- tiuclucretia
- OP
- 15 mesaje
- din 17 Feb 2015
- Insignia 2010 OG-A BY11
- Austria
tiuclucretia
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2010 OG-A BY11
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2015
- Mesaj Privat
buna, sunt noua in forumul opel. si am cateva intrebari: insignia ecoflex 2010 2.0l 96kw, (a20dth nush) limuzina, am cumparat-o second la 150.000 si acum am 163.000 km, si vreau sa ii fac service, precum: distributia(cureaua, intinzatoru, rola rulmentul, pompa apa, curea de transmisie, (intinzator)), placute frana, filtre, si ULEIUL (din cate am observat pe topic vine vorba de uleiuri de genu GM(CARE ESTE SI LA MN ACUMA), si la service-ul care facr revizia mia luat ulei TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W30 ) ESTE BUN ULEIUL SAU NU? 5l 207 ron? astept niste indrumari, multumesc. si ce ar mai trebui sa schimb sau sa fac service la ceva? bujii ? sau ceva de genu?
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Ce ti-au luat aia e la service, e ulei GM in alt ambalaj dar dublu la pret, dpmdv un ulei slabut! Nu stiu cat ai de gand sa il tii in motor dar la un condus mixt sa nu te duci mai mult de 10.000 km cu el (personal mi se pare mult pentru ca e un ulei mediu dar ca sa nu zici ca exagerez).
Vezi ca masina ta are DPF (filtru de particule), asa ca sa ai grija la regenerari, mergi cu consumul instantaneu in bord si inainte sa opresti motorul, arunci un ochi pe CB si daca consumul instantaneu e mai mare de 1% fara consumatori porniti, sa nu opresti motorul, sa astepti pana scade sub 0.8% in mod normal.
2 bujii sunt cu sensor de presiune si costa 400 lei bucata, deci daca nu ai problem cu bujiile, nu te 'arunca' aiurea sa le schimbi. Daca schimbi placutele, spune-le celor de la service sa se uite si la discuri sa vada in ce stare sunt. Schimba toate filtrele, tot ce tine de distributie, iar daca umbli la distributie schimba si antigelul, schimba si uleiul din cutie, verifica lichidul de la servo, fa un test de presiune al uleiului (in mod normal la relanti trebuie sa ai de la 1.5 in sus).
Sa te bucuri de masina si sa nu ai probleme cu ea. Toate bune.
Vezi ca masina ta are DPF (filtru de particule), asa ca sa ai grija la regenerari, mergi cu consumul instantaneu in bord si inainte sa opresti motorul, arunci un ochi pe CB si daca consumul instantaneu e mai mare de 1% fara consumatori porniti, sa nu opresti motorul, sa astepti pana scade sub 0.8% in mod normal.
2 bujii sunt cu sensor de presiune si costa 400 lei bucata, deci daca nu ai problem cu bujiile, nu te 'arunca' aiurea sa le schimbi. Daca schimbi placutele, spune-le celor de la service sa se uite si la discuri sa vada in ce stare sunt. Schimba toate filtrele, tot ce tine de distributie, iar daca umbli la distributie schimba si antigelul, schimba si uleiul din cutie, verifica lichidul de la servo, fa un test de presiune al uleiului (in mod normal la relanti trebuie sa ai de la 1.5 in sus).
Sa te bucuri de masina si sa nu ai probleme cu ea. Toate bune.
|