Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut am probleme cu actouatorul de la portbagaj: numai functioneaza. L-am schimbat si tot nu a mers, apoi dupa cateva zile a inceput din nou sa mearga si acum iar nu mai merge Sad. M-am uitat la fire sa nu fie cumva deteriorate dar par ok, e vr-o "combinatie" cu calculatorul de bord inchiderea centralizata, sau pur si simplu ghinion? PLS Help.
Skip ads

  • marius1998

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Poate e de la inchiderea normala cu cheia. Am intampinat si eu aceasta problema. Nu imi mai aduc aminte exact, dar parca nu trebuie incuiat portbagajul cu cheia, ca sa functioneze inchiderea centralizata.
Succes!
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Faza e ca la mine nu actioneaza actuatorul deloc.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ai probat cu un alt actuator ?
E posibil sa fie un fir rupt . Incearca sa faci proba cu un fir al actuatorului la masa si sa pui succesiv cate un fir din cele doua care alimenteaza in mod normal actuatorul. Doar nu ai ghinionul sa fie intrerupte amandoua !
Sensul miscarii actuatorului este determinat de polaritatea alimentarii : intr-un sens deschide si in celalat sens inchide. Actuatorul e un banal motoras de jucarie cu o rotita dintata ce actioneaza o cremaliera .
  • TBonu

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mda am pus un aparat de masura si se pare ca unul din fire este intrerupt.... Sad . Inca o intrebare am vazut acolo ca mai este o mufa, aceea la ce foloseste?
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Deci cu un fir la masa-caroserie si cu unul pe firul valid-bun actuatorul ar trebui sa lucreze intr-un singur sens.Atunci trebuie sa urmaresti traseul firelor si sa vezi pe unde este intrerupt. De obicei acolo unde exista miscare : la trecerea de la haion la caroseria masinii .
Cu aparatul de masura inteapa cu un ac subtire si ff ascutit firul ce are culoarea corespunzatoare. Cea de-a 2-a tresa a aparatului sa fie la masa-caroserie.
Referitor la a doua intrebare cea cu mufa nu am idee.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR