Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salutare am si eu un astra h 1.7 cdti si am o problema mare cu el se opreste in mers cind e un pic mai turat (un pic turat cu viteza a 2 la 3500 e gata si la fel si cu a 3-a la a 4 si la 5-a moare undeva la 4200-4500 ) pina acuma am schimbat senzor rotati arbore cotit pe original bosch tot asa o facut am schimbat regulator de presiune dupa pompa de inalta tot pe bosch pe original amindoua schimbate in reprezentata si tot asa face , ce este interesant cind se opreste in mers apare masina si cheia dar la test nu arata niki o eroare . Acuma daca careva ati mai avut asa probleme datimi si mie o idee era sa uit acuma mi sa spus sa schimb senzorul sau sonda dupa rampa de injectie si nus ce sa mai fac . Acuma urmatorul pas care fac dau pompa de inalta si rampa injectoare jos sa le duc la verificat in cazul in care e defecta pompa de inalta si iau o pompa de inalta SH se potriveste fara probleme sau trebuie ceva modificat acolo la masina am auzit ceva legat de calculatoru de pe pompa e posibil sa nu porneasca ca acuma credetima ca nu mai stiu ce sa cred e foarte ciudat sa nu apara niki o eroare si motorul tot sa moara in timpul mersului (testul lam facut la opel cu tech 2) sper sa ma puteti ajuta si pe mine careva multumesc anticipat si dupa ce se opreste pornesta fara niki o problema si merg mai departe pina o turez iara
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,442
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
regulator presiune defect
verifica live, cu testerul pe masina, ce valori ai la presiune rampa in mers.
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
am verificat la unu ce are opcom si toti parametri normali si acolo la regulator are 35% sau e posibil sa vina de nou defect regulatorul ?ca lam schimbat si regulatoru si senzorul ala de linga electromotor amandoua noi si pe original bosch
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ce face regulatorul se masoara in BARI. In procente deobicei se dau valoarea EGR-ului si daca nu ma insel a clapetei de acceleratie.
Asa ca uita-te in op-com pe Engine---->Aditional Data----->Rail Pressure si vezi ce valori ai.
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
oki miine i pun pe test sa vad ce zice si de pompa de inalta ce stii in cauzul in care o schimb merge asa normal iau una si o pun sus si merge sau mai trebe ceva pe acolo
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,029
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
O montezi pur si simplu si stergi codurile de eroare daca ai.
Bafta
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
uita astea sunt eroriile ce mi le da
Numãrul codurilor: 3

P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(74) - Nu e prezent

P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(75) - Nu e prezent

P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(5B) - Nu e prezent
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai un injector defect. La turatia la care se opreste se comporta ca si cum ai slabi o coducta de la un injector.
Am avut acelasi simptom si a fost un injector care scapa presiune iar calculatorul oprea motorul. Acelasi cod de eroare.
Pe loc nu se opreste dar pe la turatia aia se aude o bataie de injector. In functie de priceperea mecanicului se poate identifica care injector provoaca bataia.
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
buna claudio83. Aceasta problema am avut-o si au anul trecut in primavara. Brusc se oprea mororul in mers si imi aparea masinuta cu cheita in bord , dupa care 10 15 min nu mai pornea ..... nu mai invartea nici electromotorul nici nimic. Pe tester am pus-o si mi-a dat ceva cu Camshaft senzor, pe care l-am schimbat cu unu after market dupa care cu unu nou Bosh( senzorul de pe blocu motor de sus). Problema insa era la un alt senzor si anume cel de la volanta, seamana perfect cu cel de sus insa are o mufa si un fir lung de vreo 20 de cm. Ca si costuri: 550 senzoru si 100 de ron manopera la reprezentanta. De atunci nu mai am probleme.
sper sa iti fi fost de ajutor. O zi buna drum intins.
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut caline la-m schimbat ala la reprezentanta +am schimbat si regulatoru de presiune de la pompa de inalta si acuma mai recent am facut rost de senzorul de la arborele cu came lam schimbat degeaba si am mai schimbat sonda dupa rampa injectoare tot asa face . Toti imi zic ca e gata pompa de inalta si rampa acm am facut rost de o pompa Sh si o rampa acuma is la un baiat ce se ocupa numa de pompe common rail sa le verifice daca sunt bune dupa care vreau sa la pun sus sa vad ce face . acuma la mine ce e ciudat ca nu da nikiun fel de eroare pe tester se oreste la 3200-3700 si gata dar porneste imd nu trebuie sa astept niki macar nu o opresc asa in mers cind se opreste iau contacut dau la automat si gata o ia fara probleme si merg mai departe nimeni nu srie ce are toti dau cu presupusu acm fac ce o zis mecaniku de pa reprezentanta cu pompa si rampa numa ca o fac fara service ca la opel au niste preturi la manopera ca mori
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
buna Claudio, scuze ca insist insa cei de la reprezentanta si alti 2 " mesteri " imi cereau senzorul A. In schimbla trebuia schimbat senzorul B. Tu care l-ai schimbat?
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
si .... parerea mea de nespecealist la peste 3000 de ture deja turbo-ul functioneaza in parametrii , pompa la fel deci theoretic ar trebuii sa mearga si de la 3000 in sus. Scuze daca ma insel , nu sunt specialist dar ...... cred ca asa e normal .....
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
da l-am schimbat si pe ala ala e senzorul de la axele cu came acm am mai cautat pe aici prim mesaje si un baiat avea exact erorile ce le a, si eu si la el a fost conducta ce merge de la pompa la rampa
Total number of fault codes: 2

P0002 - Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance
(75) - Present

P0002 - Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Range/Performance
(5B) - Present
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
io acm oricum am pompa de inalta si rampa injectoare astept sa le verifice sa vedem daca sunt ok si le pun sus sa vad atunci
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
si inca un PS ..... daca stai cu motorul pe liber si turezi peste 3500 se opreste sau numai daca e in sarcina?
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
numai in sarcina asa la liber lam tinut 5 minute la 5000 si nimik si la tester cu opcom nu rata nimik eroare la liber
in sarcina le da pe alea 2
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
daca il mai pui pe tester si cine iti face testu stie, intrabal ce presiune ai pe pompa de presiune ........ cica theoretic ar trebuii sa ai 23,5 kpa = 3.33 PSI si orice vaoare sub aceasta presiune ar trebuii sa inice o problema la pompa......
nu bag mana in foc ca asa e este ceea ce am gasit pe forumurle din strainatate pt eroarea p0002
  • claudio63

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2013

  • Mesaj Privat
hai ca merg azi si o pun sa vedem ca am un prieten ce are test si ma uit acolo i revin cu rezultate
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
bafta si sper sa iti gasesti defectul .....
  • calin83

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ai rezolvat ceva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR