- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut,
va rog daca ati avut problema cu acest cod si cu aparitia semnului de pe bord, in forma de hidrant, si cu o scadere de putere, cum ati rezolvat problema ? am inteles ca se poate curata o mufa de sub tabloul de sigurante, sau curarea clapetei, stiti sa dea rezultate aceasta operatiune ? as fi recunoscator daca m-ati scuti de comentarii de genul cauta ca sa mai discutat pe acest subiect!
va rog daca ati avut problema cu acest cod si cu aparitia semnului de pe bord, in forma de hidrant, si cu o scadere de putere, cum ati rezolvat problema ? am inteles ca se poate curata o mufa de sub tabloul de sigurante, sau curarea clapetei, stiti sa dea rezultate aceasta operatiune ? as fi recunoscator daca m-ati scuti de comentarii de genul cauta ca sa mai discutat pe acest subiect!
- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
1.In primul rand trebuie sa ne zici ce motorizare ai.
2.Check Engine (becul in forma de hidrant) se aprinde din n motive...
3.Tii apasate frana + acceleratia , bagi cheia in contact, rotesti pana se aprind becurile (nu pornesti motorul) , in display-ul de la numarul de km parcursi o sa scrie niste erori de forma ECN XXXXXX (unde x sunt cifre). Posteaza-le aici.
Later Edit . Acum am vazur ca ai postat P1125 in subtitlu... banuiesc ca ai Z17DTL/H (motorizare) . In cazul asta da codul de eroare se refera la clapeta dar in niciun caz nu este de accelerare clapeta. Diesel-ul nu are asa ceva , aia este doar o clapeta care taie aerul pentru o oprire lina a motorului.
Daca ai 1.7 defectul cel mai intalnit este ruperea dintilor de pe pinionul de actionare clapeta. (sunt de plastic) . Cand pui/iei contactul se aude un carait ECU incercand repetat sa inchida clapeta.
Daca ai 1.9 foarte posibil lipituri reci pe partea electronica.
In ambele cazuri se poate incerca o reparare dar doar daca o executi singur ,deoarece nu multa lume repara asa ceva si oricum ti-ar cere manopera cam cat o clapeta SH (aprox 100 E)
Nu incerca sa o cureti deoarece nu are rost... asta nu se blocheza ca la benzinare , plus ca functioneaza in 2 pozitii deschis /inchis fara puncte intermediare.
Ca si chestie clapeta nu face mare lucru... s-ar putea merge fara probleme si fara ea dar nu prea ai cum sa pacalesti ECU sa creada "ca e acolo".
Unele probleme pot fi rezolvate cu ajutorul forum-ului doar in cazul in care esti deja mecanic si vrei sa ceri o sugestie.
O zi buna.
2.Check Engine (becul in forma de hidrant) se aprinde din n motive...
3.Tii apasate frana + acceleratia , bagi cheia in contact, rotesti pana se aprind becurile (nu pornesti motorul) , in display-ul de la numarul de km parcursi o sa scrie niste erori de forma ECN XXXXXX (unde x sunt cifre). Posteaza-le aici.
Later Edit . Acum am vazur ca ai postat P1125 in subtitlu... banuiesc ca ai Z17DTL/H (motorizare) . In cazul asta da codul de eroare se refera la clapeta dar in niciun caz nu este de accelerare clapeta. Diesel-ul nu are asa ceva , aia este doar o clapeta care taie aerul pentru o oprire lina a motorului.
Daca ai 1.7 defectul cel mai intalnit este ruperea dintilor de pe pinionul de actionare clapeta. (sunt de plastic) . Cand pui/iei contactul se aude un carait ECU incercand repetat sa inchida clapeta.
Daca ai 1.9 foarte posibil lipituri reci pe partea electronica.
In ambele cazuri se poate incerca o reparare dar doar daca o executi singur ,deoarece nu multa lume repara asa ceva si oricum ti-ar cere manopera cam cat o clapeta SH (aprox 100 E)
Nu incerca sa o cureti deoarece nu are rost... asta nu se blocheza ca la benzinare , plus ca functioneaza in 2 pozitii deschis /inchis fara puncte intermediare.
Ca si chestie clapeta nu face mare lucru... s-ar putea merge fara probleme si fara ea dar nu prea ai cum sa pacalesti ECU sa creada "ca e acolo".
Unele probleme pot fi rezolvate cu ajutorul forum-ului doar in cazul in care esti deja mecanic si vrei sa ceri o sugestie.
O zi buna.
- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- opel dan cluj
- *
- 45 mesaje
- din 09 Aug 2010
- Astra 2007 Z19DT
- Cluj
opel dan cluj
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
Eu am dat jos clapeta de acceleratie la Z 1.9 DT, 101 c.p., am curatat-o de ulei si merge foarte bine, dar, dupa apoximativ 3-4 luini v-a trebui iarasi curatata de ulei fiindca proiectantii, zic eu au gindit-o foarte prost. Adica partea electronica ar fi fost bine sa fie in partea de sus al corpului clapeta, ca sa nu intre ulei, efectiv de pe clapeta (rolul doar de a opri motorului fara a vibra) care in timp se uzeaza lagarele de gidare a clapetei si pe acolo intra ulei. Sau poate ca asa au dorit acei ingineri ca dupa un oarecare timp si prin acest mod sa ne faca sa mergem in service OPEL cred ei!
- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
Multumesc mult, miercuri sunt programat la service, ce am mai auzit tot pe forum, sub cutia de sigurante sunt doua mufe care nu mai fac contact si trebuie curatate, daca spui ca ai rezolvat cu, curarea clapetei si a dat rezultat, atunci sper sa mearga si la mine si eu am acelasi motor, inca o data multumesc.
- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
protect a scris:Salut, am curatat clapeta, era plina de ulei si acum merge perfect!
va rog daca ati avut problema cu acest cod si cu aparitia semnului de pe bord, in forma de hidrant, si cu o scadere de putere, cum ati rezolvat problema ? am inteles ca se poate curata o mufa de sub tabloul de sigurante, sau curarea clapetei, stiti sa dea rezultate aceasta operatiune ? as fi recunoscator daca m-ati scuti de comentarii de genul cauta ca sa mai discutat pe acest subiect!
va rog daca ati avut problema cu acest cod si cu aparitia semnului de pe bord, in forma de hidrant, si cu o scadere de putere, cum ati rezolvat problema ? am inteles ca se poate curata o mufa de sub tabloul de sigurante, sau curarea clapetei, stiti sa dea rezultate aceasta operatiune ? as fi recunoscator daca m-ati scuti de comentarii de genul cauta ca sa mai discutat pe acest subiect!
bibanu14
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Z19DTH 150HP Am avut aceeasi problema s-a dovedit a fi clapeta de aer (sau de acceleratie) cum ii zice.., simptomele au fost s-a aprins becu chek in bord, lipsa de putere a motorului + mai scotea si fum negru foarte mult (parca eram locomotiva ), am dus masina la un service baietii au pus-o pe tester si asta lea indicat, nu mai tin minte exact ce cod avea eroarea, dupa ce am schimbat piesa totul ok masina trage ca noua .. si fara fum.
- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
bibanu14
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Iniþial asta trebuia sã fac ºi eu sã o curat, dar cum majoritatea problemele apar vineri zi mai scurta prin service-uri, 50% ºansã sã fie defectã clapeta, am luat altã second 350 lei, mecanicu care a înlocuit clapeta mi-a tot curãþat ºi EGR + intrarea în galeria de admisie, vreau sã zic cã un pumn de calamina a scos(clapeta veche o am, când o sã am mai mult timp mã pun sã o cutat) Întrebare la tine când s-a defectat clapeta de aer îþi scotea ºi fum?
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- protect
- OP
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
alioshul
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Zafira 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2017
- Mesaj Privat
LBejan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- GeorgeNeagu
- *
- 1 mesaje
- din 12 Apr 2018
- Astra 2005
- Prahova
GeorgeNeagu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2018
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
MPreda979
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salutare, aceeași problemã am si eu la zafira 1.9 101 cp 2007 ,lipsa putere, turatie max 3100 martorul a rãmas aprins, am facut o diagnoza computerizatã si mi-a dat eroare: clapeta admisie (acceleratie) plinã cu ulei si o bujie arsã sau mai multe , am trecut imediat la curãțarea clapetei care intr-adevar ,partea electronicã era plinã cu ulei , probabil necuratata de foarte mult timp , am curãțat si clapeta de funingine si calamina dar si egr si senzorul de pe admisie , precizez ca inainte am verificat si turbina pt ca mecanicul a spus cã de acolo vine uleiul , turbo este Ok, Dupã toatã operatiunea asta motorul si-a revenit spectaculos parca era alta mașinã ,puterea a crescut si la relanti dar mai ales în turatii, minunea a tinut doar 2 zile dupã care sa aprinse iar martorul si turatia rareori depaseste 3200 , chiar asa repede sa se uple cu ulei clapeta de admisie sau problema este in alta parte ? Tin sa precizez ca la testul cu pedala am cod ecn 112561 si 112562 si 38008 asta stiu ca sunt bujiile.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Csender Atila
- **
- 81 mesaje
- din 07 Nov 2018
- Corsa 2001
- Brasov
Csender Atila
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2018
- Mesaj Privat