Tonike
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Problema: benzinarul meu nu trage ca lumea ...simt ca se misca f. lent, imediat dupa ce-i dau a 4 se supratureaza pana in 3000 ture revenind imediat ; ..nu o accelerez aiurea si nici nu am " picioru greu". Mentionez ca are 98.000 km si trebuie sa ii fac un schimb de filtre/ulei. Am facut tampenia sia am bagat vreo 30 l benzina de la o cunostiinta , peste 10 l pe care ii aveam in rezervor ...dar problema s-a intensificat la peste 90 km parcursi prin oras; saptamana trecuta mi-a aparut de 2ori Cod 24...am verificat si am vazut ca este un amarat de bec de la numar care are contactul prost. Alte coduri nu mi-a mai afisat
Merci
Problema: benzinarul meu nu trage ca lumea ...simt ca se misca f. lent, imediat dupa ce-i dau a 4 se supratureaza pana in 3000 ture revenind imediat ; ..nu o accelerez aiurea si nici nu am " picioru greu". Mentionez ca are 98.000 km si trebuie sa ii fac un schimb de filtre/ulei. Am facut tampenia sia am bagat vreo 30 l benzina de la o cunostiinta , peste 10 l pe care ii aveam in rezervor ...dar problema s-a intensificat la peste 90 km parcursi prin oras; saptamana trecuta mi-a aparut de 2ori Cod 24...am verificat si am vazut ca este un amarat de bec de la numar care are contactul prost. Alte coduri nu mi-a mai afisat
Merci
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Tonike
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2014
- Mesaj Privat
Am si problema unui " suierat" la roata stanga spate...din cate stiu ar trebui sa fie ori de la etrier (pistonas infundat,garnitura rupta) ori frana de mana blocata, si ma gandeam ca poate am roata usor infranata si de aceea nu " trage" ca lumea...o sa dau roata jos sa vad daca este infranata...oricum stiam ca A18XER este mai "batranesc" ,mai linistit dar doream sa aud si parerea "specialistilor"
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Doz3r75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutare , sunt nou pe forum si sper ca am postat corect.
Am un Opel Insignia motor 1.8 (A18XER) an 2009 (achizitionat de mine anul acesta)
cu instalatie GPL AGC Compact montata in 2015 masina are acum 120.000 KM iar problema ar fi urmatoarea:
de ceva vreme motorul merge in 3 cilindri da rateuri, trepideaza la relanti atat pe benzina cat si pe GPL.
Atunci cand motorul este rece in mers daca las masina pe liber motorul se opreste si porneste greu la a 2-3 cheie
(cand temperatura antigelului ajunge la 45-50 grade aceasta problema dispare)
Martorii check engine si ESP stau aprinsi (uneori in mers se stig dar se reaprind imediat)
In timpul mersului in jurul a 3000 turatii motorul trpideaza foarte tare iar in bord martorul Check Engine clipeste
La testul cu OP-COM aparea eroarea P0300. P03002
La esapament, se simte miros de benzina nearsa iar consumul este mare.
Am scimbat Filtre Ulei , aer , polen, schimbat, ulei (castrol 5w30) , schimbat distributie , schimbat bobina inductie (Delphi) schimbat bujii (ngk iridiu)
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva solutii la aceasta problema.
Am postat si video cu mersul motorului, teava esapament si martorii din bord.
Am un Opel Insignia motor 1.8 (A18XER) an 2009 (achizitionat de mine anul acesta)
cu instalatie GPL AGC Compact montata in 2015 masina are acum 120.000 KM iar problema ar fi urmatoarea:
de ceva vreme motorul merge in 3 cilindri da rateuri, trepideaza la relanti atat pe benzina cat si pe GPL.
Atunci cand motorul este rece in mers daca las masina pe liber motorul se opreste si porneste greu la a 2-3 cheie
(cand temperatura antigelului ajunge la 45-50 grade aceasta problema dispare)
Martorii check engine si ESP stau aprinsi (uneori in mers se stig dar se reaprind imediat)
In timpul mersului in jurul a 3000 turatii motorul trpideaza foarte tare iar in bord martorul Check Engine clipeste
La testul cu OP-COM aparea eroarea P0300. P03002
La esapament, se simte miros de benzina nearsa iar consumul este mare.
Am scimbat Filtre Ulei , aer , polen, schimbat, ulei (castrol 5w30) , schimbat distributie , schimbat bobina inductie (Delphi) schimbat bujii (ngk iridiu)
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva solutii la aceasta problema.
Am postat si video cu mersul motorului, teava esapament si martorii din bord.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Doz3r75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Doz3r75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Doz3r75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
catastefan - multumesc pt sfat, singurul drum pe care il voi face va fi cel catre service, din pacate am mai circulat asa cam 200-300 km datorita unor "mecanici" care m-au asigurat ca pot circula cu masina asa doar ca consumul va fi mai mare.
Daniel - e foarte posibil sa ai dreptate nu te contrazic dar totusi ma gandesc ca sunt mai multe masini cu motor ca al meu care au instalatii gpl montate si ar fi fost o problema mai comuna, sau poate sunt eu primul "norocos" ?
Eu ma gandesc la alceva,dupa ce am cumparat masina am facut verificarile de rigoare printre care si o diagnoza si recalibrare a instalatiei gpl, domnul de acolo mi-a spus ca instalatia montata pe masina mea fiind cea mai iefttina din gama ei nu ar fi cea mai potrivita.
Ar fi posibilitatea ca o instalatie ieftina montata pe masina a dus la uzura prematura a motorului, voi vedea dupa ce va fi desfacut motorul care sunt cauzele. Oricum va multumesc pt raspunsuri
Ultima modificare făcută de Doz3r75 la Dum 05 Jun, 2016 12:28 pm, modificat de 2 ori în total
Daniel - e foarte posibil sa ai dreptate nu te contrazic dar totusi ma gandesc ca sunt mai multe masini cu motor ca al meu care au instalatii gpl montate si ar fi fost o problema mai comuna, sau poate sunt eu primul "norocos" ?
Eu ma gandesc la alceva,dupa ce am cumparat masina am facut verificarile de rigoare printre care si o diagnoza si recalibrare a instalatiei gpl, domnul de acolo mi-a spus ca instalatia montata pe masina mea fiind cea mai iefttina din gama ei nu ar fi cea mai potrivita.
Ar fi posibilitatea ca o instalatie ieftina montata pe masina a dus la uzura prematura a motorului, voi vedea dupa ce va fi desfacut motorul care sunt cauzele. Oricum va multumesc pt raspunsuri
Ultima modificare făcută de Doz3r75 la Dum 05 Jun, 2016 12:28 pm, modificat de 2 ori în total
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@Daniel știe el ce spune...sunt foarte multe cazuri de XER cu supape "prajite".
Se presupune ca supapele sunt din alt material...care nu rezista la arderea de pe GPL
La desfacerea motorului atenție foarte mare la chiulasa și supaape.
Motoarele astea cu distribuție variabila mai au un punct sensibil....actuatoarele arborilor cu came și variatoarele hidraulice.
Se presupune ca supapele sunt din alt material...care nu rezista la arderea de pe GPL
La desfacerea motorului atenție foarte mare la chiulasa și supaape.
Motoarele astea cu distribuție variabila mai au un punct sensibil....actuatoarele arborilor cu came și variatoarele hidraulice.
Doz3r75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Doz3r75
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Vaslui
- Masina: Insignia 2009 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2016
- Mesaj Privat
Revin cu problema mea din pacate inca nerezolvata (cu scuzele de rigoare initiatorului pentru poluarea topicului).
Au fost schimbate supapele pe cilindru 2,
asa aratau supapele :
Acum motorul uneori la relanti merge rotund dar in sarcina merge intrerupt si nu are forta iar daca am AC-ul pornit si las pe liber in mers motoru se opreste.
codul de erroare este: P0366 - Powertrain canshaft position sensor "B" circuit range/performance (bank 1) din cate am inteles este vorba despre senzor ax cu came la evacuare dar intrebarea este acest cod de erroare are legatura si cu acele supape de la axul cu came?
Au fost schimbate supapele pe cilindru 2,
asa aratau supapele :
Acum motorul uneori la relanti merge rotund dar in sarcina merge intrerupt si nu are forta iar daca am AC-ul pornit si las pe liber in mers motoru se opreste.
codul de erroare este: P0366 - Powertrain canshaft position sensor "B" circuit range/performance (bank 1) din cate am inteles este vorba despre senzor ax cu came la evacuare dar intrebarea este acest cod de erroare are legatura si cu acele supape de la axul cu came?
bu_florin
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutare! Am cumparat in aprilie o insignia din 2010 A18XER cu 57000km de la meridian auto din pipera. Pana so cumpar am "inspectato" vizual "acustic" si am conduso prin curtea lor cu a intaia si a doua, multumit am cumparato. In service la ei, in prezenta mea, mi-au schimbat ulei+filtru si bujii pe banii lor. Intre timp mi-am facut asigurare si eram gata de plecare acasa cand, ce sa vezi. Motorul la relanti, la circa 30 sec. dadea un mic mic rateu care se simtea din cabina si daca ma uitam de afara la motor se cunostea mai clar. Am spus cuiva de acolo si mi-a zis sa ii dau viteza , sa-o forjez, pt ca e nepornita de multe luni. Am plecat cu ea, i-am dat si viteza si parca nu mai facea dupa o perioada. La scurt timp pompa de apa a inceput sa piarda apa si am schimbato. La scurt timp, a aparut un martor de service, am mers la radacini motors la Braila si punand testerul mi-au gasit probleme la termostat si mi l-au schimbat si alte probleme nu au mai gasit. Mi-au confirmat ca si km sunt reali. Conform cartii de service, reviziile lea avut facute la radacini motors bucuresti La cateva zile o pornesc si plec cu ea dimineata (vara) si schimbam treptele de viteza superioara cu motorul ne accelerat suficient de mult dar nici sa moara si atunci pt prima data a inceput sa dea niste rateuri destul le urate pana ajungea la cica 2000 de rotatii. Si de atunci, are perioade cand face cand nu face. Acum are 63000km. M-am uitat la bujii si mi se par bune. Ce credeti ca ar avea? Orice parere e binevenita. Iertati pt o poveste asa lunga!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Inox
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2001 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
R5280
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2020
- Mesaj Privat
Salutare! Am un opel insignia 1.8 din 2009. Am o problemã de ceva vreme ...imi consuma mult ulei..la 1000 de km imi apare code79 si trebuie sa completez uleiului. Nu mai trage cum trebuie. Nu scoate fum si nici pierderi. Am fost la service si au zis ca trebuie sa pun 5w40. Am schimbat uleiul si are aceleasi simptome. Are idee cineva despre ce ar putea fi vorba?
andreiu15
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Insignia 2014 A18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare! Am exact acceasi problemã. Insignia A18XER, 145.000 km, GPL de pe la 75.000, aceleasi simptome descrise de tine, de la service mi-au spus ca sunt probleme cu compresia la cilindrul 2. As avea cateva intrebari daca mai esti pe forum.
Reparatia la tine a constat doar in inlocuirea supapelor, sau au mai fost si alte lucrari?
Legat de Powertrain crankshaft position sensor, dupa ce l-ai schimbat a fost ok?
Daca iti mai aduci aminte, cam la ce costuri s-a ridicat reparatia?
Drumuri bune!
Reparatia la tine a constat doar in inlocuirea supapelor, sau au mai fost si alte lucrari?
Legat de Powertrain crankshaft position sensor, dupa ce l-ai schimbat a fost ok?
Daca iti mai aduci aminte, cam la ce costuri s-a ridicat reparatia?
Drumuri bune!
Doz3r75 a scris:Salutare , sunt nou pe forum si sper ca am postat corect.
Am un Opel Insignia motor 1.8 (A18XER) an 2009 (achizitionat de mine anul acesta)
cu instalatie GPL AGC Compact montata in 2015 masina are acum 120.000 KM iar problema ar fi urmatoarea:
de ceva vreme motorul merge in 3 cilindri da rateuri, trepideaza la relanti atat pe benzina cat si pe GPL.
Atunci cand motorul este rece in mers daca las masina pe liber motorul se opreste si porneste greu la a 2-3 cheie
(cand temperatura antigelului ajunge la 45-50 grade aceasta problema dispare)
Martorii check engine si ESP stau aprinsi (uneori in mers se stig dar se reaprind imediat)
In timpul mersului in jurul a 3000 turatii motorul trpideaza foarte tare iar in bord martorul Check Engine clipeste
La testul cu OP-COM aparea eroarea P0300. P03002
La esapament, se simte miros de benzina nearsa iar consumul este mare.
Am scimbat Filtre Ulei , aer , polen, schimbat, ulei (castrol 5w30) , schimbat distributie , schimbat bobina inductie (Delphi) schimbat bujii (ngk iridiu)
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva solutii la aceasta problema.
Am postat si video cu mersul motorului, teava esapament si martorii din bord.
Am un Opel Insignia motor 1.8 (A18XER) an 2009 (achizitionat de mine anul acesta)
cu instalatie GPL AGC Compact montata in 2015 masina are acum 120.000 KM iar problema ar fi urmatoarea:
de ceva vreme motorul merge in 3 cilindri da rateuri, trepideaza la relanti atat pe benzina cat si pe GPL.
Atunci cand motorul este rece in mers daca las masina pe liber motorul se opreste si porneste greu la a 2-3 cheie
(cand temperatura antigelului ajunge la 45-50 grade aceasta problema dispare)
Martorii check engine si ESP stau aprinsi (uneori in mers se stig dar se reaprind imediat)
In timpul mersului in jurul a 3000 turatii motorul trpideaza foarte tare iar in bord martorul Check Engine clipeste
La testul cu OP-COM aparea eroarea P0300. P03002
La esapament, se simte miros de benzina nearsa iar consumul este mare.
Am scimbat Filtre Ulei , aer , polen, schimbat, ulei (castrol 5w30) , schimbat distributie , schimbat bobina inductie (Delphi) schimbat bujii (ngk iridiu)
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva solutii la aceasta problema.
Am postat si video cu mersul motorului, teava esapament si martorii din bord.