EML
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutare. Am facut prostia sa-mi spal motorul la o Astra G 1.7 cdti din 2004 si acuma am urmatoarea problema care precizez ca nu exista inainte sa spal motorul.
Cand pornesc masina, porneste la prima cheie scurt si foarte bine dar imediat dupa ce porneste se opreste motorul. Am observat ca daca imediat dupa ce pornesc, o si accelerez si o tin turata cam 2 - 3 minute isi revine fara nici o problema. Initial am crezut ca mai trebuie sa se usuce ceva contacte si am umblat cam 100 de km, am oprit motorul cat era cald si am pornit-o fara nici o problema, pe urma am lasat motorul oprit cam 5 minute si surpriza pornea si se oprea daca nu faceam "ritualul" cu acceleratia.
Am fost la "mecanic" a zis ca a intrat apa in calculator, l-a desfacut si nici gram de apa, apoi a curatat ceva mufe pe la motor, zice el, si tot asa face... mecanicul meu a zis ca nu ma poate ajuta mai mult, asa ca va cer ajutor si ceva sfaturi. In bord nu mi se aprinde nici un martor.
Va multumesc.
Cand pornesc masina, porneste la prima cheie scurt si foarte bine dar imediat dupa ce porneste se opreste motorul. Am observat ca daca imediat dupa ce pornesc, o si accelerez si o tin turata cam 2 - 3 minute isi revine fara nici o problema. Initial am crezut ca mai trebuie sa se usuce ceva contacte si am umblat cam 100 de km, am oprit motorul cat era cald si am pornit-o fara nici o problema, pe urma am lasat motorul oprit cam 5 minute si surpriza pornea si se oprea daca nu faceam "ritualul" cu acceleratia.
Am fost la "mecanic" a zis ca a intrat apa in calculator, l-a desfacut si nici gram de apa, apoi a curatat ceva mufe pe la motor, zice el, si tot asa face... mecanicul meu a zis ca nu ma poate ajuta mai mult, asa ca va cer ajutor si ceva sfaturi. In bord nu mi se aprinde nici un martor.
Va multumesc.
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- adyilie_79
- *
- 22 mesaje
- din 06 Jun 2011
- Vectra 1997
- Prahova
adyilie_79
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, drumuri bune si fara incidente.
Revin dupa ceva timp pe forum cu o problema ce a aparatut odata cu venirea frigului.
Am un opel Vectra din 1997, 2.0 diesel XDTL, cu pompa de motorina schimbata in vara anului 2012, cu o supapa de sens pe tur, montata in urma unor probleme privind dezamorsarea la nivelul filtrului de motorina, cu bujiile schimbate prin 2009 ( una este rupta in chiuloasa ), baterie nou-nouta, cu martorul check in in bord aprins ( care dispare dupa ce isi intra motorul in ture ), schimbate furtunasele de retur de la injectoare, verificate "T-urile" de la furtunasele de retur, schimbata pompa de apa ( in decembrie 2013 inainte sa apara problema la pornire ).
Dimineata porneste la prima cheie, cu motorul la rece ( dupa ce las bujiile de 5-6 ori ), scoate fum mult alb -albastrui si relantiul se balbaie rau si daca nu o accelerez la 1500 -1700 de ture motorul se opreste. Dupa circa 1 min. motorul se aseaza in turatiile lui si relantiul se stabilizeaza la 700-800 de ture. Cu motorul cald porneste la sfert de cheie fara sa scoata fum cu relantiul stabil.
Parerea mea este ca aceasta problema sa fie de la buji ( care au fost totusi verificate de mecanici ) sau de dezamorsare a circuitului de motorina, iar cineva mi-a transmis ca ar fi vorba despre un senzor de debit de motorina.
Astept pareri si multumesc anticipat pentru sfaturi.
Revin dupa ceva timp pe forum cu o problema ce a aparatut odata cu venirea frigului.
Am un opel Vectra din 1997, 2.0 diesel XDTL, cu pompa de motorina schimbata in vara anului 2012, cu o supapa de sens pe tur, montata in urma unor probleme privind dezamorsarea la nivelul filtrului de motorina, cu bujiile schimbate prin 2009 ( una este rupta in chiuloasa ), baterie nou-nouta, cu martorul check in in bord aprins ( care dispare dupa ce isi intra motorul in ture ), schimbate furtunasele de retur de la injectoare, verificate "T-urile" de la furtunasele de retur, schimbata pompa de apa ( in decembrie 2013 inainte sa apara problema la pornire ).
Dimineata porneste la prima cheie, cu motorul la rece ( dupa ce las bujiile de 5-6 ori ), scoate fum mult alb -albastrui si relantiul se balbaie rau si daca nu o accelerez la 1500 -1700 de ture motorul se opreste. Dupa circa 1 min. motorul se aseaza in turatiile lui si relantiul se stabilizeaza la 700-800 de ture. Cu motorul cald porneste la sfert de cheie fara sa scoata fum cu relantiul stabil.
Parerea mea este ca aceasta problema sa fie de la buji ( care au fost totusi verificate de mecanici ) sau de dezamorsare a circuitului de motorina, iar cineva mi-a transmis ca ar fi vorba despre un senzor de debit de motorina.
Astept pareri si multumesc anticipat pentru sfaturi.
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- adyilie_79
- *
- 22 mesaje
- din 06 Jun 2011
- Vectra 1997
- Prahova
adyilie_79
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sfat. De fapt am de gand sa schimb toata masina:).
Serios, dar vreau ca scurtul noastru timp ramas de petrecut impreuna ( dupa 5 ani minunati sa fie cat mai placut si cat mai putin costisitor. La tester apare o problema legata de valorile temperaturii motorinei ( daca nu ma insel ) .
Serios, dar vreau ca scurtul noastru timp ramas de petrecut impreuna ( dupa 5 ani minunati sa fie cat mai placut si cat mai putin costisitor. La tester apare o problema legata de valorile temperaturii motorinei ( daca nu ma insel ) .
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
EML
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Revin cu informatii noi: am schimbat filtru de motorina si am verificat, nu prinde aer fals pe urma mi s-a aprins checkengine si am fost la un tester care a detectat 2 probleme : P0105 Sensor MAP si P0487 Clapeta Acceleratie Tensiune mica. Primul am inteles ca este de la senzorul MAP si al 2-lea de la EGR sau clapeta acceleratie, dar ce inseamna tensiune mica ? Am dat jos clapeta si am curatat-o fara nici un rezultat. Am inteles ca si senzorul MAP se poate curata in prima faza dar nu stiu unde se afla si cum ajung la el sau cum se curata. Dupa ce curat senzorul trebuie sterse iara erorile sau ar trebui sa se stearga automat ?
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Insignia nu mai da sfaturi pe banii altora. Costa 17 milioane clapeta si pui omul sa schimbe ceva nestricat. Eroarea de P0487 e data de faptul ca tensiunea pe care o primeste clapeta e mica din 2 motive ..alternator sau contact imperfect. Avand in vedere ca problema a aparut dupa spalarea motorului mizez pe al doilea defect.
Eml verifica cat incarca alternatorul apoi verifica toate conexiunile intre baterie si alternator. E foarte posibil sa fie oxidat primul contact imediat dupa baterie la borna plus. Acolo ai o conexiune prinsa cu surub. Desfa si curata acolo plus bornele.
Si eroarea de Map e probabil din acelasi motiv. Ce arata testerul la capitolul incarcare ..cumva putin peste 12 v?
P.s. Eu am avut Po487 si niste destepti de la un service renumit aici pe forum mi-au spus initial sa schimb clapeta si apoi au gasit ca de fapt ar fi de vina alternatorul. Era doar un contact imperfect ..cost 0 lei.
Eml verifica cat incarca alternatorul apoi verifica toate conexiunile intre baterie si alternator. E foarte posibil sa fie oxidat primul contact imediat dupa baterie la borna plus. Acolo ai o conexiune prinsa cu surub. Desfa si curata acolo plus bornele.
Si eroarea de Map e probabil din acelasi motiv. Ce arata testerul la capitolul incarcare ..cumva putin peste 12 v?
P.s. Eu am avut Po487 si niste destepti de la un service renumit aici pe forum mi-au spus initial sa schimb clapeta si apoi au gasit ca de fapt ar fi de vina alternatorul. Era doar un contact imperfect ..cost 0 lei.
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
EML
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
Intradevar am avut in trecut probleme cu alternatorul, erau periile duse si le-am schimbat. Momentan masina si-a revenit din problema cu turatia dupa ce am curatat clapeta de acceleratie dar erorile nu s-au sters din memorie. Le-au sters baietii cu testeru si imediat ce porneam masina apareau iara. O sa verific cat incarca alternatorul si contactele si revin cu noutati. Multumesc de sfaturi.