deea_sees- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
Salutare!Am un Vectra C din 2004,motor de 2.2dti de 125cp,si de ceva vreme ma bate gandul sa schimb turbina de pe masina ,cu una de 3.0cdti,in ideea obtinerii unui cuplu motor mai mare!Poate a mai facut careva treaba asta,si ma poate ajuta cu sfaturi si indicatii!Multumesc anticipat calor care vor sa-mi dea,,o mana de ajutor"!
yanosi
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2013
- Mesaj Privat
L3X
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
prinderile pe bloc se pot ajusta....dar fa un calcul simplu........la un motor de 2.2 ai gaura asa " o " la 3.0 este asa " O "...ca sa deschizi turbina o sa fortezi motoru, fortezi motoru ridici consumu,fortezi motoru o sa te tina mai putin....nu merge turbina in parametrii normali o sa ai eruari pe motor si tot asa.....vrei cuplu mai mare ia motorul cu totu sau schimba bolidu cu altu
deea_sees- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2004 y2.2dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
tifrea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna, am un opel astra f 1.8 benzina din 1992 si am o problema la ea pe care nu o pot gasi...am o intrerupere la motor mai des intalnita si o simt la rece iar dupa ce se incalzeste motorul dispare dar nu in totalitate dar la rece este foarte tare! Am curatat la ea EGR functioneaza foarte bine am schimbat filtrele ulei benzina aer ulei bujii si mam uitat la fise dar functioneaza ok...daca ar vrea careva sa ma sfatuie ce anume sa ii mai fac sau ce ar mai putea sa cauzeze intreruperile astea! As scos mufa de la sonda landa si am obdervat k nici becul galben nu se aprinde si nu are nici eu efect dak ii bag sau ii scot mufa! am facut si testul cu agrafa si cu motorul oprit merge si arata bine codul dar daca pornesc motorul codul il palpaie constant si se si opreste motorul uneori...astept un raspuns
- deleted-11331
- ***
- 755 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 755
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salut colegule ! Se poate schimba turbina insa cu ajustare la prinderi cum spu ea colegul mai sus, turbina + UN. SOFT DEDICAT PT TINE (recomand db77aaa il gasesti aici pe site) si vei obtine aprox. 150-170 c.p. poate ajustat si admisie aer si evacuare ( eliminare catalizator) atunci clar vb de 160-170 c.p.
- deleted-11331
- ***
- 755 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 755
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
L3X a scris:prinderile pe bloc se pot ajusta....dar fa un calcul simplu........la un motor de 2.2 ai gaura asa " o " la 3.0 este asa " O "...ca sa deschizi turbina o sa fortezi motoru, fortezi motoru ridici consumu,fortezi motoru o sa te tina mai putin....nu merge turbina in parametrii normali o sa ai eruari pe motor si tot asa.....vrei cuplu mai mare ia motorul cu totu sau schimba bolidu cu altu
scuze ,,bebe" dar aici gresesti ! Si la modul ,,grosso modo" msi citeste , experimenteaza si atunci mai stam de vb. Nu induce in eroare un coleg ca e bebe ca si tine ca si multi altii care au avut candva o curiozitate, oportunitate sau chiar vor ceva serios de la masina lor.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Vei avea probleme mari legate de
1. Prindere pe bloc.
2.Soft :
- ECU nu o sa fie capabil sa controleze overboost-ul livrat de turbosflanta Z30DT.
-Injectoarele nu o sa asigure debitul corect (prea mici)
3.In cazul in care treci de punctul 1+2 ,cuplul motor rezultat va rupe ambreiajul in scurt timp.
4. Astea sunt asa in mare... ca de schimbat sunt muuulte.
Ce vrei tu sa faci presupune o suma mare de bani undeva la 3000 de Euro deoarece modificarile realizate corespund STAGE 3 de tuning. Nu este o joaca ... Stage 3 se atinge doar prin muulte teste , teste realizate impreuna cu furnizorul de soft custom, ceea ce in Romania nu exista iar castigul de putere nu este impresionant adica 150-160 CP deoarece Z22DTR este deja o varianta "tuning de fabrica" provenita din Y20DTH.
Ca sa-ti faci o idee constructorul ( Opel) ca sa ajunga de la Y20DTH (101) CP la Y22DTR ( 125 Cp) a modificat urmatoarele:
-alta turbosuflanta (boost marit, geometrie variabila)
-biele + pistoane
-logic alt soft.
-ambreiaj.
Bine... producatorul a vrut si fiabilitate ...
1. Prindere pe bloc.
2.Soft :
- ECU nu o sa fie capabil sa controleze overboost-ul livrat de turbosflanta Z30DT.
-Injectoarele nu o sa asigure debitul corect (prea mici)
3.In cazul in care treci de punctul 1+2 ,cuplul motor rezultat va rupe ambreiajul in scurt timp.
4. Astea sunt asa in mare... ca de schimbat sunt muuulte.
Ce vrei tu sa faci presupune o suma mare de bani undeva la 3000 de Euro deoarece modificarile realizate corespund STAGE 3 de tuning. Nu este o joaca ... Stage 3 se atinge doar prin muulte teste , teste realizate impreuna cu furnizorul de soft custom, ceea ce in Romania nu exista iar castigul de putere nu este impresionant adica 150-160 CP deoarece Z22DTR este deja o varianta "tuning de fabrica" provenita din Y20DTH.
Ca sa-ti faci o idee constructorul ( Opel) ca sa ajunga de la Y20DTH (101) CP la Y22DTR ( 125 Cp) a modificat urmatoarele:
-alta turbosuflanta (boost marit, geometrie variabila)
-biele + pistoane
-logic alt soft.
-ambreiaj.
Bine... producatorul a vrut si fiabilitate ...