KSergiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2022
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
În primul rând, o micã clarificare: nu-ți curge apã și antigel, ci doar lichid de rãcire; chiar dacã tu le torni separat, ele se amestecã și curg împreunã, nu separat.
Ar trebui sã-ți dai silința sã afli, practic, pe unde se scurge atâta lichid; nu cred cã cineva din fața tastaturii, oricine, are capacitatea de a „vedea” pe unde se duce lichidul ãla. Hai, un pic de efort ptr tine! Nu cred cã e imposibil sã reperezi o micã cascadã...și cum s-a zis, o pozã ar mai ajuta...
Ar trebui sã-ți dai silința sã afli, practic, pe unde se scurge atâta lichid; nu cred cã cineva din fața tastaturii, oricine, are capacitatea de a „vedea” pe unde se duce lichidul ãla. Hai, un pic de efort ptr tine! Nu cred cã e imposibil sã reperezi o micã cascadã...și cum s-a zis, o pozã ar mai ajuta...
KSergiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2022
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
KSergiu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2022
- Mesaj Privat
Am dus-o la un service o spus ca este blocul motor sau chiuloasa la al doilea service o spus ca este garnitura de chiuloasa de vina dar nici unu service nu este 100% siguri ce problema are mașina la al 3 service o spus ca îmi curge apa și antigel pe lângã admisie și trebuie sa schimb tot motorul dar nici ei nu îs siguri dacã este motorul sau nuu
- Mr.Opel
- Admin
- 2,373 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,373
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Curge destul de viguros, pare a fi o garnitura sau furtun.
Verifica tot traseul: furtunele, termostatul, pompa de apa, radiatorul inainte sa desfaceti motorul, trebuie luate prin eliminare incepand cu cel mai ieftin si probabil.
Vezi si discutia asta, poate te ajuta: Y17DT - Pierdere mare de antigel
Later edit: Verifica si sub presul/covorasul de la sofer, vezi daca e umed tare. Daca da, atunci si caloriferul din interior contribuie la problema.
Verifica tot traseul: furtunele, termostatul, pompa de apa, radiatorul inainte sa desfaceti motorul, trebuie luate prin eliminare incepand cu cel mai ieftin si probabil.
Vezi si discutia asta, poate te ajuta: Y17DT - Pierdere mare de antigel
Later edit: Verifica si sub presul/covorasul de la sofer, vezi daca e umed tare. Daca da, atunci si caloriferul din interior contribuie la problema.
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
- iuli78
- **
- 192 mesaje
- din 22 Jun 2021
- Corsa 2010 Z13DTE
- Constanta
iuli78
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2010 Z13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2021
- Mesaj Privat
Eu cand am avut pierderi mari de antigel ,am avut probleme cu chiulasa ,se fisurase spre evacuare si o mare parte din lichidul de racire se ducea pe esapament ,dar mai curgea si sub masina , cand era motorul rece puteam merge un 7-8 km ,pana se golea vasul de expansiune ,dar dupa ce se incalzea nu mergeam mai mult de 2-3 km .
Daca nu ai un furtun sau alte piese ale sistemului de racire cu probleme , poate ai norocul sa fie doar garnitura de chiulasa sau chiulasa , cu blocul motor este bataie de cap ca sa il inlocuiesti si nu prea se merita , poate ai noroc si a cedat ceva mai ieftin de reparat.
Oricum daca zici ca ai fost la cateva service-uri ,nu cred ca este ceva asa de vizibil ca sa fie un furtun sau radiator.
Daca nu ai un furtun sau alte piese ale sistemului de racire cu probleme , poate ai norocul sa fie doar garnitura de chiulasa sau chiulasa , cu blocul motor este bataie de cap ca sa il inlocuiesti si nu prea se merita , poate ai noroc si a cedat ceva mai ieftin de reparat.
Oricum daca zici ca ai fost la cateva service-uri ,nu cred ca este ceva asa de vizibil ca sa fie un furtun sau radiator.