Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut..am un kadett caravan din '91,motor c16nz...Am avut probleme cu pompa de benzina.Am schimbat-o.Acum nu merge motorul rotund,se mai opreste...si se tureaza...In turatie merge..adica am mers cu aII-a si cu 80km/h...La testul cu agrafa arata 45...amestec carburant,sonda lambda..Am fost la un mecanic la care am schimbat sau curatat(ce-i drept de la alt kadett):motorasul pas cu pas,contactul de pe clapeta de acceleratie...nu a stiut ce are..INTREBARE:..influenteaza sonda lambda toata treaba..??Deci daca o las la relanti...se aprinde check-ul..
Multumesc...
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
45 este sonda lamda -- benzina prea multa!

verifica si potentiometrul poate fi intrerupt si nu poate da informati despre starea in care se afla clapeta.
doar cu relantinul ai probleme?nu.
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat potentiometrul..sau cum zici tu..e intreg nu are cum sa fie rupt...si cand plec de pe loc da parca sa se innece...in turatie,cum am mai zis,..merge..daca schimb sonda..oare se schimba ceva..?? Question
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut baieti...totusi codul de eroare..45..inseamna ca e defecta sonda..??sau doar transmite date despre amestec benz.+aer...care nu este corespunzator..??..daca este a doua varianta..ce ar insemna??nu vine benzina cat trebuie..?sau..
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
flo.114 a scris:salut baieti...totusi codul de eroare..45..inseamna ca e defecta sonda..??sau doar transmite date despre amestec benz.+aer...care nu este corespunzator..??..daca este a doua varianta..ce ar insemna??nu vine benzina cat trebuie..?sau..


Salut,

codul 45 inseamna "Air/Fuel mixture too rich" - adica amestec prea bogat.
E posibil ca sa fie defecta sonda, sau poate e doar imbacsita, si nu mai e destul de sensibil la oxigen. Se poate incerca curatirea ei, daca pui capatul sondei intr-o solutie de acid azotic:apa 1:4 (apa tare?) si o tii acolo cam 10 min. Daca sonda e veche deja (are peste 100k de Km) atunci mai bine iei alta. Am vazut pe forum ca se recomanda sondele Bosch (pe la 150-200 RON) sau cele originale Opel (care sunt mai scumpe).
Eventual poate sa fie o problema la socul automat - dar atunci ar trebui sa se manifeste asa cand motorul e rece.
Ai probleme la pornire si atunci cand motorul e cald???
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
porneste la cald...cand motorul e rece,merge bine,adica nu se intrerupe.Dupa ce se incalzeste apar problemele.Am scos mufa de la sonda,parca nu da sa moara..dar tot nu merge cum trebuie.Am facut apoi testul cu agrafa...si tot codul 45 este...o fi ramas in memorie..??
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
flo.114 a scris:porneste la cald...cand motorul e rece,merge bine,adica nu se intrerupe.Dupa ce se incalzeste apar problemele.Am scos mufa de la sonda,parca nu da sa moara..dar tot nu merge cum trebuie.Am facut apoi testul cu agrafa...si tot codul 45 este...o fi ramas in memorie..??


hmmm... deci la cald e prob! Zic ca nu e de la socul automat atunci.
Poate ca a ramas memorata eroarea cand aveai prob. cu pompa. Scoate minusul de la baterie, si tine asa vreo 10 min. Pune-l inapoi, porneste motorul, si vezi dupa un timp daca mai apare eroarea. Daca revine, e sonda. Mai ales daca zici ca nu mai da sa moare cand scoti mufa.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La sfirsitul saptaminii posibil o intilnire
https://www.clubopel.com/vie...252&start=100
Discutam atunci...
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Verifica senzorul de temperatura! (mufa) sau mai precis scoatel si verifica in apa calda intrun vas! are 4trepte.

0grade nu este neaparat sa verifici pt-ca ai spus ca la rece ii ok,verifica restul.se poate sa se blocheze la a 2 treapta sau a 3a

1treapta 0Grade -- 4.8-6.6Kohm
2treapta 20Grade -- 2.2-2.8Kohm
3treapta 40Grade -- 1.1-1.4Kohm
4treapta 80Grade -- 250-380Ohm

Cu motorul rece socul nu face figuri!doar cand se incalzeste atunci incepe...poate sa ajunga in stare sa nu mai porneazca dupa ce lai oprit!

scotind mufa ai adus ECU-ul in stare de avarie si functioneaza ca un emulator.....

Verifica bujiile!!daca sunt inegrite ii mare posibilitate sa fie socul(sonda de temperatura)scoate mufa(cand ii motorul cald verifica temperatura...ar fi bine sa folosesti ceva termonetru de apa si "scurtcircuiteaza" mufa cu o rezistenta ce are valoarea = ?grade are motorul (ex 40grade = 1.2kohm ..de 1.1 nu ai sa gasesti dar de 1.2k gasesti....ai grija ca contactul sa fie perfect ca altfel creste impedanta,,valoarea rezistentei))

Sonda lamda nu se curata .... se schimba!
oricum daca ai bani si ai multi km in masina ar trebui sa schimbi ca a cam obosit....

Dar poate sonda da informati bune doar ECU-ul nu poate sa-l puna in practica...deoarece nu poate sa comande componentele periferice!
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut...n-am mai avut timp de masina(serviciul...)doar am scos borna sa resetez calculatorul.Ce pot sa zic...la fel...a pornit la rece f. bine,a mers cam 3min(turatie constanta..un pic turata),apoi..parca a ramas fara benzina si-a murit.Imediat ce s-a oprit,am auzit cum baga pompa(si releul).Am pornit din nou,dar n-a mai mers nici 20 sec.,si a murit din nou.Am lasat-o fara s-o accelerez.Daca accelerez nu moare,dar nu merge rotund....La sfarsit am facut testul cu agrafa,si a iesit tot 45...
....N-am apucat sa masor nimic...O fi totusi Sonda...??? Question
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
exact la fel se comporta si a mea, 100% la fel, chestia e ca sonda am pus-o acu vre-o 5 luni si era noua de la bosh iar problema o am demult. Acelasi cod blestemat 45... isi da in nas in mers cand accelerez ceea ce ma face sa suspectez ca potentiometrul de acceleratie este defect pt ca face probleme in toate vitezele cand accelerez de la zero cam in aceeasi pozitie a pedalei, daca stau cu ea calcata mai mult nu mai da in nas dar daca o tin doar putin apasata smuceste puternic. La relanti deasemenea nu sta decat la rece cam 1 minut, cred ca atat cat sta shocul tras. Motorasul de relanti e curat si chiar am incercat un altul dar la fel... Chestia e ca eu simt si o lipsa de putere si nici viteza nu mai am, abia trec de 110 si huruie urat motorul cand merg tare cu ea
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Facea si a mea cam la fel.
Dimineata dadeam drumul la motor ca sa se mai incalzeasca un pic pana dau jos gheata de pe parbriz. Dupa ce mergea cam 1 min, deodata scadea turatia, si murea motorul dupa o smucitura zdravana.
Chiar saptamana aceea am alimentat cu Carerra 100 de la OMV, si am mai pus solutie de curatat injectoare 2+2. In weekendul respectiv - ca era faina vremea- am dat jos si valva EGR, am curatat-o, pus la loc. La fel am facut si cu sonda lambda - dat jos, curatat (desi multi zic ca nu se poate) cu acid azotic diluat, pus la loc. De asemenea, tot atunci am resetat si ECU. N-a mai aparut problema respectiva. De atunci, am mai alimentat inca o data cu Carerra, si am pus iarasi solutie de curatat. Acum am trecut inapoi pe Petrom 99 ca nu-mi placea cum mergea motorul cu Carrera (cuplul maxim s-a deplasat spre 3500 rot/min fata de 2800-3000 cat aveam inainte).
Sper ca aceste informatii o sa-ti fie de folos.
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am incercat si cu carera 100, degeaba, asta ar insemna ca e de vina injectorul, ceea ce nu cred ca ar fi deoarece l-am schimbat si m-am uitat la cum scuipa benzina si iese f bine cu presiune si in forma conica. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie uzate si garniturile dintre componentele corpului injectiei monopunct prinzand aer fals. In plus daca pun aditivi s-ar putea sa fac mai mult rau injectorului dizlocand toata mizeria de pe rezervorul vechi de 14 ani
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut baieti...Ieri am schimbat sonda, cu o alta(nu noua)...nu s-a mai oprit motorul,(cum se oprea inainte, ciudat, cum n-ar mai avea benzina)nici la rece nici la cald..dar tot nu merge rotund...adica mai are unele smuncituri...Cel mai important,dupa ce s-a incalzit bine..am facut testul cu agrafa....cod-12-...atat..nu mai da codul 45...si nici nu s-a mai aprins becul la bord...mersi pt sfaturi..
Cei din iasi...cand va intalniti,si unde..?? Question
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
flo.114 a scris: am schimbat sonda, cu o alta(nu noua)...nu s-a mai oprit motorul


Salut. Imi pare bine ca ai reusit sa-ti rezolvi problemele.
Deci pana la urma tot sonda era de vina, nu e exclus ca era veche, si deja si-a pierdut sensibilitatea la oxigen.
  • Rusu Catalin

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1991 C 14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am si eu un Kadette din 91 1400cmc C14NZ si imi apare cod de eroare 35 si 45 iar masina merge inecata si nu merge mai mult de 120km/h si motorul se aude ca o drujba.
Am schimbat modulul de relanti pt ca cod 35 la asta se refera dar masina merge tot asa si consuma.....f mult.
Cod 45 spune ca e prea multa benzina la injector?
Sa schimb si injectorul?
Va rog ajutati-ma cu un sfat!
Va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR