Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire
  • tazvectra

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am un Opel Vectra C Z19DTH 110KW/150CP model 2006.
Mergand prin Bucuresti acum cateva zile am costatat in bord aprinderea martorului rosu ce indica temperatura crescuta a apei. Acul era si el trecut de 100 de grade C. Am oprit masina, am lasat sa se raceasca si am plecat mai departe.
Am fost intr-un service, mi s-a spus ca trebuie facuta o diagnoza dar mai mult ca sigur termostatul nu mai lucreaza.
Bun si facut, pornim diagnoza, se verifica din tester toate ventilatoarele, sunt ok, masina stand pe loc nu fierbe apa la motor. (chiar si jumatate de ora, in schimb in mers nu trec mai bine de 7 min si sare de 100 C).
Mi se recomanda sa cumpar un termostat nou ca cica asta ar fi hiba acestor motoare. Cumpar termostatul BEHR original, il schimb la un prieten mecanic auto, stupoare: fenomenul persista in continuare.

Ma intorc la mecanic, face niste teste la modul ca scoate cele 2 furtunase de retur si le infunda ptr a vedea daca ies bule in borcan. Nu ies, crezand ca ar putea fi garnitura de chiulasa. Am sa incerc sa schimb capacul de la vasul de expansiune, si ala are o supapa in capac dar nu cred ca as putea rezolva problema in felul acesta.

Masina asa zisa nemtzeasca, cu piesele cele mai esentiale italienesti, cam dezamagit ... Motor FIAT, alternator made in italy, termostat made in italy ... in concluzie pacat.

Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie? Ce-ar putea fi? Multumesc anticipat celor care isi vor face timp sa-mi raspunda.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cand ti se aprinde martorul in bord ai observat cumva daca ventilatorul de pe radiator e pornit?
adica tragi masina pe dreapta si te dai jos si vezi daca e pornit ventilatorul...
daca nu e pornit atunci asta e problema la masina ta
verifica sa nu ai vreo siguranta arsa...
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vad ca esti din Bucuresti apeleaza la Maiandrei el te poate ajuta

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462

Program de lucru: L-V 9-18
Madalina - 0723.373.371 - programari
Nicu - 0722.673.511 - piese
Marius - 0722.238.381 si Mihai - 0723.373.375 - diverse
  • tazvectra

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Merg toate ventilatoarele dupa ce temperatura sare de 100 C , daca nu ma insel sunt chiar 3 ventilatoare, au fost pornite si din tester cand am fost la diagnoza cu ea.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@tazvectra
Posibil pompa de apa pe ultima suta.
Ai schimbat distributia vreodata ? Si pompa de apa odata cu ea ?
Sa ne spui ce a avut dupa ce rezolvi.
Bafta.
  • bodo bodo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema am si eu ... dar nu am inteles nimic .. cel care a deshis topicul nu a revenit cu amanunte ... asa ca nu am inteles nimic !



am schimbat termostatul desi problema persista ...mecanicul spune ca e vorba de pompa de apa (din cauza ca termostatul a ramas blocat , pompa de apa a fortat circulatia apei si s-au rupt paletii) am sa revin cu amanunte dupa ce schimb si pompa de apa
  • corsa77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
A rezolvat vreunul dintre voi problema ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Multi au prostul obicei sa nu schimbe pompa de apa cand schimba distributia. Si asa se ajunge mai ales la motoarele astea cu multi km la distributii rupte sau motoare fierte.
  • corsa77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Si eu banuiesc ca este pompa de apa in cazurile de mai sus, dar doream o confirmare. Imi vine greu sa cred ca sunt persoane care nu schimba si pompa de apa la schimbarea distributiei. Ramane de vazut in ce masura e posibil sa cedeze o pompa noua dupa 7-8000 km.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Uite pe cineva ce a primit sfaturi sa nu o schimbe :> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=65902
  • corsa77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Asa o fi in Italia Smile . Pana una alta cred ca ar fi foarte util ca cei care incep un thread cu o problema pe forum sa revina si cu o concluzie. Semnalarea unei anumite probleme e utila, dar mai utila este rezolvarea ei.
  • corsa77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Cauza cea mai probabila in cazul simptomelor descrise mai sus, la care mai pot adauga eu, radiator de racire ramas rece, inexistenta unei circulatii corecte a apei verificabila cu ochiul liber in vasul de expansiune, la selectarea ventilatiei pe caldura aerul introdus in masina este "caldut", este defectarea pompei de apa. Sper sa cele scrise aici sa fie de folos celor care experimenteaza asemenea probleme.
  • danutz_acs

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 2003 Y17DTh
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2014

  • Mesaj Privat
am schimbat si eu pompa de apa..aceeasi problema o am si eu...dar nimic...aceleasi simptome/
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Poate fi si twrmostatul blocat in chis, radiator partiql indundat, garnitura arsa, etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem răcire

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR