Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
va rog daca ati avut problema cu acest cod si cu aparitia semnului de pe bord, in forma de hidrant, si cu o scadere de putere, cum ati rezolvat problema ? am inteles ca se poate curata o mufa de sub tabloul de sigurante, sau curarea clapetei, stiti sa dea rezultate aceasta operatiune ? as fi recunoscator daca m-ati scuti de comentarii de genul cauta ca sa mai discutat pe acest subiect!
Skip ads

  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nimeni nu stie? Nici-o parere, subiect ne interesant?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
1.In primul rand trebuie sa ne zici ce motorizare ai.
2.Check Engine (becul in forma de hidrant) se aprinde din n motive...
3.Tii apasate frana + acceleratia , bagi cheia in contact, rotesti pana se aprind becurile (nu pornesti motorul) , in display-ul de la numarul de km parcursi o sa scrie niste erori de forma ECN XXXXXX (unde x sunt cifre). Posteaza-le aici.
Later Edit . Acum am vazur ca ai postat P1125 in subtitlu... banuiesc ca ai Z17DTL/H (motorizare) . In cazul asta da codul de eroare se refera la clapeta dar in niciun caz nu este de accelerare clapeta. Diesel-ul nu are asa ceva , aia este doar o clapeta care taie aerul pentru o oprire lina a motorului.
Daca ai 1.7 defectul cel mai intalnit este ruperea dintilor de pe pinionul de actionare clapeta. (sunt de plastic) . Cand pui/iei contactul se aude un carait ECU incercand repetat sa inchida clapeta.
Daca ai 1.9 foarte posibil lipituri reci pe partea electronica.
In ambele cazuri se poate incerca o reparare dar doar daca o executi singur ,deoarece nu multa lume repara asa ceva si oricum ti-ar cere manopera cam cat o clapeta SH (aprox 100 E)
Nu incerca sa o cureti deoarece nu are rost... asta nu se blocheza ca la benzinare , plus ca functioneaza in 2 pozitii deschis /inchis fara puncte intermediare.
Ca si chestie clapeta nu face mare lucru... s-ar putea merge fara probleme si fara ea dar nu prea ai cum sa pacalesti ECU sa creada "ca e acolo".
Unele probleme pot fi rezolvate cu ajutorul forum-ului doar in cazul in care esti deja mecanic si vrei sa ceri o sugestie.
O zi buna.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Este 1.9 cdti 101 Cp, treaba este Ca dupa ce Se incazeste, merge bine, Chiar daca uneori ramane aprins pe Bord semnul de hidrant, o sa merg sa curat clapeta si Am auzit Ca ar putea fi si De la p mira De sub cutia De sigurante, Multumesc mult pt sfaturi.
d
  • opel dan cluj

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Eu am dat jos clapeta de acceleratie la Z 1.9 DT, 101 c.p., am curatat-o de ulei si merge foarte bine, dar, dupa apoximativ 3-4 luini v-a trebui iarasi curatata de ulei fiindca proiectantii, zic eu au gindit-o foarte prost. Adica partea electronica ar fi fost bine sa fie in partea de sus al corpului clapeta, ca sa nu intre ulei, efectiv de pe clapeta (rolul doar de a opri motorului fara a vibra) care in timp se uzeaza lagarele de gidare a clapetei si pe acolo intra ulei. Sau poate ca asa au dorit acei ingineri ca dupa un oarecare timp si prin acest mod sa ne faca sa mergem in service OPEL cred ei!
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, miercuri sunt programat la service, ce am mai auzit tot pe forum, sub cutia de sigurante sunt doua mufe care nu mai fac contact si trebuie curatate, daca spui ca ai rezolvat cu, curarea clapetei si a dat rezultat, atunci sper sa mearga si la mine si eu am acelasi motor, inca o data multumesc.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
protect a scris:Salut, am curatat clapeta, era plina de ulei si acum merge perfect!
va rog daca ati avut problema cu acest cod si cu aparitia semnului de pe bord, in forma de hidrant, si cu o scadere de putere, cum ati rezolvat problema ? am inteles ca se poate curata o mufa de sub tabloul de sigurante, sau curarea clapetei, stiti sa dea rezultate aceasta operatiune ? as fi recunoscator daca m-ati scuti de comentarii de genul cauta ca sa mai discutat pe acest subiect!

  • bibanu14

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Z19DTH 150HP Am avut aceeasi problema s-a dovedit a fi clapeta de aer (sau de acceleratie) cum ii zice.., simptomele au fost s-a aprins becu chek in bord, lipsa de putere a motorului + mai scotea si fum negru foarte mult (parca eram locomotiva Smile), am dus masina la un service baietii au pus-o pe tester si asta lea indicat, nu mai tin minte exact ce cod avea eroarea, dupa ce am schimbat piesa totul ok masina trage ca noua .. si fara fum.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am scapat doar cu curatare, era plina de ulei la parte electronica.
  • bibanu14

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Iniþial asta trebuia sã fac ºi eu sã o curat, dar cum majoritatea problemele apar vineri zi mai scurta prin service-uri, 50% ºansã sã fie defectã clapeta, am luat altã second 350 lei, mecanicu care a înlocuit clapeta mi-a tot curãþat ºi EGR + intrarea în galeria de admisie, vreau sã zic cã un pumn de calamina a scos(clapeta veche o am, când o sã am mai mult timp mã pun sã o cutat) Întrebare la tine când s-a defectat clapeta de aer îþi scotea ºi fum?
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...46&highlight=

CristianTM.
  • protect

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 1700 denso
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Nu scotea fum, pornea bone dar nu mai tragea
  • alioshul

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Zafira 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Unde se afla clapeta asta?
  • LBejan

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,am si eu o problema cu astra h z17dth,clapeta de accelerație nu se închide când opresc motorul,dacã o închid cu mana si pornesc se deschide dar de închis nimic rãmâne tot timpul deschisa
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
O curãțare, ceva, zic? A mai servit așa ceva? Tu citești ce scrie pe-acilea?
  • GeorgeNeagu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema cu astra h, an 2005, motorul 1.7 cdTI. In mers mi se aprinde martorul "masina cu cheie" se taie acceleratia( martorul se aprinde peste 100 km/h). Dupa ce franez in maxim un kilometru imi dispare martorul si revine la viata. Sa fie tot de la clapeta de acceleratie?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã nu citești cod(urile) de eroare, mãcar, nu-ți rãmâne decât globul de cristal sau o ghicitoare...
  • MPreda979

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare, aceeași problemã am si eu la zafira 1.9 101 cp 2007 ,lipsa putere, turatie max 3100 martorul a rãmas aprins, am facut o diagnoza computerizatã si mi-a dat eroare: clapeta admisie (acceleratie) plinã cu ulei si o bujie arsã sau mai multe , am trecut imediat la curãțarea clapetei care intr-adevar ,partea electronicã era plinã cu ulei , probabil necuratata de foarte mult timp , am curãțat si clapeta de funingine si calamina dar si egr si senzorul de pe admisie , precizez ca inainte am verificat si turbina pt ca mecanicul a spus cã de acolo vine uleiul , turbo este Ok, Dupã toatã operatiunea asta motorul si-a revenit spectaculos parca era alta mașinã ,puterea a crescut si la relanti dar mai ales în turatii, minunea a tinut doar 2 zile dupã care sa aprinse iar martorul si turatia rareori depaseste 3200 , chiar asa repede sa se uple cu ulei clapeta de admisie sau problema este in alta parte ? Tin sa precizez ca la testul cu pedala am cod ecn 112561 si 112562 si 38008 asta stiu ca sunt bujiile.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=103746
  • Csender Atila

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru placerea de a avea permisiunea de a citi problemele , cari sunt,cari vor fi.,si in curtea mea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR