CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
Masina este Opel Insignia 2.0 CDTi , 160 cp , 2009 , cutie manuala, in treapta a treia, la 3300 de turatii se taie acceleratia si apare pe bord ''service vehicol soon'', iar cand accelerez si schimb viteza se aude un fasait parca sar strangula masina,
Mentionez ca am facut test la masina si la test dadea presiune mare la turbo, am fost la Opel doar la test, ca sa imi spuna ce sa schimb, eu ocupanduma cu piese auto de foarte mult timp, ei au spus ca trebuie schimbata electrovalva , mi-au aratat-o unde este exact , si am schimbat-o cu alta noua pe Pierburg, degeaba, tot asa face.
Am fost la alt test care tot asa mi-a dat , preiune mare in turbo , eroare P2263, deja schimbasem electrovalva, mecanicul al doilea a spus ca trebuie umblat la surubul de la supapa care este prinsa de turbo,din cate am vazut eu este o supapa electrovacumatica care deschide clapeta de la turbo.
Alt mecanic a spus ca e geometria variabila din turbo, masina avand 145 000 km reali. parerea mea este ca putin probabil sa se defecteze turbo, dar sa vedem...
Am o rugaminte, daca cineva a avut aceasi problema , imi da cineva o idee
Multumesc
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Problema nu este asa simpla,de aceea nimeni nu iti poate raspunde exact.
Daca ai urmarit (citit), destui posesori de Insignii au patit acelasi lucru,chiar si eu,insa la mine a aparut eroarea din cauza furtunului de la intercooler,la altii din cauza depunerilor de pe tija de actionare a palelor turbinei.
Cel mai bine cauti un service bun la tine in oras,parca Ecomax sau asa ceva,care sa-ti efectueze o diagnoza profesionala,cu scule adecvate.
CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- msv_64
- ***
- 687 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 687
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Teodor_900
- **
- 71 mesaje
- din 29 Jun 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
Teodor_900
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2013
- Mesaj Privat
CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 740 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
noru85
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
La vacum poti scoate furtunasul ala care intra la westgate adica acolo la turbina si cineva iti apasa acceleratia si vezi daca face vacum, daca nu face atunci atentie ca scaparile la vacum nu prea se aud deci trebuie sa cauti cu atentie.
Cel mai simplu ar fii sa cauti un service cu tester care sa si stie sa foloseasca si atunci poti sa stii sigur ce are
Multa Bafta
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Daca acea tija nu actioneaza decat la pornire este o problema,ea la accelerare trebuie sa se ridice dupa care sa coboare.Daca tot mergi la service,sa-ti demonteze turbina si actuatorul,sa le curete si apoi sa remonteze tot ansamblul.
Atunci tot uleiul de pe furtunul de la intercooler de unde provine?
Sa ne tii la curent.
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Presiunea mare la turbina poate fi de la geometria variabila blocata si astfel nu functioneaza bypassul la gazele de evacuare. Furtune crapate, sparte pot fi tocmai din cauza presiunii mari dupa turbo. Daca ar fi electrovalva, desi greu de crezut, ar insemna ca bypassul de la turbo catre circuitul atmosferic este infundat, greu de crezut asa ceva la o valva noua.
- gyzmo
- *****
- 3,745 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,745
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
CJ 22 DRC
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2014
- Mesaj Privat
Ieri 14.01.2014 am dus-o in service, pentru ca sa constate ce are mai exact,avand in vedere ca pe jumatate le-am spus eu ce are datorita acestui forum,care si eu la randul meu il urmaresc.
Tija de la actuatorul de langa turbina ( cel care este prins de turbina in 3 suruburi ) nu functiona datorita geometriei variabile din turbo care era defecta, nu numai imbacsita, si atunic tija normal ca nu putea apasa pana la surubul de reglare fiindca nu putea efectiv, clapetele de la geometria variabila fiind ancrasate, de aici provenea presiunea prea mare in turbo.
In ceea ce priveste gatuirea , suieratul la schimbarea vitezei sau la accelerare, era de la palele de la turbo cele din fata, caele dinspre filtru de aer care erau la mijlocul lor fiecare dintre ele erau muscate din ele, mecanicul care se ocupa special de turbo mi-a spus ca datorita unui mic corp care a intrat pe la admisie,eu avand filtru K&N, pe masina, probabil ,nu il contrazic pentru ca turbina efectiva a desfacut-o in fata mea si am vazut eu cat de defecta era in interior, asa ca, in concluzie azi mi-am comandat turbina nou GARRET, care am controlat-o eu , tija de la actuator merge perfect nu ca la turboul vechi care nu functiona datorita partii mecanice din turbo ( geometria variabila ).
Am sa imi schimb filtru de aer inapoi, am sa imi pun KNECHT -MAHLE pentru mediu cu praf mult ( cel cu pasla pe el ).
Asa ca cei care urmariti acest subiect daca aveti nevoie de turbo de insignia 2.0 CDTI 160 CP, am eu unul, daca se reconditioneaza merge perfect, reconditionarea fiind undeva la 200 euro, probabil ma veti intreba de ce nu am facut eu asta, dupa cum ati urmarit prezentarea mea, eu ma ocup de piese auto din anul 1999, asa ca nu fac comprmisuri in ceea ce priveste piesele auto.
Am vb cu cei de la service sa imi curete tot sistemul de presiune, intercooler furtune etc, acum ce e adevarat ca nu am de unde sa stiu daca il curata sau nu, asta e, vedem cum va merge, tin sa mentionez ca am comandat turbo nou nereconditionat, deci am piesa veche.
Azi am sa scot masina din service sa vedem daca sa elucidat cu adevarat misterul , daca nuuuuuuuuuu......mai cautam