- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Am o problema destul de dubioasa la Vectrutza mea. Astazi, din nefericire dupa o frana brusca la 120 la ora, a inceput sa palpaie becul de ulei in bord. Cel care seamana pe lampa lui aladin ( rosu ) Nu stiu sigur daca de aici se trage problema sau nu.
Dupa ceva vreme, am ajuns in oras, motorul a ajuns la 90 de grade, si de la palpait, a ramas aprins, nu este senzorul de nivel ulei, acesta este chiar la linia de plin, mentionez ca uleiul are 9000 KM (motorul are 169.000 KM reali ) , Castrol 5W40 full synthetic. Acest bec incepe sa palpaie doar cand ajunge masina la peste 80 de grade. Inainte nu are treaba...
Acuma intrebare este alta, care este problema? Sa fie poma de ulei sau doar un senzor? Am inteles ca sita din baia de ulei se mai infunda si cauzeaza problema asta? Daca ma gandesc la vascozitati si etc, as tinde sa zic ca e pompa e dusa...
Stie cineva unde pot gasi si cat costa o pompa de ulei in caz ca aceasta e problema?
Toata stima, astept raspunsurile voastre... sunt cam speriat!
Dupa ceva vreme, am ajuns in oras, motorul a ajuns la 90 de grade, si de la palpait, a ramas aprins, nu este senzorul de nivel ulei, acesta este chiar la linia de plin, mentionez ca uleiul are 9000 KM (motorul are 169.000 KM reali ) , Castrol 5W40 full synthetic. Acest bec incepe sa palpaie doar cand ajunge masina la peste 80 de grade. Inainte nu are treaba...
Acuma intrebare este alta, care este problema? Sa fie poma de ulei sau doar un senzor? Am inteles ca sita din baia de ulei se mai infunda si cauzeaza problema asta? Daca ma gandesc la vascozitati si etc, as tinde sa zic ca e pompa e dusa...
Stie cineva unde pot gasi si cat costa o pompa de ulei in caz ca aceasta e problema?
Toata stima, astept raspunsurile voastre... sunt cam speriat!
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Multumesc mult! Cat te-a costat acest senzor? Acest senzor se afla cumva langa fulia de la vibrochen? Cea care angreneaza cureaua de accessorii? Nu de alta, dar acuma am fost la masina si m-am uitat cum am putut in acea zona, si este un senzor ( fier ).... o chestie cilindrica cam cat un deget mare din care ies 2 fire, si e plina de ulei zona respectiva.
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
M-am "urcat" pe masina cum s-ar zice ca pot sa vad motorul pe langa turbina, acolo este un obiect, de marimea unei brichete care iese din spatele motorului, si are foarte mult ulei pe el, si e ulei umed, lucios... M-as bucura sa fie doar asta. Interesant e ca nu mi-a intrat masina in Limp Mode. Doar palpaie becul ala de nebun dupa ce e clad motorul.
Presupun ca e o idee proasta sa mai circul cu ea pana nu e schimbat acest senzor, nu?
Presupun ca e o idee proasta sa mai circul cu ea pana nu e schimbat acest senzor, nu?
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nici mie nu imi intra in regim de avarie, mergea la fel. Eu am mers cu masina asa aprox 1500 km pt ca eram pe drum cand a inceput sa palpaie becul si dupa o convorbire telefonica cu mecanicul mi-a spus ca pot sa ma intorc cu ea acasa atata timp cat desfacand busonul de la ulei imi arunca ulei. Atunci 70 - 80% nu ii de la pompa de ulei ci de la vreun senzor. Oricum inainte sa imi schimbe senzorul, care era tot asa plin de ulei, mi-a verificat si pompa de ulei ca sa fim amandoi linistiti
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Tocmai am verificat ce ai zis in garaj, cand a cazut motorul la 800 ture dupa pornire, adica ralanti... stropeste foarte tare cu busonul desfacut. Deci, spre fericirea mea pompa functioneaza bine! Ramane sa vedem pe unde pierde presiune! Sper sa fie doar senzorul " handicapat "
Revin maine cu detalii, poze, etc etc! Am observat ca desi discutia asta a aparut de multe ori, nimeni nu a dat solutia finala pentru problema!
Multumesc foarte mult beculetzu-le! Dau o bere/suc/votka
Revin maine cu detalii, poze, etc etc! Am observat ca desi discutia asta a aparut de multe ori, nimeni nu a dat solutia finala pentru problema!
Multumesc foarte mult beculetzu-le! Dau o bere/suc/votka
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata.
Nu este necesar manometru. Senzorul de presiune de ulei care cauzeaza becul de ulei sa se aprinda se afla in spatele motorului, intre motor si habitaclu, in partea de jos. Cam la o palma sub turbosuflanta. Daca acesta este avariat, crapa in interior, si cauzeaza scurgeri de ulei, deci se vede instant ca e dus.
Senzorul costa 31 lei. Se poate inlocuii foarte usor, cu motorul oprit nu curge ulei acolo deloc cand este scos. Am schimbat si uleiul, si filtrele, si totul merge perfect!
Multumesc foarte mult de ajutor! Eu deja ma speriasem sa nu fie cuzineti sau chiar mai rau, dar am scapat!
Toata stima,
Paul
Nu este necesar manometru. Senzorul de presiune de ulei care cauzeaza becul de ulei sa se aprinda se afla in spatele motorului, intre motor si habitaclu, in partea de jos. Cam la o palma sub turbosuflanta. Daca acesta este avariat, crapa in interior, si cauzeaza scurgeri de ulei, deci se vede instant ca e dus.
Senzorul costa 31 lei. Se poate inlocuii foarte usor, cu motorul oprit nu curge ulei acolo deloc cand este scos. Am schimbat si uleiul, si filtrele, si totul merge perfect!
Multumesc foarte mult de ajutor! Eu deja ma speriasem sa nu fie cuzineti sau chiar mai rau, dar am scapat!
Toata stima,
Paul
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
foarte buna postarea lui enabled88 si tin sa I multumesc pe aceasta cale...caci datorita lui am rezolvat problema martorului rosu cu pompita de ulei din bord care atunci cand era motorul la relanti ramanea aprins permanent pana acceleram putin...toata treaba era de la senzorul de presiune ulei ce se afla sub alternator pe blocul motor la modelul Y20DTH.Multumiri inca o data Club Opel!
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat