- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Va salut!
Detin Vectra C Z19DTH din 2008, 110kW, 150hp, 6-MT.
Umbland cu op-com prin meniu, am programat din greseala TCM "Present"(Transmission Control Module), crezand ca e "Traction"...( nu am citit bine)
Mi-am dat seama imediat de greseala, si l-am scos. Nicaieri in configuratia masinii nu mai figureaza TCM "Present".
Problema e ca masina a ramas cu sechele... mai precis, din acel moment a inceput sa imi taie curentul in mers cand motorul e in sarcina (mi se aprind martorii de jos din bord o fractiune de secunda, imi da in nas puternic- da sa se opreasca) dar isi revine.
Recunosc ca actiunea mea a fost cat se poate de stupida!
Intrebarea mea este: Odata cu activarea TCM, se mai activeaza automat ceva aditional? Se mai modifica vreun parametru al configuratiei masinii? Vreau sa o aduc in starea initiala si nu mai pot Nu stiu ce trebuie verificat si nici unde.
Va rog, daca sunt persoane care se pricep... sa imi dea un sfat!
Detin Vectra C Z19DTH din 2008, 110kW, 150hp, 6-MT.
Umbland cu op-com prin meniu, am programat din greseala TCM "Present"(Transmission Control Module), crezand ca e "Traction"...( nu am citit bine)
Mi-am dat seama imediat de greseala, si l-am scos. Nicaieri in configuratia masinii nu mai figureaza TCM "Present".
Problema e ca masina a ramas cu sechele... mai precis, din acel moment a inceput sa imi taie curentul in mers cand motorul e in sarcina (mi se aprind martorii de jos din bord o fractiune de secunda, imi da in nas puternic- da sa se opreasca) dar isi revine.
Recunosc ca actiunea mea a fost cat se poate de stupida!
Intrebarea mea este: Odata cu activarea TCM, se mai activeaza automat ceva aditional? Se mai modifica vreun parametru al configuratiei masinii? Vreau sa o aduc in starea initiala si nu mai pot Nu stiu ce trebuie verificat si nici unde.
Va rog, daca sunt persoane care se pricep... sa imi dea un sfat!
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Ca sa fiu sincer, nu retin exact unde am facut-o... dar apoi a trebuit sa il programez "Not Present" in mai multe locatii. A ramas "present" cum l-am pus eu, pana l-am scos tot manual, doar ca din mai multe meniuri, la configuratie canbus...oriunde s-ar gasi .
Referitor la alte modificari aditionale care s-ar face automat.... ce ar putea fi?
Cu respect!
Referitor la alte modificari aditionale care s-ar face automat.... ce ar putea fi?
Cu respect!
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
Angi,
1- Bag la inaintare senzorul CKP... Probleme similare au fost pe alte masini, dar cu erori activce care sa indice asta. CKP dupa un timp cica se decalibreaza si chiar se distruge fizic datorita multor schimbari majore de temperatura din motor. Sper sa il inlocuiesc saptamana care urmeaza si revin cu rezultatul!
2- Sa se fi dat peste cap ECM? Sa ii trebuiasca o reprogramare?
Un scurt in instalatie e plauzibil, dar pana acum din toate verificarile nu a rezultat nimic eronat. Niciun fir/cablu desprins, corodat.
Astazi am facut o "intalnire" clubopel in 2 oameni si am probat o baterie de 80Ah 650A si nu mi-a mai dat shuturi, dar restul problemelor cu ESP fiind prezente. Bateria mea are 74Ah 450A.
Ar fi de luat in calcul patinarea fuliei de la servo? Pe meniul secret indica in permanenta in mers.... peste 14V, inclusiv cand imi aprinde ESP si cade acul de km, chiar si cand da shuturile.
Multumesc pentru interventie!
Cu respect!
1- Bag la inaintare senzorul CKP... Probleme similare au fost pe alte masini, dar cu erori activce care sa indice asta. CKP dupa un timp cica se decalibreaza si chiar se distruge fizic datorita multor schimbari majore de temperatura din motor. Sper sa il inlocuiesc saptamana care urmeaza si revin cu rezultatul!
2- Sa se fi dat peste cap ECM? Sa ii trebuiasca o reprogramare?
Un scurt in instalatie e plauzibil, dar pana acum din toate verificarile nu a rezultat nimic eronat. Niciun fir/cablu desprins, corodat.
Astazi am facut o "intalnire" clubopel in 2 oameni si am probat o baterie de 80Ah 650A si nu mi-a mai dat shuturi, dar restul problemelor cu ESP fiind prezente. Bateria mea are 74Ah 450A.
Ar fi de luat in calcul patinarea fuliei de la servo? Pe meniul secret indica in permanenta in mers.... peste 14V, inclusiv cand imi aprinde ESP si cade acul de km, chiar si cand da shuturile.
Multumesc pentru interventie!
Cu respect!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- svg_gabriel10
- OP
- 395 mesaje
- din 17 Aug 2012
- Alta tara
svg_gabriel10
- Mesaje scrise: 395
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2012
- Mesaj Privat
! PROBLEMA REZOLVATA ! Z19DTH, 2008.
Dupa 9 luni de chinuri si aproape 2000€ cheltuiti prin service-uri si reprezentante.... am gasit problema in fata blocului . Un fir intrerupt!
(EX)Simptome: Imi dadea suturi in mers la accelerare si/sau virare, se aprindea martorul ESP, palpaia ABS si servo, Se aprindea martorul baterie, imi cadeau luminile exterioare, AC, player.... si in final, cand temperatura motorului era cea normala de functionare... mi se oprea motorul in mers (de la treapta1 la 6, indiferent de viteza).
Daca masina statea in soare o zi intreaga si voiam sa o pornesc.... la punerea contactului ramaneau aprinsi ABS, ESP, servo si nu pornea, evident!
Solutia: nici o piesa schimbata pe masina, doar miscat putin manunchiul de fire care trece prin spatele motorului si pe sub releul de la bujii... la blocul de relee.
Am postat imaginea, manunchiul de fire e cel marcat cu rosu, iar buba era chiar la curbura.
Dupa 9 luni de chinuri si aproape 2000€ cheltuiti prin service-uri si reprezentante.... am gasit problema in fata blocului . Un fir intrerupt!
(EX)Simptome: Imi dadea suturi in mers la accelerare si/sau virare, se aprindea martorul ESP, palpaia ABS si servo, Se aprindea martorul baterie, imi cadeau luminile exterioare, AC, player.... si in final, cand temperatura motorului era cea normala de functionare... mi se oprea motorul in mers (de la treapta1 la 6, indiferent de viteza).
Daca masina statea in soare o zi intreaga si voiam sa o pornesc.... la punerea contactului ramaneau aprinsi ABS, ESP, servo si nu pornea, evident!
Solutia: nici o piesa schimbata pe masina, doar miscat putin manunchiul de fire care trece prin spatele motorului si pe sub releul de la bujii... la blocul de relee.
Am postat imaginea, manunchiul de fire e cel marcat cu rosu, iar buba era chiar la curbura.