- catalin2187
- OP
- 7 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2002 z 16 se
- Constanta
catalin2187
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
salutari,de cateva saptamani masina mea astra g imi da batai de cap,atunci cand o las cateva ore nepornita afara,sau dimineata porneste foarte greu,dupa prima sau a doua cheie dar prelungita la 10-15 secunde dat la automat.mentionez ca am inlocuit pompa de benzina si filtrul,am crezut ca se dezamorseaza circuitul,senzorul de impulsuri de la arbore,bujiile si fisele.mentionez ca daca ii dau la automat o secunda -2 si apoi sot bujiile ,acestea sunt ude de benzina.dupa prima pornire porneste bine toata ziua.
am pus testerul pe ea iar inainte de a incerca sa pornesc motorul rece,am verificat parametrii ,senzorul de temperatura lichid racire arata 0grade iar cel de temperatura aer-5 grade,mentionez ca nu erau 0 grade afara,in mers dupa ce se incalzeste motorul pe tester valoarea temperaturii lichid racire este cam 70 grade,dar i-am pus termostat de dacie cu plaja 80.85 grade.sa o innece cu prea mult combustibil pentru ca crede ca e mai frig decat este?influenteaza 5 grade atat de mult?
ma gandesc ca este bobina de inductie defecta sau acest senzor de temperatura lichid racire.
sper sa ma 'lumineze' cineva ca imi vine sa o vand
am pus testerul pe ea iar inainte de a incerca sa pornesc motorul rece,am verificat parametrii ,senzorul de temperatura lichid racire arata 0grade iar cel de temperatura aer-5 grade,mentionez ca nu erau 0 grade afara,in mers dupa ce se incalzeste motorul pe tester valoarea temperaturii lichid racire este cam 70 grade,dar i-am pus termostat de dacie cu plaja 80.85 grade.sa o innece cu prea mult combustibil pentru ca crede ca e mai frig decat este?influenteaza 5 grade atat de mult?
ma gandesc ca este bobina de inductie defecta sau acest senzor de temperatura lichid racire.
sper sa ma 'lumineze' cineva ca imi vine sa o vand
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- catalin2187
- OP
- 7 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2002 z 16 se
- Constanta
catalin2187
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
multumesc colega dar functia 'cauta ' nu m-a ajutat pentru ca problemele se pare ca sunt diferite ,dar iata ce am mai facut la ea-
curatat clapeta acceleratie si gaurica
verificat egr,se pare ca are o tabla in loc de garnitura prin care este anulata ..mecanic cred
bujii noi
pompa benzina si filtru benzina noi
verificate canistra gaze si electrovalva aferenta-functionale
verificat si curatat injectoare,dau acelasi debit toate 4
inlocuit senzor crankshaft
se pare ca bujiile de la cilindrii 3 si 4 le face negre iar celelalte de la 1 si 2 sunt caramizii frumos
asa ca am mers si am inlocuit senzorul de temperatura lichid racire,nu am sesizat nici o schimbare calda
si am inlocuit bobina dupa ce am vazut bujiile de pe cei 2 cilindrii innegrite,pentru ca m-am gandit ca daca era din senzori erau toate 4 negre,asa numai doua pot fi ori din injectoare(verificate pe stand la bosch,deci exclus),ori din bobina,se vede ca bobina cea noua pocneste atunci cand da scanteia,cea veche nu pocnea parca avea scanteia mult mai slaba.
vedem maine dimineata
curatat clapeta acceleratie si gaurica
verificat egr,se pare ca are o tabla in loc de garnitura prin care este anulata ..mecanic cred
bujii noi
pompa benzina si filtru benzina noi
verificate canistra gaze si electrovalva aferenta-functionale
verificat si curatat injectoare,dau acelasi debit toate 4
inlocuit senzor crankshaft
se pare ca bujiile de la cilindrii 3 si 4 le face negre iar celelalte de la 1 si 2 sunt caramizii frumos
asa ca am mers si am inlocuit senzorul de temperatura lichid racire,nu am sesizat nici o schimbare calda
si am inlocuit bobina dupa ce am vazut bujiile de pe cei 2 cilindrii innegrite,pentru ca m-am gandit ca daca era din senzori erau toate 4 negre,asa numai doua pot fi ori din injectoare(verificate pe stand la bosch,deci exclus),ori din bobina,se vede ca bobina cea noua pocneste atunci cand da scanteia,cea veche nu pocnea parca avea scanteia mult mai slaba.
vedem maine dimineata
- catalin2187
- OP
- 7 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2002 z 16 se
- Constanta
catalin2187
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
problema persista se pare...acum cand accelerez mai brusc intre 1500 si 2000 ture parca zvacneste de 3 ori apoi o ia..pornirea dimineata la fel. a mai ramas doar senzorul camshaft de inlocuit si daca nu ii dau foc
in mare problemele cu pornirea au inceput dupa ce i-am montat un termostat pe furtunul superior al radiatorului,pentru ca cel al ei a ramas blocat deschis.oare e posibil sa fi ajuns niste antigel pe undeva.mentionez ca nu a curs decat de pe furtun si stut,local si s-a prelins jos.nu mai stiu ce sa.i fac
in mare problemele cu pornirea au inceput dupa ce i-am montat un termostat pe furtunul superior al radiatorului,pentru ca cel al ei a ramas blocat deschis.oare e posibil sa fi ajuns niste antigel pe undeva.mentionez ca nu a curs decat de pe furtun si stut,local si s-a prelins jos.nu mai stiu ce sa.i fac
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
la motoarele euro4 nu e suficient sa blindezi mecanic EGR-ul.. trebuie anulat si din soft..
daca ai pus termostat de Dacie atunci asta se deschide la o temperatura cam cu 10 Grade mai mica... deci motoru' ajunge mai greu la temperatura de lucru.. dar n-ar trebui sa-ti influenteze pornirea..
nu e o solutie sa inlocuiesti senzorii pe rand... astia se pot masura...
mai verifica distributia.. sa fie la punct..
daca ai pus termostat de Dacie atunci asta se deschide la o temperatura cam cu 10 Grade mai mica... deci motoru' ajunge mai greu la temperatura de lucru.. dar n-ar trebui sa-ti influenteze pornirea..
nu e o solutie sa inlocuiesti senzorii pe rand... astia se pot masura...
mai verifica distributia.. sa fie la punct..
- catalin2187
- OP
- 7 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Astra 2002 z 16 se
- Constanta
catalin2187
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 z 16 se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
multumesc colegu pt raspuns,stiu dar pe tester nu apare nimic.masina a mers bine 2 ani,.iar bobina nu se putea masura,m.am uitat si in live data nimic ciudat,recunosc ca am mai practicat mecanica la nivel de hobby,dar masina asta imi da mari batai de cap.maine o sa merg sa pun un manometru pe rampa de injectoare sa vad presiunea la pompa desi este nou elementul pompant,dar poate ca regulatorul de presiune nu functioneaza la 3.8 bar,in mers da in nas si accelereaza mai greu.eu am pus pompa pe direct cum pui contactul si tot porneste greu,ma gandesc ca nu ajunge la presiunea respectiva,nu este elementul pompant original,ci unul aftermarket,dimineata are ceva presiune la supapa de pe rampa de injectoare.a mai ramas de inlocuit senozrul de ax cu came,sa incerc sa.l verific intai dar cum?
mentionez ca 2 bujii sunt caramizii iar 2 negre,si anume cilindrii 3 si 4 de la intrarea benzinei in rampa.
mentionez ca 2 bujii sunt caramizii iar 2 negre,si anume cilindrii 3 si 4 de la intrarea benzinei in rampa.
- mariusicanr1
- *
- 2 mesaje
- din 28 Jun 2016
- Astra 2008
- Prahova
mariusicanr1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut,am un opel astra G 1.4 XEP benzina+GPL din 2008 de ceva timp imi porneste greu cand motorul este rece si trepideaza din toate incheieturile de parca ar merge in 2 bujii.Pornirea o reusesc dupa 3-4 chei cu ajutorul acceleratiei turand motorul la peste 2500 rotatii si tinanad asa motorul turat timp de 10-15 secunde dupa care motorul merge perfect.Mentionez ca am schimbat bujiile si face la fel.Am citit pe forum ca o posibila cauza ar putea fii un sensor de temperatura care ar putea fi defect.Daca stie cineva care ar putea fi cauza as fi recunoscator.Inainte de a ma duce la service as dori sa aflu mai multe ca cei de la service sa nu ma ameteasca cu tot felul de solutii si bani aruncati aiurea Va multumesc anticipat!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mariusicanr1
- *
- 2 mesaje
- din 28 Jun 2016
- Astra 2008
- Prahova
mariusicanr1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2016
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat