- TBonu
- OP
- 364 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut am probleme cu actouatorul de la portbagaj: numai functioneaza. L-am schimbat si tot nu a mers, apoi dupa cateva zile a inceput din nou sa mearga si acum iar nu mai merge . M-am uitat la fire sa nu fie cumva deteriorate dar par ok, e vr-o "combinatie" cu calculatorul de bord inchiderea centralizata, sau pur si simplu ghinion? PLS Help.
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- TBonu
- OP
- 364 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ai probat cu un alt actuator ?
E posibil sa fie un fir rupt . Incearca sa faci proba cu un fir al actuatorului la masa si sa pui succesiv cate un fir din cele doua care alimenteaza in mod normal actuatorul. Doar nu ai ghinionul sa fie intrerupte amandoua !
Sensul miscarii actuatorului este determinat de polaritatea alimentarii : intr-un sens deschide si in celalat sens inchide. Actuatorul e un banal motoras de jucarie cu o rotita dintata ce actioneaza o cremaliera .
E posibil sa fie un fir rupt . Incearca sa faci proba cu un fir al actuatorului la masa si sa pui succesiv cate un fir din cele doua care alimenteaza in mod normal actuatorul. Doar nu ai ghinionul sa fie intrerupte amandoua !
Sensul miscarii actuatorului este determinat de polaritatea alimentarii : intr-un sens deschide si in celalat sens inchide. Actuatorul e un banal motoras de jucarie cu o rotita dintata ce actioneaza o cremaliera .
- TBonu
- OP
- 364 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Deci cu un fir la masa-caroserie si cu unul pe firul valid-bun actuatorul ar trebui sa lucreze intr-un singur sens.Atunci trebuie sa urmaresti traseul firelor si sa vezi pe unde este intrerupt. De obicei acolo unde exista miscare : la trecerea de la haion la caroseria masinii .
Cu aparatul de masura inteapa cu un ac subtire si ff ascutit firul ce are culoarea corespunzatoare. Cea de-a 2-a tresa a aparatului sa fie la masa-caroserie.
Referitor la a doua intrebare cea cu mufa nu am idee.
Cu aparatul de masura inteapa cu un ac subtire si ff ascutit firul ce are culoarea corespunzatoare. Cea de-a 2-a tresa a aparatului sa fie la masa-caroserie.
Referitor la a doua intrebare cea cu mufa nu am idee.