Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut!
Detin Vectra C Z19DTH din 2008, 110kW, 150hp, 6-MT.
Umbland cu op-com prin meniu, am programat din greseala TCM "Present"(Transmission Control Module), crezand ca e "Traction"...( Shocked nu am citit bine)
Mi-am dat seama imediat de greseala, si l-am scos. Nicaieri in configuratia masinii nu mai figureaza TCM "Present".
Problema e ca masina a ramas cu sechele... mai precis, din acel moment a inceput sa imi taie curentul in mers cand motorul e in sarcina (mi se aprind martorii de jos din bord o fractiune de secunda, imi da in nas puternic- da sa se opreasca) dar isi revine.
Recunosc ca actiunea mea a fost cat se poate de stupida!
Intrebarea mea este: Odata cu activarea TCM, se mai activeaza automat ceva aditional? Se mai modifica vreun parametru al configuratiei masinii? Vreau sa o aduc in starea initiala si nu mai pot Crying or Very sad Nu stiu ce trebuie verificat si nici unde.
Va rog, daca sunt persoane care se pricep... sa imi dea un sfat! Exclamation
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
In ce modul ai setat chestia asta ? TCM e doar pentru cutii automate. Daca l-ai setat in ECM probabil d-aia iti face asa, se stie foarte bine ca uneori OPCOM zice ca salveaza si programeaza dar nu o face !
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ca sa fiu sincer, nu retin exact unde am facut-o... dar apoi a trebuit sa il programez "Not Present" in mai multe locatii. A ramas "present" cum l-am pus eu, pana l-am scos tot manual, doar ca din mai multe meniuri, la configuratie canbus...oriunde s-ar gasi .
Referitor la alte modificari aditionale care s-ar face automat.... ce ar putea fi?
Cu respect!
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni...din cei care se ocupa cu programari ECM... daca din greseala asta poate rezulta taierea curentului cand accelerez?
Mentionez ca odata cu cresterea temperaturii de afara..... face tot mai des si implicit mi se opreste motorul in mers foarte des
Cu respect!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa taie curentul o astfel de programare
Masina ta are cam multe probleme de genul, ceea ce ma duce cu gandul la un scurt in instalatia electrica.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Angi,
1- Bag la inaintare senzorul CKP... Probleme similare au fost pe alte masini, dar cu erori activce care sa indice asta. CKP dupa un timp cica se decalibreaza si chiar se distruge fizic datorita multor schimbari majore de temperatura din motor. Sper sa il inlocuiesc saptamana care urmeaza si revin cu rezultatul!
2- Sa se fi dat peste cap ECM? Sa ii trebuiasca o reprogramare?
Un scurt in instalatie e plauzibil, dar pana acum din toate verificarile nu a rezultat nimic eronat. Niciun fir/cablu desprins, corodat.
Astazi am facut o "intalnire" clubopel in 2 oameni si am probat o baterie de 80Ah 650A si nu mi-a mai dat shuturi, dar restul problemelor cu ESP fiind prezente. Bateria mea are 74Ah 450A.
Ar fi de luat in calcul patinarea fuliei de la servo? Pe meniul secret indica in permanenta in mers.... peste 14V, inclusiv cand imi aprinde ESP si cade acul de km, chiar si cand da shuturile.
Multumesc pentru interventie!
Cu respect!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ai scurt, atunci unul din calculatoarele CIM, ABS+ESP sau ECU motor sunt problema.
Nu prea ai ce face ci doar sa le iei prin incercate. CIM prima oara, apoi ECU motor. ECU motor este un EDC16C9 sau C39?
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut! CIM este nou (5 zile de cand e schimbat, dupa ce a mai fost schimbat o data in ianuarie), ABS/TC/ESP schimbat si programat, ECM verificat doar vizual pe cablaj (e ok) EDC16C397.
Numai bine!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Cauta un alt ECU ECM de proba. E drept ca astea pica rar dar mai pica.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Din pacate nu am de unde sa fac rost Sad
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De la dezmembrari.... Platesti timpul cat sta la tine si daca e bun il cumperi cu totul.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Aici nu se face asa.... Imi cere din start cateva sute de euro si e al meu Smile,fara imprumuturi... bani pe care nu ii am.
Sper sa gasesc pe cineva pe forumul spaniol care are vreun ECM in plus.... si voi face proba.
Numai bine!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Masina asta cere schimbata...
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
JGY, nu merita deloc, datorita pretului EXAGERAT pe care il platesc pe ea... plus ca e cumparata din Danemarca, iar eu locuiesc in Madrid Smile.
Din pacate sau din fericire, m-am incaltat cu ea!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
trebuia sa o dezinmatriculezi cand ai plecat sa-ti recuperezi din bani... si apoi o inregistrai in spania.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
! PROBLEMA REZOLVATA ! Z19DTH, 2008.
Dupa 9 luni de chinuri si aproape 2000€ cheltuiti prin service-uri si reprezentante.... am gasit problema in fata blocului . Un fir intrerupt!
(EX)Simptome: Imi dadea suturi in mers la accelerare si/sau virare, se aprindea martorul ESP, palpaia ABS si servo, Se aprindea martorul baterie, imi cadeau luminile exterioare, AC, player.... si in final, cand temperatura motorului era cea normala de functionare... mi se oprea motorul in mers (de la treapta1 la 6, indiferent de viteza).
Daca masina statea in soare o zi intreaga si voiam sa o pornesc.... la punerea contactului ramaneau aprinsi ABS, ESP, servo si nu pornea, evident!
Solutia: nici o piesa schimbata pe masina, doar miscat putin manunchiul de fire care trece prin spatele motorului si pe sub releul de la bujii... la blocul de relee.
Am postat imaginea, manunchiul de fire e cel marcat cu rosu, iar buba era chiar la curbura.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR