Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut.
-Detin(de 4 ani ) un Opel Rekord 1.8s din 1986.
-Kilometrii la bord : >250.000
-In ultimele 2 saptamani am intampinat urmatoarele probleme :
Porneste la prima cheie,motorul functioneaza cat de cat rotund(cateva variatii de turatie pe ici pe colo la relantai ).
Cand apas acceleratia brusc,scade turatia si parca raman fara pedala (pare ca se inneaca)
Interventii recente : dupa 5-10 minute de mers imi scotea apa din radiator ( nu are vas de expansiune) , am scos termostatul si am lasat masina fara .Am curatat toate furtunele de apa si admisia de aer.Problema cu apa s-a rezolvat( nu stiu daca din cauza lipsei termostatului,dar acum nu imi mai creste temp. apei in bord).
A mai ramas problema cu turatia.Stiu ca pe admisia de aer are un debitmetru cu un arc/ac magnetic la care mai umbla fostul proprietar(are o siguranta cu o roata dintata pe care o poti rotii sa shimbi fluxul de aer ---probabil----.Pe admisie are 2 camere (una mica si una mai mare ),la pornire se deschide doar cea mica si odata cu cresterea turatiei se deschide si cealalta.Atunci se manifesta mai des.
Astept opinii!
Va multumesc !
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai carburator dublu corp. Pare ca vine prea multa benzina, deci necesita ceva reglaje ale carburatorului...
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Imi poti da ceva detalii cu reglajele care trebuiesc facute ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din aducere aminte, la carburatorul dublu corp reglajele se fac pe banc. Mai departe, am niste dubii ca se mai gasesc astfel de bancuri.

Pentru inceput, o curatare nu cred ca ii va strica. Cu ocazia asta verifici daca tija ce actioneaza a doua clapeta ar joc/uzura considerabila si o face sa intre mai devreme fata de normal.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Extrem de mici sanse sa gasiti acum bancuri de reglat carburatoare cand in anii de glorie a lor erau in doar 2 locuri in Bucuresti.
Motorul pe benzina carburatie se 'gatuie ' la acceleratie brusca din doua motive principale......lipsa avans sau lipsa debit pompa de repriza...sau mecanicii mai vechi o stiu sub denumitea de pompa de 'spritz' daca nivelul este prea mare da cu fum negru si moare sau se balbaie la relantiu.
Daca ne dai o imagine in care sa se vada bine ambele camere (vazut de sus) ...poate putem sa te indrumam sa rezolvi problema.Unii de pe acest forum chiar au reparat asemenea piese ,e mai difici nu exista diagnoze....dar pot fi reglate cu o simpla surubelnita. Very Happy
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Sper sa am timp in weekend sa fac poza.Eu mai am la schimb toate componentele pe partea de alimentare aer/benzina(practic toata galeria ce vine deasupra motorului+ injectoare).Eu stiam ca daca are injectoare..nu are carburator.E corect sau nu ? Orium o sa fac cateva poze si poate rezolvam problema !
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Cam asa arata piesa de care ziceam eu(doar ca are 2 clapete ) https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=97810 si le-am si curatat.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca ai injectoare e injectie....din ce-ai spus mai sus parea ca e vorba despre carburator
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dupa ce-am citit mai bine despre ce clapete este vorba tu ai pe motor primul model de debitmetru....din descrierea simptomelor reiese ca ai prea putina benzina pentru repriza.Acel sector dintat cu arc spirala poate fi repede diagnosticat ,fara prea multe scule si cunostinte daca 'ajuti ' cand accelerezi brusc clapeta care este miscata de fluxul de aer si stabilesti o mica sincronizare intre pozitia clapetei si acel cursor din sectorul dintat ....ai siguranta ca mai trebuie ajustat acel arc.
Teoretic acolo nu se umbla acea calibare se face la asamblare de catre fabricant si gata....dar daca la tine s-a umblat deja incearca sa ajungi in pozitia initiala prin incercari......rateurile in admisie inseamna prea putina benzina deci slabesti tensiunea arcului in evacuare si fum negru inseamna prea multa benzina si intaresti arcul.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"rateurile in admisie inseamna prea putina benzina"...lamureste-ma te rog...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Debitmetrul indica debit mai mic de aer...implicit comanda calculatorului va fi de mai putin benzina....sau mai putina benzina data de injectoare......lamurit?
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie si filtrul de aer/ benzina ?
Am atasat cateva poze cu inculpata.










Ce sunt componentele marcate in poze ? Pot sa produca asemenea simptome ?
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
La debitmetrul de aer am umblat.Cea mai buna pozitie era cea actuala.Daca schimbam chiar si +-1 pozitie agravam problema.Asta ma duce cu gandul la un filtul de benzina,care probabil cand trebuie sa dea un debit mai mare de benzina..nu da..Am vazut tot pe acest forum persoane care pentru a testa debitmetrul ii scoteau alimentarea sa vada cum functioneaza.La mine nu mai porneste.Pe axul de la clapeta de acceleratie,are o alimentare cu un senzor probabil..ce face acesta?Are EGR modelul asta de masina ?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
senzor pozitie clapet acceleratie. Laughing EGR daca ai,si tind sa cred ca da,cauta-l sub ce ai marcat cu rosu...
  • Anuta Adrian

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Au sosit ieri filtrele,le-am schimbat (benzina si aer) si se manifesta la fel.Problema este ca mi-am comandat si un termostat nou,l-am instalat si imi fierbe apa in 3-4 minute de functionare.E posibil ca aceste probleme sa aiba o cauza comuna ? Fara termostat nu imi trecea de 95 grade apa ,cu termostat nici nu o pot scoate din parcare.Nu imi pot da seama care este problema.Toate furtunele sunt curate,pompa de apa functioneaza,posibil sa fie senzorul de temperatura defect ? Fara termostat nu indica nimic,cu el creste imediat.Ceva idei ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR