Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare stimati colegi.
De cateva saptamani ma confrunt cu o problema si anume ca moare motorul la relantiu si in mers cateodata , cand dau drumul la caldura. Am facut un test si au rezultat erorile urmatoare :
P0420 - Catalyst System Low Efficiency
(00) - Present

P0170 - Fuel Trim System Lean
(02) - Not present

P0130 - O2 Sensor 1 Circuit Voltage High
(01) - Not present

P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
(01) - Not present
Motorul este un z16xep.
Din ce am mai citit p0420 posibil sa fi aparut deoarece racordul flexibil al esapamentului este fisurat si scapa gaze.Eroarea P0170 si P0130 le are de cand a fost cumparata( aproximativ 2 ani). Ma gandesc ca nu poate acesta eroare(P0420) sa influienteze faptul ca masina moare la relantiu daca dau drumu la caldura in masina.Masina are climatronic (pe care nu este inregistrat nici o eroare pe tester ) Daca climatronicul este oprit motorul nu moare , nu se balbaie nu are nici o problema, functioneaza bine .
Astazi am observat ca desi pun temperatura la climatronic pe 27 de grade , compresorul de la clima se invarte si el si la relantiu si cateodata in timpul mersului moare motorul. Este normal sa faca treaba asta ? Daca pun pe ECO la aceeasi temperatura setata de 27 de grade , compresorul se opreste .
Daca pun pe indiferent ce temperatura pe climatronic compresorul functioneaza , fie ca e pe LO fie pe HI , si dupa cateva secunde incepe motorul sa se balbaie si sa moara (toate acestea cand motorul este la temperatura normala de lucru si la relantiu)
Este normal sa functioneze compresorul de clima daca temperatura este setata sa incalzeasca habitaclul ( 22-28 grade ) si sa moara motorul ?

Poate nu am fost prea explicit in a expune problema , dar nu stiu cum sa expun o problema ciudata >> dai drumu la caldura ,moare motorul

Multumesc pentru ajutor
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, e normal
Compresorul se opreste doar cand pui pe ECO
In mod normal ECU stie cand pornesti compresorul, si compenseaza. Daca compresorul iti omoara motorul, atunci ori compresorul e o frana mai mare decat ar trebui, ori ECU nu se prinde ca e pornit compresorul. Asta la prima strigare.
  • alinutzu18

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 z1.6xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Pentru P0170 - Fuel Trim System Lean curata galeria de admisie si canalele egr din blocul twinport.

Verifica si senzorul de temperatura aerului in galeria de admisie, nu este monitorizat de ecu si nu o sa vezi erori pe el cu testerul sau cu "agrafa". Din cauza lui nu os atina relantiul si atunci cand pormesti aerul se opreste motorul. Eu am patit-o la acelasi motor. Valorile corecte pt senzor le poti vedea in tis.

Daca nu esti pe modul eco, compresorul merge permanent, cald rece, el se invarte. 90% ai compresor cu electrovana nu cu ambreiaj si acesta merge non stop.

Curata si egr-ul si verifica-l cu testerul daca deschide inchide.

Un an bun.
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca in curand compresorul se va gripa de tot si va arde bobina ambreiajului (siguranta termica a acesteia). La astra g/classic din cate stiu compresoarele sunt pe ambreiaj. Din cate stiu compresoarele nu se reconditioneaza ci se schimba.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,417
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dandobre, si compresoarele se repara. Depinde, evident, si de problema...
cauta topicele lui ldivora...
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca se repara, chiar eu am reparat dupa tutorialele lui compresorul de pe masina mea, dar aveam problema la bobina, apoi la fulie, insa stiu ca daca rulmentii din el sunt dusi este cam gata. Si al meu s-a gripat, mergea in suturi, pana s-a blocat de tot, a ars siguranta termica si evident nu a mai cuplat
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
si cum face compresorul cand sunt dusi rulmentii din el , trepideaza si vibreaza de se simte in toata masina?
  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Eu ca sa il verific am demontat cureaua de accesorii si l-am invartit la mana, si se simtea ca merge foarte greu, in unele locuri agata.
  • z16xep

  • Mesaje scrise: 259
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Update........
Am verificat la service compresorul de clima , este in regula , s-a sudat racordul flexibil de la esapament. Acu ramane faza cu muritul motorului la relantiu si eroarea P1405 - Exhaust Gas Recirculation Sensor Circuit High
(01) - Not present. Intre timp am curatat EGR si clapeta de acceleratie dar in zadar. Ce este ciudat este faptul ca nu moare tot timpul , ba cu aerul pornit , ba pe eco, deci nu are o regula.Egr l-am testat cu op-com lucreaza bine , iese mult tija aia si intra inapoi fara sacadari , si la fel se si deschide.A fost schimbat si filtrul de benzina.
Ecu a fost reparat in vara.
Ce altceva sa mai suspectez si ce sa mai verific ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR