saturare peste 80 % adica in vreo 50 km ... O sa inceapa iar repenerarea o sa fie ok cateva zeci de km dupa aceea o ia iar de la capat.Chestia asta se traduce in consum 10-11 % in oras si 7-8 % exterior.
- oldstylenosmo
- OP
- 73 mesaje
- din 23 Jun 2012
- Astra 2005 Z19DTH
- Ialomita
oldstylenosmo
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2012
- Mesaj Privat
- seftaka
- ****
- 1,184 mesaje
- din 30 Oct 2011
- Astra 2006 Z19DT
- Constanta
seftaka
- Mesaje scrise: 1,184
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat