- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Dupa ceva vreme, am ajuns in oras, motorul a ajuns la 90 de grade, si de la palpait, a ramas aprins, nu este senzorul de nivel ulei, acesta este chiar la linia de plin, mentionez ca uleiul are 9000 KM (motorul are 169.000 KM reali ) , Castrol 5W40 full synthetic. Acest bec incepe sa palpaie doar cand ajunge masina la peste 80 de grade. Inainte nu are treaba...
Acuma intrebare este alta, care este problema? Sa fie poma de ulei sau doar un senzor? Am inteles ca sita din baia de ulei se mai infunda si cauzeaza problema asta? Daca ma gandesc la vascozitati si etc, as tinde sa zic ca e pompa e dusa...
Stie cineva unde pot gasi si cat costa o pompa de ulei in caz ca aceasta e problema?
Toata stima, astept raspunsurile voastre... sunt cam speriat!
beculetzu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
beculetzu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Presupun ca e o idee proasta sa mai circul cu ea pana nu e schimbat acest senzor, nu?
beculetzu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Revin maine cu detalii, poze, etc etc! Am observat ca desi discutia asta a aparut de multe ori, nimeni nu a dat solutia finala pentru problema! 😊
Multumesc foarte mult beculetzu-le! Dau o bere/suc/votka 😃
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Nu este necesar manometru. Senzorul de presiune de ulei care cauzeaza becul de ulei sa se aprinda se afla in spatele motorului, intre motor si habitaclu, in partea de jos. Cam la o palma sub turbosuflanta. Daca acesta este avariat, crapa in interior, si cauzeaza scurgeri de ulei, deci se vede instant ca e dus.
Senzorul costa 31 lei. Se poate inlocuii foarte usor, cu motorul oprit nu curge ulei acolo deloc cand este scos. Am schimbat si uleiul, si filtrele, si totul merge perfect!
Multumesc foarte mult de ajutor! Eu deja ma speriasem sa nu fie cuzineti sau chiar mai rau, dar am scapat! 😊 😊
Toata stima,
Paul
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat