Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • cozmin86

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare...am si eu o problema cu martorul bateriei...am schimbat si alternatoru si bateria... la rece toate bune(servo etc...)dar cand se incalzeste licare becul(martorul bateriei) la relantee si cand turez ramane aprins si raman si fara servo...multumesc si astept o rezolvare...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Alternator nou sau second hand?
Dupa schimbare alternator si baterie s-a verificat tensiunea de incarcare?
  • valiftw

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Iti pica servo fiindca este electric.
Daca nu ai 14V automat alternatorul daca nu incarca ramai fara tensiune si pica si servo.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 693
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sigur ai schimbat alternatorul sau l-ai reparat?.....
oricum indifferent ce ai facut de la alternator este problema...mai exact de la blocul de diode,..
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cozmin86 a scris:salutare...am si eu o problema cu martorul bateriei...am schimbat si alternatoru si bateria... la rece toate bune(servo etc...)dar cand se incalzeste licare becul(martorul bateriei) la relantee si cand turez ramane aprins si raman si fara servo...multumesc si astept o rezolvare...
Alternatorul montat acum pe masina,are o problema la contactul periilor(carbuni) pe colector.Fie sunt periile uzate(scurte).fie colectorul e uzat,perlat,murdar,efectul e acelasi,incarca sporadic doar la turatii mici,cind aleatoriu se realizeaza un contact functional intre perii si colector.Remedierea consta in verificarea starii fizice a componentelor in discutie si inlocuirea celor uzate. Prezint deasemeni o speta posibila ,cu efect asemanator: capat de bobina a rotorului rupta de la punctul de lipire pe inelul colectorului,La turatii mici,in acel punct,contactul era realizat,la marirea turatiei,forta centrifuga,distanta capatul bobinei rotorului de punctul de lipire,moment in care alternatorul nu mai incarca si se aprindea becul,nu mai functiona servo.La orice verificare statica,cu ohmetru,totul era in regula.Recunosc ca speta a mincat ceva timp,dar cu cit e mai interesanta speta cu atit e mai mare satisfactia...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR