- z16xep
- OP
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salutare stimati colegi.
De cateva saptamani ma confrunt cu o problema si anume ca moare motorul la relantiu si in mers cateodata , cand dau drumul la caldura. Am facut un test si au rezultat erorile urmatoare :
P0420 - Catalyst System Low Efficiency
(00) - Present
P0170 - Fuel Trim System Lean
(02) - Not present
P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage High
(01) - Not present
P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
(01) - Not present
Motorul este un z16xep.
Din ce am mai citit p0420 posibil sa fi aparut deoarece racordul flexibil al esapamentului este fisurat si scapa gaze.Eroarea P0170 si P0130 le are de cand a fost cumparata( aproximativ 2 ani). Ma gandesc ca nu poate acesta eroare(P0420) sa influienteze faptul ca masina moare la relantiu daca dau drumu la caldura in masina.Masina are climatronic (pe care nu este inregistrat nici o eroare pe tester ) Daca climatronicul este oprit motorul nu moare , nu se balbaie nu are nici o problema, functioneaza bine .
Astazi am observat ca desi pun temperatura la climatronic pe 27 de grade , compresorul de la clima se invarte si el si la relantiu si cateodata in timpul mersului moare motorul. Este normal sa faca treaba asta ? Daca pun pe ECO la aceeasi temperatura setata de 27 de grade , compresorul se opreste .
Daca pun pe indiferent ce temperatura pe climatronic compresorul functioneaza , fie ca e pe LO fie pe HI , si dupa cateva secunde incepe motorul sa se balbaie si sa moara (toate acestea cand motorul este la temperatura normala de lucru si la relantiu)
Este normal sa functioneze compresorul de clima daca temperatura este setata sa incalzeasca habitaclul ( 22-28 grade ) si sa moara motorul ?
Poate nu am fost prea explicit in a expune problema , dar nu stiu cum sa expun o problema ciudata >> dai drumu la caldura ,moare motorul
Multumesc pentru ajutor
De cateva saptamani ma confrunt cu o problema si anume ca moare motorul la relantiu si in mers cateodata , cand dau drumul la caldura. Am facut un test si au rezultat erorile urmatoare :
P0420 - Catalyst System Low Efficiency
(00) - Present
P0170 - Fuel Trim System Lean
(02) - Not present
P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage High
(01) - Not present
P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
(01) - Not present
Motorul este un z16xep.
Din ce am mai citit p0420 posibil sa fi aparut deoarece racordul flexibil al esapamentului este fisurat si scapa gaze.Eroarea P0170 si P0130 le are de cand a fost cumparata( aproximativ 2 ani). Ma gandesc ca nu poate acesta eroare(P0420) sa influienteze faptul ca masina moare la relantiu daca dau drumu la caldura in masina.Masina are climatronic (pe care nu este inregistrat nici o eroare pe tester ) Daca climatronicul este oprit motorul nu moare , nu se balbaie nu are nici o problema, functioneaza bine .
Astazi am observat ca desi pun temperatura la climatronic pe 27 de grade , compresorul de la clima se invarte si el si la relantiu si cateodata in timpul mersului moare motorul. Este normal sa faca treaba asta ? Daca pun pe ECO la aceeasi temperatura setata de 27 de grade , compresorul se opreste .
Daca pun pe indiferent ce temperatura pe climatronic compresorul functioneaza , fie ca e pe LO fie pe HI , si dupa cateva secunde incepe motorul sa se balbaie si sa moara (toate acestea cand motorul este la temperatura normala de lucru si la relantiu)
Este normal sa functioneze compresorul de clima daca temperatura este setata sa incalzeasca habitaclul ( 22-28 grade ) si sa moara motorul ?
Poate nu am fost prea explicit in a expune problema , dar nu stiu cum sa expun o problema ciudata >> dai drumu la caldura ,moare motorul
Multumesc pentru ajutor
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alinutzu18
- **
- 62 mesaje
- din 25 Mai 2007
- Astra 2004 z1.6xep
- Prahova
alinutzu18
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z1.6xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Pentru P0170 - Fuel Trim System Lean curata galeria de admisie si canalele egr din blocul twinport.
Verifica si senzorul de temperatura aerului in galeria de admisie, nu este monitorizat de ecu si nu o sa vezi erori pe el cu testerul sau cu "agrafa". Din cauza lui nu os atina relantiul si atunci cand pormesti aerul se opreste motorul. Eu am patit-o la acelasi motor. Valorile corecte pt senzor le poti vedea in tis.
Daca nu esti pe modul eco, compresorul merge permanent, cald rece, el se invarte. 90% ai compresor cu electrovana nu cu ambreiaj si acesta merge non stop.
Curata si egr-ul si verifica-l cu testerul daca deschide inchide.
Un an bun.
Pentru P0170 - Fuel Trim System Lean curata galeria de admisie si canalele egr din blocul twinport.
Verifica si senzorul de temperatura aerului in galeria de admisie, nu este monitorizat de ecu si nu o sa vezi erori pe el cu testerul sau cu "agrafa". Din cauza lui nu os atina relantiul si atunci cand pormesti aerul se opreste motorul. Eu am patit-o la acelasi motor. Valorile corecte pt senzor le poti vedea in tis.
Daca nu esti pe modul eco, compresorul merge permanent, cald rece, el se invarte. 90% ai compresor cu electrovana nu cu ambreiaj si acesta merge non stop.
Curata si egr-ul si verifica-l cu testerul daca deschide inchide.
Un an bun.
- dandobre
- ****
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
Stiu ca se repara, chiar eu am reparat dupa tutorialele lui compresorul de pe masina mea, dar aveam problema la bobina, apoi la fulie, insa stiu ca daca rulmentii din el sunt dusi este cam gata. Si al meu s-a gripat, mergea in suturi, pana s-a blocat de tot, a ars siguranta termica si evident nu a mai cuplat
- z16xep
- OP
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
- dandobre
- ****
- 1,153 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,153
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
- z16xep
- OP
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
Update........
Am verificat la service compresorul de clima , este in regula , s-a sudat racordul flexibil de la esapament. Acu ramane faza cu muritul motorului la relantiu si eroarea P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
(01) - Not present. Intre timp am curatat EGR si clapeta de acceleratie dar in zadar. Ce este ciudat este faptul ca nu moare tot timpul , ba cu aerul pornit , ba pe eco, deci nu are o regula.Egr l-am testat cu op-com lucreaza bine , iese mult tija aia si intra inapoi fara sacadari , si la fel se si deschide.A fost schimbat si filtrul de benzina.
Ecu a fost reparat in vara.
Ce altceva sa mai suspectez si ce sa mai verific ?
Am verificat la service compresorul de clima , este in regula , s-a sudat racordul flexibil de la esapament. Acu ramane faza cu muritul motorului la relantiu si eroarea P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
(01) - Not present. Intre timp am curatat EGR si clapeta de acceleratie dar in zadar. Ce este ciudat este faptul ca nu moare tot timpul , ba cu aerul pornit , ba pe eco, deci nu are o regula.Egr l-am testat cu op-com lucreaza bine , iese mult tija aia si intra inapoi fara sacadari , si la fel se si deschide.A fost schimbat si filtrul de benzina.
Ecu a fost reparat in vara.
Ce altceva sa mai suspectez si ce sa mai verific ?