Aseara m-am bagat sub masina sa vad ce si cum. Concluzia: Un T din pastic retezat.
Din robinetul vacumatic pleaca un furtun ce face un cot. La celalat capat este un T (din el pleaca si un furtun mai mic, tind sa cred ca se duce la caloriferul din interior). Celalat furtun cred ca duce la motor si este de aproximativ aceeasi dimensiune cu cel care intra (de la robinetul vacumatic - pozitia 1.) Aici este retezat T-ul (intre poz 2 si 3.). Pe acest furtun catre motor este ramas piesa de plastic.
Acum intrebarea mea este cum dau jos colierele de la acet T? Pentru ca nu sunt la fel ca cele de la robinetul vacumatic sau de pe la radiator in general (prin auto-strangere, nu stiu cum se numesc). Pur si simplu sunt ca un inel, ceva gen ca si cum ar fi cositorite. Nu am apucat sa vad daca sunt intrerupte, pozitia este destul de incomoda, neavant elevator, ma incurca planetara dreata.