Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
De ceva vreme masina mea la relanti face un zgmot ca o motoreta.Zgomotul era de la faptul ca toba intermediara(cea de la mijloc) este sparta.Este o spartura mica.Am observant asta chiar astazi si n-am stiut multa vreme de la ce e zgomotul acela.M-am dus astazi la mecanic si l-am intrebat daca se poate suda acea mica fisura si cam cat ma duce cu totul,si mi-a zis ca undeva la 70 ron cu totu.Voiam sa va intreb cum ar trebui sa procedez mai bine,sa merg pe variant cu petic cu sudura sau sa pun alta noua?Problema este ca nu stiu cat costa una noua+montat.Voi ce ma sfatuiti.Am o Vectra A 92
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Una noua este ~150, iar de montat o poti monta si tu singur acasa.
Eu mi-am inlocuit singur intermediara+finala.
  • RAMsys

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 c16nz2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
70 ron pentru o sudura ? cel mult 20-30 lei costa!
ridica masina de o parte si scoate toba ( patent , 2 chei de 13, spray degripant si un ajutor daca nu te descurci singur), apoi mergi cu ea la un service sa iti dea o sudura, poti pune si petic. sudura sa o faci in MIG sau cu oxigen, nu cu electrod pentru ca trebuie etansare buna. (eu am schimbat intermediara singur, am taiat-o si am pus un manson pe deasupra apoi am sudat-o pe capete- am dat 10 lei ).
Spor la treaba.
  • stork

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mi sa parut mie de atunci de cand mi-a cerut ala 70 ron ca e ffff mult pt un petic.Cat despre varianta cu toba noua care costa ~ 150 ron nici nu ma gandesc sa dau atatia bani.Eu tot nu inteleg de ce la Vectra asta se ard,gauresc tobele cel mai repede.Cred ca e singura masina de pe planeta care "papa" tobele in cel mai scurt timp posibil.Daca n-am schimbat tobe la ea de cand o am de 13 ani de m-am saturat.......de aia nu mai doresc sa pun toba noua ca si daca o pun noua tot nu rezista mult.In ziua de azi toate lucrurile se fac cu materiale usoare,cu costuri de productie cat mai mici si la foc automat (made in china town) si dupa 1 an l;e arunci cu totu.Nu mai exsista seriozitatea de acum 20 ani.Acum 20 ani lucrurile se faceau cu seriozitate maxima,cu materiale de calitate in toata lumea chiar si in Romania.Era mentalitatea de asa,la nivel mondial.

Offtopic: cineva care s-a dus in afara in Germania si Olanda imi povestea ca masinile din ziua de azi chiar si la nemti nu mai sunt facute cu seriozitatea cu care se faceau Vectrele A de exemplu de acum 20 ani.S-au lenevit si nemtii.Au devenit mai comozi si ei.Pai uitati-va la Vectra A de exemplu la capitolu table,ca le are solide,groase, de durata.Ca sa nu mai zic de piesele din masina care sunt toate GM.Eu unu nu cred ca masinile astea noi chiar si nemtesti o sa mai tina asa de mult in timp ca o Vectra A de exemplu.Chiar si cel mai jmecher audi sau bmw.Vectra A si-a trecut testul timpului cu brio.
  • RAMsys

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1993 c16nz2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2009

  • Mesaj Privat
de acord cu tine! (ca si daciile de alta data nu se compara cu loganurile astea de carton)
eu am ruluit o tabla de 3mm - sper sa fie indeajuns de groasa pentru rugina .
cred ca se sparg din cauza contructiei tobei si grosimea materialului (ramane apa in ele)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR