gigione
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
gigione
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu ma gandeam sa caut un biax (dremel) si o piatra (panza) diamantata cu care sa ..sculptez capetele suruburilor.Nu stiu daca e realizabila varianta asta avand in vedere ca sunt tratate.
Ce or fi avut in cap sa faca capatul prezoanelor mai subtire decat filetul prezonului?
La Dacie trageam 2 insi de tubulara si nu pateau nimic prezoanele!
Cred ca e mai buna varianta cu sudura pentru ca se transmite si caldura prin prezon si se pot desface mai repede!
Multumesc pentru sfat!
Ce or fi avut in cap sa faca capatul prezoanelor mai subtire decat filetul prezonului?
La Dacie trageam 2 insi de tubulara si nu pateau nimic prezoanele!
Cred ca e mai buna varianta cu sudura pentru ca se transmite si caldura prin prezon si se pot desface mai repede!
Multumesc pentru sfat!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
gigione
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pai si dupa ce se desfaceau putin si apoi imediat se blocau, nu era normal sa incerci sa le stragi iar unpic ? Si iar sa desfaci unpic si tot asa. Eu asa as fi procedat. Si as fi incercat sa le desfac cu motorul rece dar si cu motorul cald la 90 grade (TREBUIAU sa se desfaca suruburile intr-un final, intr-una din situatii : cu motorul rece sau cald).
Oricum, la cum se vede in poze uleiul motor nu a fost cea mai buna alegere sau s-a folosit interval extins de schimb.
Oricum, la cum se vede in poze uleiul motor nu a fost cea mai buna alegere sau s-a folosit interval extins de schimb.
gigione
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
fie incerci cu sudat piulita si apoi incerci sa desfaci fie cu o freza tai efectiv capul suruburilor si apoi scoti chiulasa si la final desfaci suruburile din bloc. E ciudat totusi ca s-a intamplat asta avand in vedere ca acele suruburi sunt foarte tari de clasa peste 10.8 si nu am auzit pana acum la cineva sa se rupa sau sa se strice capul. Acum depinde mult si cu ce scule ai incercat sa le desfaci si daca au mai fost sau nu desfacute vreodata si multe altele. Important este sa reusesti sa le tai capul sau sa le desfaci si apoi sa iti repari masina. Succes
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
gigione
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am rusit sa le desfac cu o bormasina si burghie (de pe timpuri ,modelul cu prindere con la care le-am retezat coada pentru a le putea prinde mai bine in mandrina)de 5-6 mm,un ciocan si o dalta (veche,din material bun).Burghiele(3 la numar)le-am mai ascutit de vreo 3 ori fiecare.
Prezoanele aveau saibile lipite de chiuloasa.In momentul cand am retezat capatul suruburilor,s-au desfacut cu mana.
Multumesc pentru sfaturi!
Subiectul se poate inchide:
Prezoanele aveau saibile lipite de chiuloasa.In momentul cand am retezat capatul suruburilor,s-au desfacut cu mana.
Multumesc pentru sfaturi!
Subiectul se poate inchide: