Salutare tuturor. Eu am rezolvat aceasta problema.
Tot ce aveti nevoie este:
1. Rezistenta 0.47 OHM/100w ( am testat si valoarea 0.24 dar electroventilatorul era prea turat, aproape de maxim, valoarea care functioneaza perfect este 0.47 OHM/100w)
2. Siguranta termica 10A 250v 250 grade Celsius (aceasta o puteti pune sau nu, ajuta la temperaturi extrem de mari sa nu arda rezistenta)
Acea rezistenta are doar 2 trepte ( si pe mine ma dus mult in eroare am crezut ca are 3 trepte, pana cand am puso pe tester, si ma pregatisem de 3 trepte POZA 3 ). Treapta 1 e pe rezistenta si treapta 2 e pe direct. Treapta 2 pleaca doar in cazuri extreme( exemplul nostru nu mergea treapta 1 si pleca pe direct treapta 2 la turatia maxima a electroventilatorului la temperatura de 113 grade iar la pornirea climei mergea intrerupt, 20 sec pornea la turatie maxima electroventilatorului, 10 secunde se oprea apoi iar pornea 20 sec , etc). Am atasat si poze cu rezolvarea problemei. Eu am Astra H Z16XEP. Am comparat temperaturile cu o alta masina ca a mea cu rezistenta buna si temperaturile sunt la fel. Motorul asta lucreaza cu temperaturi mai mari. Prin oras am 100-105 grade fara clima iar pe drum intins am 92-96 grade pana in 100km/h si fara clima, peste 100km/h fara clima 87-90 grade, cu clima pornita prin oras/drum intins pana in 100km/h am 90-96 grade , cu clima pornita peste 100km/h am 87-90 grade.
In POZA 3 este valabila doar rezistenta din stanga 47 OHM/100w
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)