Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dorian25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salutare..am tot citit pe aici si nu am gasit exact aceiasi problema cu a mea....dimineata plec cu masina in oras, temperatura la apa se ridica relativ repede la 90 grade....probema vine cand dau drumu la caldura...atunci temp la apa scade pana la 80 grade si chear mai jos de atat. Si la drum lung de vr 130 de km....acelasi lucru se intampla....pe tot drumul cu caldura pornita...apa nu a trecut de 80....75 de grade......cum opresc caldura cum se ridica temperatura la apa la 90 grade si nu se misca acul de acolo.... are legatura cu termostatul? multumesc anticipat
Skip ads

  • deleted-76099

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Cu o problema asemanatoare ma confrunt si eu in sensul ca dupa parcurgerea a aproximativ 15 km apa ajunge la 80 de grade, dau drumul la caldura la treapta 2 si scade un pic temperatura pana pe la 70 (aprox) dar daca cobor in frana de motor acul se lipeste de ultima liniuta din stanga a ceasului de temp. Am deschis capota cand motorul avea 80 de grade, si asta dupa ce am facut 60 de km, iar radiatorul era rece in totalitate semn ca termostatul isi face treaba.
  • dorian25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
astazi am incercat sa vad daca merge termostatul...dupa ce am pornit masina, am lasat-o cateva minute pornita si surpriza...furtunul ce vine de la termostat era caldut, avand in vedere ca afara e destul de frig. cred ca termostatul e de vina. daca dau drumul la caldura practic racirea se face prin doua radiatoare, cel de caldura si cel normal, ceea ce scade si mai rau temp antigelului. intrebarea este de ce daca nu dau drumul la cadura temp antigel sta la 90 grade? daca e termostatul dus nu ar trebuii ca temp antigelului sa fie mai mica,avand in vedere ca e f frig afara?( aveam o sticla cu apa distilata in masina,azi dim am gasit-o inghetata tun)
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Acum ca au coborat temp sub zero grade si mie mi se incalzeste destul de greu (8-10 km) ....... insa odata ajuns acul aproape de 90 acolo ramane cu exceptia cand stau la semafor de ex cu ventilatorul caldura pornit, moment la care incepe sa coboare lent dar odata ce ma pun in miscare , isi revine.
  • dorian25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
la mine cand dau drumu la caldura, scade temperatura rau de tot... in mod normal indiferent ca e diesel sau benzina odata ajunsa temperatura la 90 grade acolo treb sa ramana...indiferent ca stai la semafor ca e diesel sau altele...e posibil ca motoarele astea sa aiba buba asta cu incalzitu mai greu. eu o sa schimb termostatul zilele urmatoare sper ca motorul sa se incalzeasca mult mai repede
  • dorian25

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2011

  • Mesaj Privat
problema rezolvata. am schimbat termostatul si acum nu se misca acul de la 90 grade. insa a aparut alta problema, dupa ce am schimbat termostatul....am dat sa plec cu masina si am avut neplacerea sa constat ca frana nu mai tine bine, se simtea o senzatie foarte aiurea, nu stiu ce naiba mai are acum....i.am facut incalzirea si acum raman fara frane
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR