stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 737 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- RAMsys
- **
- 124 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Vectra 1993 c16nz2
- Iasi
RAMsys
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 c16nz2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat
ridica masina de o parte si scoate toba ( patent , 2 chei de 13, spray degripant si un ajutor daca nu te descurci singur), apoi mergi cu ea la un service sa iti dea o sudura, poti pune si petic. sudura sa o faci in MIG sau cu oxigen, nu cu electrod pentru ca trebuie etansare buna. (eu am schimbat intermediara singur, am taiat-o si am pus un manson pe deasupra apoi am sudat-o pe capete- am dat 10 lei ).
Spor la treaba.
stork- Suspendat
- 104 mesaje
- din 31 Jan 2013
- Bucuresti
stork- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2013
- Mesaj Privat
Offtopic: cineva care s-a dus in afara in Germania si Olanda imi povestea ca masinile din ziua de azi chiar si la nemti nu mai sunt facute cu seriozitatea cu care se faceau Vectrele A de exemplu de acum 20 ani.S-au lenevit si nemtii.Au devenit mai comozi si ei.Pai uitati-va la Vectra A de exemplu la capitolu table,ca le are solide,groase, de durata.Ca sa nu mai zic de piesele din masina care sunt toate GM.Eu unu nu cred ca masinile astea noi chiar si nemtesti o sa mai tina asa de mult in timp ca o Vectra A de exemplu.Chiar si cel mai jmecher audi sau bmw.Vectra A si-a trecut testul timpului cu brio.
- RAMsys
- **
- 124 mesaje
- din 10 Jun 2009
- Vectra 1993 c16nz2
- Iasi
RAMsys
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1993 c16nz2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2009
- Mesaj Privat