tazvectra
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Vectra C Z19DTH 110KW/150CP model 2006.
Mergand prin Bucuresti acum cateva zile am costatat in bord aprinderea martorului rosu ce indica temperatura crescuta a apei. Acul era si el trecut de 100 de grade C. Am oprit masina, am lasat sa se raceasca si am plecat mai departe.
Am fost intr-un service, mi s-a spus ca trebuie facuta o diagnoza dar mai mult ca sigur termostatul nu mai lucreaza.
Bun si facut, pornim diagnoza, se verifica din tester toate ventilatoarele, sunt ok, masina stand pe loc nu fierbe apa la motor. (chiar si jumatate de ora, in schimb in mers nu trec mai bine de 7 min si sare de 100 C).
Mi se recomanda sa cumpar un termostat nou ca cica asta ar fi hiba acestor motoare. Cumpar termostatul BEHR original, il schimb la un prieten mecanic auto, stupoare: fenomenul persista in continuare.
Ma intorc la mecanic, face niste teste la modul ca scoate cele 2 furtunase de retur si le infunda ptr a vedea daca ies bule in borcan. Nu ies, crezand ca ar putea fi garnitura de chiulasa. Am sa incerc sa schimb capacul de la vasul de expansiune, si ala are o supapa in capac dar nu cred ca as putea rezolva problema in felul acesta.
Masina asa zisa nemtzeasca, cu piesele cele mai esentiale italienesti, cam dezamagit ... Motor FIAT, alternator made in italy, termostat made in italy ... in concluzie pacat.
Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie? Ce-ar putea fi? Multumesc anticipat celor care isi vor face timp sa-mi raspunda.
Am un Opel Vectra C Z19DTH 110KW/150CP model 2006.
Mergand prin Bucuresti acum cateva zile am costatat in bord aprinderea martorului rosu ce indica temperatura crescuta a apei. Acul era si el trecut de 100 de grade C. Am oprit masina, am lasat sa se raceasca si am plecat mai departe.
Am fost intr-un service, mi s-a spus ca trebuie facuta o diagnoza dar mai mult ca sigur termostatul nu mai lucreaza.
Bun si facut, pornim diagnoza, se verifica din tester toate ventilatoarele, sunt ok, masina stand pe loc nu fierbe apa la motor. (chiar si jumatate de ora, in schimb in mers nu trec mai bine de 7 min si sare de 100 C).
Mi se recomanda sa cumpar un termostat nou ca cica asta ar fi hiba acestor motoare. Cumpar termostatul BEHR original, il schimb la un prieten mecanic auto, stupoare: fenomenul persista in continuare.
Ma intorc la mecanic, face niste teste la modul ca scoate cele 2 furtunase de retur si le infunda ptr a vedea daca ies bule in borcan. Nu ies, crezand ca ar putea fi garnitura de chiulasa. Am sa incerc sa schimb capacul de la vasul de expansiune, si ala are o supapa in capac dar nu cred ca as putea rezolva problema in felul acesta.
Masina asa zisa nemtzeasca, cu piesele cele mai esentiale italienesti, cam dezamagit ... Motor FIAT, alternator made in italy, termostat made in italy ... in concluzie pacat.
Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie? Ce-ar putea fi? Multumesc anticipat celor care isi vor face timp sa-mi raspunda.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dr_seby2000
- **
- 145 mesaje
- din 16 Jun 2009
- Bihor
dr_seby2000
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2009
- Mesaj Privat
Vad ca esti din Bucuresti apeleaza la Maiandrei el te poate ajuta
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Program de lucru: L-V 9-18
Madalina - 0723.373.371 - programari
Nicu - 0722.673.511 - piese
Marius - 0722.238.381 si Mihai - 0723.373.375 - diverse
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Program de lucru: L-V 9-18
Madalina - 0723.373.371 - programari
Nicu - 0722.673.511 - piese
Marius - 0722.238.381 si Mihai - 0723.373.375 - diverse
tazvectra
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
bodo bodo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2011
- Mesaj Privat
aceeasi problema am si eu ... dar nu am inteles nimic .. cel care a deshis topicul nu a revenit cu amanunte ... asa ca nu am inteles nimic !
am schimbat termostatul desi problema persista ...mecanicul spune ca e vorba de pompa de apa (din cauza ca termostatul a ramas blocat , pompa de apa a fortat circulatia apei si s-au rupt paletii) am sa revin cu amanunte dupa ce schimb si pompa de apa
am schimbat termostatul desi problema persista ...mecanicul spune ca e vorba de pompa de apa (din cauza ca termostatul a ramas blocat , pompa de apa a fortat circulatia apei si s-au rupt paletii) am sa revin cu amanunte dupa ce schimb si pompa de apa
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Uite pe cineva ce a primit sfaturi sa nu o schimbe :> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=65902
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
corsa77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2005
- Mesaj Privat
Cauza cea mai probabila in cazul simptomelor descrise mai sus, la care mai pot adauga eu, radiator de racire ramas rece, inexistenta unei circulatii corecte a apei verificabila cu ochiul liber in vasul de expansiune, la selectarea ventilatiei pe caldura aerul introdus in masina este "caldut", este defectarea pompei de apa. Sper sa cele scrise aici sa fie de folos celor care experimenteaza asemenea probleme.
- danutz_acs
- *
- 3 mesaje
- din 20 Jun 2014
- Vectra 2003 Y17DTh
- Tulcea
danutz_acs
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2003 Y17DTh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat