deea_sees- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
yanosi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2013
- Mesaj Privat
L3X
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
deea_sees- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
tifrea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
1. Prindere pe bloc.
2.Soft :
- ECU nu o sa fie capabil sa controleze overboost-ul livrat de turbosflanta Z30DT.
-Injectoarele nu o sa asigure debitul corect (prea mici)
3.In cazul in care treci de punctul 1+2 ,cuplul motor rezultat va rupe ambreiajul in scurt timp.
4. Astea sunt asa in mare... ca de schimbat sunt muuulte.
Ce vrei tu sa faci presupune o suma mare de bani undeva la 3000 de Euro deoarece modificarile realizate corespund STAGE 3 de tuning. Nu este o joaca ... Stage 3 se atinge doar prin muulte teste , teste realizate impreuna cu furnizorul de soft custom, ceea ce in Romania nu exista iar castigul de putere nu este impresionant adica 150-160 CP deoarece Z22DTR este deja o varianta "tuning de fabrica" provenita din Y20DTH.
Ca sa-ti faci o idee constructorul ( Opel) ca sa ajunga de la Y20DTH (101) CP la Y22DTR ( 125 Cp) a modificat urmatoarele:
-alta turbosuflanta (boost marit, geometrie variabila)
-biele + pistoane
-logic alt soft.
-ambreiaj.
Bine... producatorul a vrut si fiabilitate ...