Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Experimentez un fenomen destul de ciudat si chiar as avea nevoie de putin ajutor.
Acum cateva saptamani am reconditionat turbina si am rectificat un surub de la galeria de evacuare care era rupt in chiulasa si sufla aer producand totodata un sunet enervant.
Am efectuat un drum Buc-Fetesti, fara probleme high peak-uri 170-180.
Dupa doua zile, Fetesti-Pitesti, masina a mers bine pana pe centura Bucuresti dupa care a intrat in regim de avarie si nici ca mai vroia sa iasa din el.M-am intors la service, furtunul in "U" de la pompa de Vacuum era putin intarit la capete si colierele nu foarte feste.Am inlocuit furtul si colierele testat, probat (nu-l suge).
Scoasa din service, probata, forjata, 1-2-3, limitare, fara nicio problema.
Intors pe autostrada, pilot la 130 dupa 2 km a intrat in avarie.Parcare, oprita-pornita, cheita stinsa, plecat de pe loc, fara sa o tin constanta la vreo viteza, urcata pana la 200 masina nu a schitat nimic, cum am revenit la 130(fara pilot), dupa 2-3 km iar s-a aprins cheita implicit Limp Mode.
Egr,clapeta curatate acum un an
Fum da foarte putin in sarcina.
Astra H, Z19DTH
Oricere parere e de apreciat.Multumesc
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Codul de eroare e secret ?
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ECN 190175
ECN 038008
ECN 161450
Toate erorile au fost sterse acum 2 zile de pe tester deci niciuna nu este salvata de ceva timp.Acestea 3 insotesc simptomele de acum.
Eroare de bujii si aia de la cheie le am de ceva timp, stiu de ele.Eroare de la filtru de particule e "noua"
Am uitat sa mentionez,Pitesti-Fetesti, pe la 40 de km de Bucuresti am alimentat cu motorina extra de petrom iar masina si-a revenit pana la jumatatea autostrazii Bucuresti-Constanta. Inainte de asta masina a rulat numai cu motorina extra insa in Pitesti am rugat pe cineva sa-mi puna motorina de 150 ron si cred ca mi-a pus standard.Nu stiu daca e relevant, dar am vrut sa dau toate detaliile.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cu motorina nu cred ca e relevant. Ultimele doua erori le am si eu, dar nu au nici o treaba cu limp-modeul. Cred ca se trage de la filtrul, probleme cu senzorul de presiune parca sau presiune diferentiala.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
oldstylenosmo a scris:ECN 190175

P1901 are mai multe interpretari dar toate legate se senzorul de presiune diferentiala al DPF . 75-ul din coada codului de eroare sugereaza faptul ca senzorul masoara presiune prea mare in filtru si nu se asigura flow-ul necesar pe esapament , de aici se deduce faptul ca DPF-ul este infundat partial, dar este chestie de timp pana cand DPF nu se va mai putea regenera singur.. de aici probleme ... nu se accelereaza , nu porneste nu trage etc.
DPF-ul nu este prea receptiv la saturare catre 100 % , si de multe ori chiar daca se incearca fortarea regenerarii sau curatarea, acesta este afectat de cele mai multe ori ireversibil.
DPF=o inventie in mica masura buna pentru mediu dar in mare masura profitabila pentru constructori, Fapt ce reiese din imposibilitatea anularii fara resoftare.
P.S. Poti sa pui si agheasma in motorina DPF-ul nu are nicio treaba Smile)
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Apreciez explicatiile.Foarte bine punctat insa sunt curios daca nascoceste cineva si o rezolvare.Vroiam sa o programez pentru maine la o regenerare fortata pe calculator, sau sa incerc singur ca tot ma lasa 1-2-3 perioade scurte de timp, s-o scot afara s-o las in 2 la 3000+turatii s-o pun pe pilot si sa vad daca reuseste sa infranga funinginea.Orice alta idee este binevenita.Resoftarea era pe cale sa vina, insa trebuie sa imi schimb si admisia din cauza tijei swirl.Multumesc si O zi buna tuturor
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Incearca mai intai un mers turat in afara, ia si un extinctor cu tine pentru orice eventualitate. Daca iti intra in limp mode in continuare, mergi la diagnoza, nu la citit coduri de eroare, asta inseamna diagnoza in romania mai nou. Filtrul se poate da jos si curata profesional. Mie prin 2007-2008 parca, mi l-au curatat in coca cola. Mecanicul respectiv imi era amic.
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca sunt pregatit sa-mi asum riscul sa ia foc pe drum.Adica daca tot exista sansa sa-l stric cu totu' mai bine il stric in service la regenerare fortata nu?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu ia foc, am spus asa sa ai la tine, e un topic aici pe forum, unui domn i-a luat foc filtru la un insignia, dupa remapare. La mien cand a fost infundat, dupa spalare, am mers vreo 30-40 km, cu treapta 2, si si-a dat drumu. De atunci nu au mai fost probleme. Acum multe service-uri se pricep, pe vremea aia foarte multi nici nu stiau ce este aces filtru, rolul lui, regenerare, etc. Nici eu nu stiam ca exista acolo si ca urmare s-a infundat
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am citit postarea cu insignia.Multumesc foarte mult de sfaturi.Ceea ce nu inteleg este de ce este mai daunatoare regenerarea pe calculator fata de cea automata pentru ca din punctul meu de vedere este acelasi proces
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa incerci asta, pentru ca ai niste probleme cu senzorii pe acolo, mai intai trebuie vazut ce se infunda, la regenerare ajunge pe la 600 grade temperatura. Eu mai stiu ca daca ceva nu merge bine in timpul regenerarii fortate, filtrul se colmateaza definitiv. UN prieten a facut aceasta operatiune cu op com, o poti face si singur la o adica. Alte chestii auzite pe aici, turbina o poate lua pe ulei etc. Nu e chiar acelasi procedeu, ca la cea automata, la fortata, se tureaza singura pana la 3500 rpm, vreo 25 minute parca, pe cand la cea automata, daca lasi masina la relanti are 950 rpm. E diferenta
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Got it.Inseamna ca nu-mi ramane altceva de facut.Privitor la 950 de turatii.Masina mea, de la 60K de cand am luat-o (234k in prezent) la fiecare renegerare scoate un sunet ca un gajait iar daca las masina pe liber, ralantinul flucteaza intre 550-600 si 900 cat sta de regula.Adica scade pana aproape ca moare.Daca isi apuca regenerarea in Bucuresti la orice semafor stau cu ea turata, practic "Heel-toe" pentru ca n-am cum sa franez cu stangul.Cred ca era ceva de care puteam sa ma lipsesc de pe masina.
Daca as trage linie, la cate probleme mi-a facut, cu un casco serios, nu m-ar mai deranja atat de mult daca n-as avea un extinctor la mine..
Multumesc foarte mult inca o data baieti.
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Imi pare rau dar nu mai pot edita ultimul post. Am iesit cu masina la un test drive, a 3-a 3500-3600 ture pilot automat pret de 1-2km dupa care se aprinde masinuta cu cheita.Scot pilotul,las turatia sa scada, cum a scazut de 3000 RPM becul s-a stins, masina avea vlaga iar.Urcata iar, exact acelasi fenomen.O scot pe liber, masina scotea un zumzait caracteristic regenerarii insa consumul instant era tot 0.4 iar ralantinul nu fluctua.Am tinut masina in a 2-a asa cum era pe limitare la 3100 RPM pret de 4-5 km sperand ca poate o ia regenerarea din loc insa fara niciun real succes.Am oprit masina, am pornit-o, bec stins, plecat de pe loc dusa la 50 de km/h constant iar se aprinde masina.Ma gandesc ca nu tine de turatie sau viteza.Intra numai daca e regim constant indiferent daca 60km/h sau 200 km/h.Am facut iar testul agrafa si am mai capatat o eroare si anume ECN 023456.Any new ideas?!
Asta am gasit pe vauxhall owners "DPF differential pressure sensor pipes break/melt. Easy fix, you just need to buy new ones and fit them, or re-attach them. Very common."-Explicatie pentru eroarea 190175
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Fara Op-Com nu poti sa faci masina sa inceapa regenerare. Poti sa o turezi la 4500 RPM si sa mergi cu ea asa 10 km dar aia nu este regenerare ci doar o curatare normala care prea multe beneficii nu aduce.
Curatarea filtrului prin regenerare se realizeaza prin injectia suplimentara de motorina in timpul 4 adica in secventa de evacuare a gazelor, fapt care duce la autoaprinderea motorinei pe evacuare .Chestia asta colaborata cu un regim de turatie ridicat duce la desprinderea depunerilor..
Regenerarea fortata pe Op-Com consta in turarea automata a masinii la 3500 rpm( cumulata cu ce am zis mai sus) timp de 15 minute, momonte in care ai impresia ca ori o sa-i pocneasca motorul ori o sa i-a foc Smile). Recomand functionarea ok a ventilatoarelor deoarece masina va avea maxima nevoie de ele .
Parerea mea daca masina are peste 250 000 km filtru si-a cam trait viata ... Adica da .. este posibil sa se curete DAR va ajunge repede la saturare peste 80 % adica in vreo 50 km ... O sa inceapa iar repenerarea o sa fie ok cateva zeci de km dupa aceea o ia iar de la capat.Chestia asta se traduce in consum 10-11 % in oras si 7-8 % exterior.
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Bun.Masina are 234k km reali si 214 pe bord, na trebuie sa-si puna si samsaru amprenta pe masina.Sa inteleg ca recomandabil ar fi sa il anulez.Care sunt pasii de urmat in vederea acestei interventii?.In alta ordine de idei, daca tot intr-un fel sau altul se va ajunge acolo as putea la fel de bine sa incerc sa fac intai aceasta regenerare fortata.Adica nu mai am nimic de pierdut dupa mine..
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eroarea aceea inseamna deviatie negativa, adica cel mai probabil vreun furtun de vacuum crapat. Probabil daca dai capacul pe care scrie ecotec jos, vei vedea ca a sarit furtunul acela gros, sau fisurat, ceva de genul. Filtrul probabil ca e bun inca, sigur duce ceva si el, si cred ca multi posesori au avut probleme, pentru ca nu s-a acordat importanta regenerarilor. Il poti curata undeva la odorheiu secuiesc parca, inclusiv servisare, garantie. Nici eu nu stiu nimic de filtru meu, regenerarile nu le mai simt parca ca inainte, la ultima diagnoza avea 98% saturatie, dar nu da erori sau nimic de genul, desi am un consum cam mare dupa mine, pun asta pe seama lui
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica furtunasele de vacum, schimba, de proba, electrovalva turbo si vezi daca mai face.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR