cristyz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
cristyz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
Neek- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2013
- Mesaj Privat
Daca nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca putem exclude bobina/bujii este putin probabil sa se duca ambele circuite ale bobinei (lucreaza 1-3 , 2-4).
Verifica
1. Daca bazaie pompa cand pui contactul.Asta ca sa excludem releul pompe & injectoarelor.,si de ce nu ECU , Z16XEP mosteneste problemele de la Z16XE legate de alimentarea pompei de benzina.
Ca sa excluzi pompa de benzina & regulator (presiune mica benzina) rampa injectoare ar trebui sa scoti bujiile dupa ce dai la automat .Daca sunt ude pompa ,injectoare ,regulator sunt bune.
Un baiat cu un Op-Com in 20 de minute ar trebui sa gaseasca problema.
Oricum eu inclin spre pompa.... moarta de tot, moarta partial adica incapabila sa faca presiune sa deschida regulatorul minim 3 bari (normal 3.8 ) sau comanda pompei . releu ,ecu...
P.S. EGR-ul blocat pe deschis da aceleasi simptome invarte dar nu porneste.
Verifica
1. Daca bazaie pompa cand pui contactul.Asta ca sa excludem releul pompe & injectoarelor.,si de ce nu ECU , Z16XEP mosteneste problemele de la Z16XE legate de alimentarea pompei de benzina.
Ca sa excluzi pompa de benzina & regulator (presiune mica benzina) rampa injectoare ar trebui sa scoti bujiile dupa ce dai la automat .Daca sunt ude pompa ,injectoare ,regulator sunt bune.
Un baiat cu un Op-Com in 20 de minute ar trebui sa gaseasca problema.
Oricum eu inclin spre pompa.... moarta de tot, moarta partial adica incapabila sa faca presiune sa deschida regulatorul minim 3 bari (normal 3.8 ) sau comanda pompei . releu ,ecu...
P.S. EGR-ul blocat pe deschis da aceleasi simptome invarte dar nu porneste.