- robert_staicu1
- OP
- 2 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Vectra Y20DTH
- Mures
robert_staicu1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Am o Vectra C, din 2005, 127000 km, transmisie manuala cu 5 trepte.
Primele semne au aparut in momentul in care nu am mai putut baga masina in nici o viteza. S-a identificat pompa de ambreiaj ca fiind defecta, pierdea lichid, am schimbat-o. A functionat o luna dupa care nu a mai mers, a fost identificat rulmentul de presiune. A fost schimbat si acesta. Dupa nici o saptamana masina nu a mai functionat corespunzator.
Pana in momentuld de fata am schimbat 4 mecanici si 4 pompe de ambreiaj, rulmentul de presiune, toata conducta, opritorul de plastic de la pedala si o valva de pe circuit.
Simptome: Ambreiajul merge foarte bine in momentul in care pornesc masina. Odata ce sistemul se incalzeste sau schimb foarte des vitezele, ambreiajul se inmoaie si are cursa moarta pana la jumatate. Daca apas de 2, 3 ori pe pedala, aceasta se intareste din nou pentru 1-2 km si tot asa.
Chitul de ambreiaj si volanta au fost schimbate la 100000 km.
Idei, propuneri? V-ati mai confruntat cu asa ceva? Fiindca eu am epuizat toate ideile.
Multumesc
Primele semne au aparut in momentul in care nu am mai putut baga masina in nici o viteza. S-a identificat pompa de ambreiaj ca fiind defecta, pierdea lichid, am schimbat-o. A functionat o luna dupa care nu a mai mers, a fost identificat rulmentul de presiune. A fost schimbat si acesta. Dupa nici o saptamana masina nu a mai functionat corespunzator.
Pana in momentuld de fata am schimbat 4 mecanici si 4 pompe de ambreiaj, rulmentul de presiune, toata conducta, opritorul de plastic de la pedala si o valva de pe circuit.
Simptome: Ambreiajul merge foarte bine in momentul in care pornesc masina. Odata ce sistemul se incalzeste sau schimb foarte des vitezele, ambreiajul se inmoaie si are cursa moarta pana la jumatate. Daca apas de 2, 3 ori pe pedala, aceasta se intareste din nou pentru 1-2 km si tot asa.
Chitul de ambreiaj si volanta au fost schimbate la 100000 km.
Idei, propuneri? V-ati mai confruntat cu asa ceva? Fiindca eu am epuizat toate ideile.
Multumesc
relu1406
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- robert_staicu1
- OP
- 2 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Vectra Y20DTH
- Mures
robert_staicu1
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mariano
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
- rolland
- **
- 433 mesaje
- din 23 Apr 2012
- Zafira 2001 Y20DTH
- Mures
rolland
- Mesaje scrise: 433
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2012
- Mesaj Privat
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Explica-ne ce problema ai - am tot scris pe forum circuitul ambreiajului. - il inveti fara sa vrei.
"umblu cu masina asa de 7 luni" - adica megi cu a-2-a, nu poti schimba vitezele cu masina pornita, pedala de ambreiaj moale, balta de lichid de frana sub masina? - detaliaza...
Problemele pot fi - circuit ambreiajului, cabluri timonerie sau mecanismul de selectare viteze, cutie viteze.
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 07 Nov, 2015 10:15 am, modificat de 3 ori în total
"umblu cu masina asa de 7 luni" - adica megi cu a-2-a, nu poti schimba vitezele cu masina pornita, pedala de ambreiaj moale, balta de lichid de frana sub masina? - detaliaza...
Problemele pot fi - circuit ambreiajului, cabluri timonerie sau mecanismul de selectare viteze, cutie viteze.
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 07 Nov, 2015 10:15 am, modificat de 3 ori în total
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna T.ion.Problema sta cam asa:de seara pana dimineata,pedala de ambreiaj se moaie si devine inexistenta.chiar la drumuri mai lungi sau daca ii dau o "forja" si ajung in vit.a4 a,pedala se moaie si nu mai debraiaza.
Mentionez ca dupa ce am aerisit,tine pedala ok vreo 20-25 km dupa care la fel,devine inexistenta.dupa ce fac 15...pedala,isi revine si pot sa schimb,dar asta numai pe o perioada scurta de timp.Nu am pierderi de lichid,am schimbat 2 pompe de ambreiaj si nimic.Cand aerisesc,iese si aer pe instalatie,dar dupa o aerisire buna,merge cum am zis,vreo...20 km si gata.Ma distruge masina asta....(
Mentionez ca dupa ce am aerisit,tine pedala ok vreo 20-25 km dupa care la fel,devine inexistenta.dupa ce fac 15...pedala,isi revine si pot sa schimb,dar asta numai pe o perioada scurta de timp.Nu am pierderi de lichid,am schimbat 2 pompe de ambreiaj si nimic.Cand aerisesc,iese si aer pe instalatie,dar dupa o aerisire buna,merge cum am zis,vreo...20 km si gata.Ma distruge masina asta....(
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna T.ion.Problema sta cam asa:de seara pana dimineata,pedala de ambreiaj se moaie si devine inexistenta.chiar la drumuri mai lungi sau daca ii dau o "forja" si ajung in vit.a4 a,pedala se moaie si nu mai debraiaza.
Mentionez ca dupa ce am aerisit,tine pedala ok vreo 20-25 km dupa care la fel,devine inexistenta.dupa ce fac 15...pedala,isi revine si pot sa schimb,dar asta numai pe o perioada scurta de timp.Nu am pierderi de lichid,am schimbat 2 pompe de ambreiaj si nimic.Cand aerisesc,iese si aer pe instalatie,dar dupa o aerisire buna,merge cum am zis,vreo...20 km si gata.Ma distruge masina asta....Sad(
Mentionez ca dupa ce am aerisit,tine pedala ok vreo 20-25 km dupa care la fel,devine inexistenta.dupa ce fac 15...pedala,isi revine si pot sa schimb,dar asta numai pe o perioada scurta de timp.Nu am pierderi de lichid,am schimbat 2 pompe de ambreiaj si nimic.Cand aerisesc,iese si aer pe instalatie,dar dupa o aerisire buna,merge cum am zis,vreo...20 km si gata.Ma distruge masina asta....Sad(
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Verifica tot traseul.
Nivel lichid frana => Pompa ambreiaj => Conducte + furtunas => T-ul + niplu aerisire => conducta (rulment presiune) => rulment presiune.
- T-ul cu niplu de aerisire
- furtunasul flexibil poate are pori (sau garnitura de la el spre T coapta)
- traseu conducte
- conducta de legatura T cu rulmentul de presiune (garniturile coapte),
- rulment presiune
- garnitura care intra in pompa de ambreaj (a fost schimbata)
Verifica traseul amanuntit cu suport/bateria data jos etc...
Si scurgeri trebuie sa fie pe undeva - macar la pompare, cu pedala jos... trebuie sa se vada lichid de frana.
Care stie... butoiasul de dupa pompa de ambreiaj spre conducte ce rol are?
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 07 Nov, 2015 11:13 am, modificat de 2 ori în total
Nivel lichid frana => Pompa ambreiaj => Conducte + furtunas => T-ul + niplu aerisire => conducta (rulment presiune) => rulment presiune.
https://www.clubopel.com/vie...p=1824522#1824522 - traseul la ambreiaj este cam la fel mai putin T-ul cred.
- T-ul cu niplu de aerisire
- furtunasul flexibil poate are pori (sau garnitura de la el spre T coapta)
- traseu conducte
- conducta de legatura T cu rulmentul de presiune (garniturile coapte),
- rulment presiune
- garnitura care intra in pompa de ambreaj (a fost schimbata)
Verifica traseul amanuntit cu suport/bateria data jos etc...
Si scurgeri trebuie sa fie pe undeva - macar la pompare, cu pedala jos... trebuie sa se vada lichid de frana.
Care stie... butoiasul de dupa pompa de ambreiaj spre conducte ce rol are?
Ultima modificare făcută de T.ion la Sam 07 Nov, 2015 11:13 am, modificat de 2 ori în total
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am verificat,schimbat T-ul de pe cutie (aerisitorul) schimbat garniturile de la "butoiasul" ala care intra in pompa...mai trebuie sa schimb 2garnituri si le-am schimbat pe toate.nu e umeda deloc teava,furtunul...furtunul ala de la pompa e de cauciuc si se prinde cu coliere,deci nu e...
Ap.butoiasul ala de dupa pompa,nu cred ca are nici un rol,decat de a transforma teava care vine de la cutie,intrun "stut" care sa inre in pompa.nu i am vazut alt rol....
Alte pareri sunt binevenite!ms.
Ap.butoiasul ala de dupa pompa,nu cred ca are nici un rol,decat de a transforma teava care vine de la cutie,intrun "stut" care sa inre in pompa.nu i am vazut alt rol....
Alte pareri sunt binevenite!ms.
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Atunci au mai ramas doua de verificat:
- rulment presiune
- conducta de legatura T cu rulment presiune.
Sau altceva... inainte sa desfaci verifica bine traseul pana la T, cam costa sa ajungi la rulment presiune.
Eu am desfacut doar pentru a schimba "conducta de legatura T cu rulment presiune."
Daca este rulment presiune sa schimbi si conducta cu tot cu garnituri altfel desfaci doar pentru ea.
Pana am aflat de conducta aceea deja schimbasem Kit-ul de ambreiaj + rulment presiune si peste 1 an ma lasat pedala de ambreiaj. (se pare ca conducta aceea nu vine la pachet cu rulmentul de presiune oare de ce? ca sa desfacem de 10x)
Nici macar cei din service nu au facut o recomadare sa schimb si conducta aceea de la rulmentul de presiune - toti doar dupa bani.
Asa ca nu faceti ca mine, schimbati-o daca aveti ocazia.
Sa vedem ce spun si colegi.
- rulment presiune
- conducta de legatura T cu rulment presiune.
Sau altceva... inainte sa desfaci verifica bine traseul pana la T, cam costa sa ajungi la rulment presiune.
Eu am desfacut doar pentru a schimba "conducta de legatura T cu rulment presiune."
Daca este rulment presiune sa schimbi si conducta cu tot cu garnituri altfel desfaci doar pentru ea.
Pana am aflat de conducta aceea deja schimbasem Kit-ul de ambreiaj + rulment presiune si peste 1 an ma lasat pedala de ambreiaj. (se pare ca conducta aceea nu vine la pachet cu rulmentul de presiune oare de ce? ca sa desfacem de 10x)
Nici macar cei din service nu au facut o recomadare sa schimb si conducta aceea de la rulmentul de presiune - toti doar dupa bani.
Asa ca nu faceti ca mine, schimbati-o daca aveti ocazia.
Sa vedem ce spun si colegi.
ucuopel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2015
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- SAndrei258
- *
- 3 mesaje
- din 16 Aug 2018
- Astra 2009 Z1.7DTR
- Buzau
SAndrei258
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 Z1.7DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2018
- Mesaj Privat