Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • gigione

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am incercat sa desfac o chiuloasa la un Astra F(x16xel)si s-au rupt capetele de la prezoanele chiuloasei (6 din 10).Desi am lovit/batut in capetele lor acestea s-au torsionat/rupt dar au ramas gulerele .
Ce solutii as avea(cu rata de succes)pentru a nu distruge chiuloasa?
Atasez cteva foto!!
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Sudeaza cate o piulita hexagonala in capatul prezoanelor. Cred ca piulite M12 sunt bune.
Scoti borna minus si cuplele de la ECU inainte de a suda.
Acopera cu ceva neinflamabil in jurul unde vei suda.sa nu sara brocuri de sudura prin chiulasa.
  • gigione

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu ma gandeam sa caut un biax (dremel) si o piatra (panza) diamantata cu care sa ..sculptez capetele suruburilor.Nu stiu daca e realizabila varianta asta avand in vedere ca sunt tratate.
Ce or fi avut in cap sa faca capatul prezoanelor mai subtire decat filetul prezonului?
La Dacie trageam 2 insi de tubulara si nu pateau nimic prezoanele!
Cred ca e mai buna varianta cu sudura pentru ca se transmite si caldura prin prezon si se pot desface mai repede!
Multumesc pentru sfat!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
La desfacut...ai tras intins? Sau prin socuri?
  • gigione

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am tras intins dar dupa ce s-a rupt primul am batut in capul lor cu un dorn !Toate au trosnit--parea ca se desfac dupa care se blocau si se rupeau!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai si dupa ce se desfaceau putin si apoi imediat se blocau, nu era normal sa incerci sa le stragi iar unpic ? Si iar sa desfaci unpic si tot asa. Eu asa as fi procedat. Si as fi incercat sa le desfac cu motorul rece dar si cu motorul cald la 90 grade (TREBUIAU sa se desfaca suruburile intr-un final, intr-una din situatii : cu motorul rece sau cald).

Oricum, la cum se vede in poze uleiul motor nu a fost cea mai buna alegere sau s-a folosit interval extins de schimb.
  • gigione

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In momentul de fata n-am nevoie de mustrari sau ce trebuia sa fac.Faptul e consumat.
Cum sa fac motorul la 90 de grade daca eu am cureaua de distributie rupta?
Ulei ,am folosit numai GM 10W30.
Cer sfatul celor care au mai patit asa si ce solutie au folosit!
Reprosurile nu ma ajuta!
Multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fie incerci cu sudat piulita si apoi incerci sa desfaci fie cu o freza tai efectiv capul suruburilor si apoi scoti chiulasa si la final desfaci suruburile din bloc. E ciudat totusi ca s-a intamplat asta avand in vedere ca acele suruburi sunt foarte tari de clasa peste 10.8 si nu am auzit pana acum la cineva sa se rupa sau sa se strice capul. Acum depinde mult si cu ce scule ai incercat sa le desfaci si daca au mai fost sau nu desfacute vreodata si multe altele. Important este sa reusesti sa le tai capul sau sa le desfaci si apoi sa iti repari masina. Succes
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Pune aici o poza sa vedem cat a mai ramas din prezoane. Incearca sa faci poze de la nivelul chiuloasei. Sau spune-mi cat a mai ramas din ele. Pana atunci ia un spray care penetreaza bine si da-i pe prezoane si in jurul lor, se stie ca aluminiul e foarte pacatos.
  • gigione

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am rusit sa le desfac cu o bormasina si burghie (de pe timpuri ,modelul cu prindere con la care le-am retezat coada pentru a le putea prinde mai bine in mandrina)de 5-6 mm,un ciocan si o dalta (veche,din material bun).Burghiele(3 la numar)le-am mai ascutit de vreo 3 ori fiecare.
Prezoanele aveau saibile lipite de chiuloasa.In momentul cand am retezat capatul suruburilor,s-au desfacut cu mana.
Multumesc pentru sfaturi!
Subiectul se poate inchide:
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR