- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
-Detin(de 4 ani ) un Opel Rekord 1.8s din 1986.
-Kilometrii la bord : >250.000
-In ultimele 2 saptamani am intampinat urmatoarele probleme :
Porneste la prima cheie,motorul functioneaza cat de cat rotund(cateva variatii de turatie pe ici pe colo la relantai ).
Cand apas acceleratia brusc,scade turatia si parca raman fara pedala (pare ca se inneaca)
Interventii recente : dupa 5-10 minute de mers imi scotea apa din radiator ( nu are vas de expansiune) , am scos termostatul si am lasat masina fara .Am curatat toate furtunele de apa si admisia de aer.Problema cu apa s-a rezolvat( nu stiu daca din cauza lipsei termostatului,dar acum nu imi mai creste temp. apei in bord).
A mai ramas problema cu turatia.Stiu ca pe admisia de aer are un debitmetru cu un arc/ac magnetic la care mai umbla fostul proprietar(are o siguranta cu o roata dintata pe care o poti rotii sa shimbi fluxul de aer ---probabil----.Pe admisie are 2 camere (una mica si una mai mare ),la pornire se deschide doar cea mica si odata cu cresterea turatiei se deschide si cealalta.Atunci se manifesta mai des.
Astept opinii!
Va multumesc !
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,648 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,648
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru inceput, o curatare nu cred ca ii va strica. Cu ocazia asta verifici daca tija ce actioneaza a doua clapeta ar joc/uzura considerabila si o face sa intre mai devreme fata de normal.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Motorul pe benzina carburatie se 'gatuie ' la acceleratie brusca din doua motive principale......lipsa avans sau lipsa debit pompa de repriza...sau mecanicii mai vechi o stiu sub denumitea de pompa de 'spritz' daca nivelul este prea mare da cu fum negru si moare sau se balbaie la relantiu.
Daca ne dai o imagine in care sa se vada bine ambele camere (vazut de sus) ...poate putem sa te indrumam sa rezolvi problema.Unii de pe acest forum chiar au reparat asemenea piese ,e mai difici nu exista diagnoze....dar pot fi reglate cu o simpla surubelnita. 😃
- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Teoretic acolo nu se umbla acea calibare se face la asamblare de catre fabricant si gata....dar daca la tine s-a umblat deja incearca sa ajungi in pozitia initiala prin incercari......rateurile in admisie inseamna prea putina benzina deci slabesti tensiunea arcului in evacuare si fum negru inseamna prea multa benzina si intaresti arcul.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,314 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,314
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Anuta Adrian
- OP
- 10 mesaje
- din 22 Apr 2014
- Rekord 1986
- Constanta
Anuta Adrian
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2014
- Mesaj Privat