Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • stefanescu george

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua, acum 2 zile am cumparat un opel astra 1.6 twinport din 2005 cu 170000 de km reali! Masina pornea la a 3a a4a rotatie a motorului si dadea cateva rateuri mici! De dimineata a pornit si am plecat cu ea. La relantiu acul de la turometru fluctua putin fara trepidatii. Dupa 40-50 de km parcursi masina nu mai avea forta dar dupa 30 de secunde sia revenit pentru 2 minute iarasi nu a mai avut putere, am scazut pana la 20-30 de km si sa aprins un martor rosu cred ca cel de la ulei si unul galben, banuiesc ca egr apoi dupa 5 secunde sa oprit. Cand am tras pe dreapta a inceput sa iasa aburi din vasul de apa si iam desfacut capacul si iam pus apa dar se pierdea fara scurgere doar aburi. Am incercat a o reporni dar fara succes, uleiul nu sa miscat deloc fata de ultima verificare ( intre liniile 3-4) ajuns acasa am incercat iarasi a o porni si am vazut ca atunci cand ii dau la automat in borcanul de apa ajunge aer si incepe a bolborosi! Inainte avea martorul airbag si cel galben masinuta barata de o cheita! Imi poate spune cineva un diagnistic?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,593
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ai reusit performanta de a arde garnitura de chiulasa
pentru detalii foloseste functia,,,,cauta,,,te va scoate din multe belele
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Data viitoare cand sesizezi ca masina are o problema, opresti, deschizi capota, verifici, te gandesti, dai niste telefoane, apoi pornesti din nou ; nu o poernesti de 50.000 de ori, mai mergi 200 de km , mai opresti , mai pornesti, eventual ii mai dai o talpa -doua ca poate isi revine...sustin cele spuse de nicunicu ; pe vremuri, la scoala de soferi se facea si oleaca de mecanica...nu era chiar degeaba ;
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Cand ai cumparat-o facea la fel ? Nu m-ar mira sa o fi cumparat chiar cu garnitura arsa,noi aveam un coleg la club aici cu o vectra C cu motor diesel la care disparea apa fara sa stim unde se duce,dupa 2 luni si diversi mecanici a aflat ca avea garnitura impuscata,asa cumparase masina cu garnitura dusa,probabil asta a fost si motiv de vanzare pentru fostul proprietar
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Fi sigur ca ala nu a vandut-o fara sa stie...cel mai "ok" de vandut este cand o arunca pe evacuare..dispare incet incet si nu ai cum sa o verifici..decat faca face presiune in borcan..
  • stefanescu george

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Masina sa comportat normal pana atunci cu mici intreruperi in jurul 1100-1300 RPM


Ultima modificare făcută de stefanescu george la Dum 30 Mar, 2014 7:32 pm
  • stefanescu george

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Aha multumesc pentru raspunsuri! Asi fi oprit dar eram pe autostrada si nu am reusit sa ajung la prima iesire, oricum miau dat amenda:( , va multumesc pentru timpul alocat! Da am vorbit cu cel care mia vanduto si a ramas in 850 €, maine o sa o duc la un mecanic daca nu gasesc niciun roman care sa lucreze mai ieftin ca spaniolii te omoara!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR