dantewow
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salutare Agilistilor.
Sunt intr-o mare problema si sunt foarte urgentat asa ca am sa va rog cei care vor putea sa ma informeze cu problema me-a cat mai urgent.
Problema este urmatoarea care a inceput de acum dimineata cand ma indreptam spre serviciu, iar cam dupa 15km traseu am franat usor pentru intrarea intr-un sens giratoriu si m-am trezit ca imi moare motoru, (evident ambreaj + frana) . Am zis ok, poate nu e nimica important, porneste masina la sfert de cheie , ma duc mai departe, dupa care (ambreaj + frana ) moare motorul ... si uite asa imi continua motorul sa imi moara la fiecare frana, am coborat cu frana de motor ( treapta 1 + frana pentru ajutor ) iar motorul mi-a murit, am coborat ( punct mort + frana pentru test ) la fel, a murit motorul. Tin sa mentionez ca EGR-UL mi-a fost schimbat acum 2 saptamani, totul a functionat PERFECT pana azi, am martorul de bord aprins urmatorul ( cel care indica noxele si EGR-UL + altele ..) care e aprins de 3 zile. MARTOR BORD
A 2-a problema este ca atunci cand accelerez uneori raman fara acceleratie. Posibil sa fie EGR-UL ?
Tin sa mentionez ca EGR-UL vechi imi era blocat, cel care l-am schimbat acum 2 saptamani a fost functional ( EVIDENT FOLOSIT dar FUNCTIONAL ) si presupun ca inca este functional .
Opel Agila - TIP = Z10XE
Rog persoanele cu experienta sa ma informeze cu problema descrisa mai sus.
Apreciez timpul acordat pentru problema mea si ajutorul oferit,
Cu stima, Andrei.
Sunt intr-o mare problema si sunt foarte urgentat asa ca am sa va rog cei care vor putea sa ma informeze cu problema me-a cat mai urgent.
Problema este urmatoarea care a inceput de acum dimineata cand ma indreptam spre serviciu, iar cam dupa 15km traseu am franat usor pentru intrarea intr-un sens giratoriu si m-am trezit ca imi moare motoru, (evident ambreaj + frana) . Am zis ok, poate nu e nimica important, porneste masina la sfert de cheie , ma duc mai departe, dupa care (ambreaj + frana ) moare motorul ... si uite asa imi continua motorul sa imi moara la fiecare frana, am coborat cu frana de motor ( treapta 1 + frana pentru ajutor ) iar motorul mi-a murit, am coborat ( punct mort + frana pentru test ) la fel, a murit motorul. Tin sa mentionez ca EGR-UL mi-a fost schimbat acum 2 saptamani, totul a functionat PERFECT pana azi, am martorul de bord aprins urmatorul ( cel care indica noxele si EGR-UL + altele ..) care e aprins de 3 zile. MARTOR BORD
A 2-a problema este ca atunci cand accelerez uneori raman fara acceleratie. Posibil sa fie EGR-UL ?
Tin sa mentionez ca EGR-UL vechi imi era blocat, cel care l-am schimbat acum 2 saptamani a fost functional ( EVIDENT FOLOSIT dar FUNCTIONAL ) si presupun ca inca este functional .
Opel Agila - TIP = Z10XE
Rog persoanele cu experienta sa ma informeze cu problema descrisa mai sus.
Apreciez timpul acordat pentru problema mea si ajutorul oferit,
Cu stima, Andrei.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Ai coduri stocate (MARTOR BORD )
Poate reusesti sa le afli.
Citire erori ECU pseudo-agrafa
https://www.clubopel.com/vie...p?p=230735#230735
Asa primesti raspunsuri mai concrete de la colegi daca ai erorile.
Poate reusesti sa le afli.
Citire erori ECU pseudo-agrafa
https://www.clubopel.com/vie...p?p=230735#230735
Asa primesti raspunsuri mai concrete de la colegi daca ai erorile.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
dantewow
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Numai o eroare avea stocata.
Daca va ajuta.
si mai jos in pagina motorul este la fel.
https://www.clubopel.com/vie...p=1547678#1547678
Ultima modificare făcută de T.ion la Mar 25 Mar, 2014 9:08 pm
Daca va ajuta.
si mai jos in pagina motorul este la fel.
https://www.clubopel.com/vie...p=1547678#1547678
Ultima modificare făcută de T.ion la Mar 25 Mar, 2014 9:08 pm
dantewow
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
Si-n urmatorul link ai lista codurilor de eroare la Agila:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
dantewow a scris:
.................................. moare motorul ... si uite asa imi continua motorul sa imi moara
la fiecare frana, am coborat cu frana de motor ( treapta 1 + frana pentru ajutor ) iar
motorul mi-a murit, am coborat ( punct mort + frana pentru test ) la fel, a murit
motorul. ....
.................................. moare motorul ... si uite asa imi continua motorul sa imi moara
la fiecare frana, am coborat cu frana de motor ( treapta 1 + frana pentru ajutor ) iar
motorul mi-a murit, am coborat ( punct mort + frana pentru test ) la fel, a murit
motorul. ....
Printre altele ar trebui verificata si etanseitatea circuitului de vacuum de la servofrana
(furtun, supapa servo, membrana)
dantewow
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
Azi m-am hotarat sa desfac singur throttle body si sa il curat manual pentru prima oara. A fost putin murdar, I-am dat o curatare zdravana , am folosit spray W50 si a iesit lacrima.
Tot odata dupa ce am curatat throttle body si am vazut ca este aceeasi problema doar ca, ceva e schimbat la motor, tragea altfel, m-am gandit sa il sun pe Domnul mester de la service dupa care ii povestesc situatia si imi spune sa fac urmatorul test:
Porneste masina, dai treapta 1 dute usor, si apasa ambreaj + frana de mana usor trasa nu brusc si daca motorul nu se opreste atuncea ai problema cu : etanseitatea circuitului de vacuum de la servofrana ,(furtun, supapa servo, membrana).
Dupa ce mi-a spus Domnul mester, dau o privire la etanseitatea circuitului de vacuum si BOOM, clema care imi tinea strans furtunul etansat pe pipa era in sus si furtunul juca, scapa aer. Remediez problema, pun la loc tot, dau test .. Masina merge perfect.
Rezolvarea a fost exact cum a spus si Domnul PL500 ( etanseitatea circuitului de vacuum de la servofrana ,(furtun, supapa servo, membrana), la fel ce ma indrumat Domnul mester de la service.
Multumesc tuturor pentru timpul acordat si atentia oferita.
Toate cele bune oameni buni. !
Tot odata dupa ce am curatat throttle body si am vazut ca este aceeasi problema doar ca, ceva e schimbat la motor, tragea altfel, m-am gandit sa il sun pe Domnul mester de la service dupa care ii povestesc situatia si imi spune sa fac urmatorul test:
Porneste masina, dai treapta 1 dute usor, si apasa ambreaj + frana de mana usor trasa nu brusc si daca motorul nu se opreste atuncea ai problema cu : etanseitatea circuitului de vacuum de la servofrana ,(furtun, supapa servo, membrana).
Dupa ce mi-a spus Domnul mester, dau o privire la etanseitatea circuitului de vacuum si BOOM, clema care imi tinea strans furtunul etansat pe pipa era in sus si furtunul juca, scapa aer. Remediez problema, pun la loc tot, dau test .. Masina merge perfect.
Rezolvarea a fost exact cum a spus si Domnul PL500 ( etanseitatea circuitului de vacuum de la servofrana ,(furtun, supapa servo, membrana), la fel ce ma indrumat Domnul mester de la service.
Multumesc tuturor pentru timpul acordat si atentia oferita.
Toate cele bune oameni buni. !
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
dantewow
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2014
- Mesaj Privat
Motorul a fost facut ca nou, din 2 motoare sa facut unu cu doar 80.000 km , si a fost montat recent pe masina tot odata trage bine, are sprint, merge relant perfect, este atat de silentios de nu mi-a venit sa cred cand am luato si este posibil sa se fi slabit clema de la furtunul de vacuum si intradevar era slabit, nu era la locul lui futrunul juca pe pipa, posibil sa nu fi fost pus corect la montare, si tot odata daca clema este mai slaba la strangere, trepidatiile gropi etc.. pot influenta aceea clema sa sara in sus sa se miste mai ales ca este si presiune mare, dar acuma este in regula, am verificat fiecare surub sa fie strans, cleme, mufe ( CA E PLINA NEBUNA DE ELECTRICA ), coliere tot ce se poate desface simplu. etc.. ... EGR-U a fost schimbat acum recent si este posibil sa fi umblat si sa nu fi fost atent mesteru dar problema me-a sa intamplat dupa cateva saptamani de la monatare. Acum este in regula, masina merge frumos, nu papa ulei, nu fumega, trage bine pentru un motor de 973cm ...