lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
va salut...am un opel signum 2005, motor 2.0 turbo benzina ( z20net)...acum vreo 3-4 luni de zile masina a inceput sa se comporte ciudat: nu prea mai tragea in treapta 1+2, iar dupa revizia de 45.000 km ( stiu, masina e relativ putin folosita), am intrat intr'o depasire & am observat cu stupoare ca in treapta a3a, la vale, masina nu tragea. s'a aprins martorul " defectiune motor" in bord. dupa acestea, turbina a refuzat sa mai porneasca o perioada indelungata de timp ( treapta 1+2 = demaraj mai greu ca la dacie). daca lasam masina oprita cateva ore, cand o porneam martorul se stingea & turbina functiona ok, pana la forja... dupa un timp mi'am dat seama ca daca trec de 4000rpm, la urmatoarea crestere in ture , turbina nu mai porneste....adica sa zicem ca am trecut de 4000 intr'a doua, intr'a treia turbina nu mai porneste + martor eroare motor.
am fost la o groaza de service'uri, unde baietii mi'au schimbat tot felul de senzori de presiune si de nu stiu ce. au si resoftat caulculatorul de motor( pentru ca lipseau niste parametri, cica).....
pana la urma am gasit pe cineva cu un signum identic, de pe care am luat TOATE piesele care pot fi luate : injectoare, senzori, turbina, esapament complet, etc. si le'am pus pe masina mea, fara sa am vreun rezultat care sa imi zica " da dom'le...uite e stricata piesa asta, o schimbam si masina nu mai face figuri"....
sunt in dilema, pentru ca am pus pe masina 3 tester'uri ( 2 crack'uite, 1 original) fara sa primesc vreun raspuns concret....
masina trage greu & consuma mult... a devenit o povara...
PLEASE HELP ME......un meserias sau cineva care poate sa'mi dea un sfat, o mana de ajutor....help a brother out....
si sunteti primul membru bebe care respecta regulamentul forumului in ceea ce priveste postarea unui subiect nou.
edit by StefanTolos
Ultima modificare făcută de lexen la Mie 18 Aug, 2010 1:18 pm
am fost la o groaza de service'uri, unde baietii mi'au schimbat tot felul de senzori de presiune si de nu stiu ce. au si resoftat caulculatorul de motor( pentru ca lipseau niste parametri, cica).....
pana la urma am gasit pe cineva cu un signum identic, de pe care am luat TOATE piesele care pot fi luate : injectoare, senzori, turbina, esapament complet, etc. si le'am pus pe masina mea, fara sa am vreun rezultat care sa imi zica " da dom'le...uite e stricata piesa asta, o schimbam si masina nu mai face figuri"....
sunt in dilema, pentru ca am pus pe masina 3 tester'uri ( 2 crack'uite, 1 original) fara sa primesc vreun raspuns concret....
masina trage greu & consuma mult... a devenit o povara...
PLEASE HELP ME......un meserias sau cineva care poate sa'mi dea un sfat, o mana de ajutor....help a brother out....
si sunteti primul membru bebe care respecta regulamentul forumului in ceea ce priveste postarea unui subiect nou.
edit by StefanTolos
Ultima modificare făcută de lexen la Mie 18 Aug, 2010 1:18 pm
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bujii noi in primul rand, apoi verificat bobine, apoi pierderi presiune, apoi injectoare.
Ar fi necesar codul exact (P....)
Daca apare misfire pe un anumit cilindru, schimba bobinele intre ele, apoi vezi daca eroarea apare pe acelasi cilindru sau s-a mutat pe alt cilindru.
Ultima modificare făcută de Mikki la Mie 18 Aug, 2010 1:21 pm
Ar fi necesar codul exact (P....)
Daca apare misfire pe un anumit cilindru, schimba bobinele intre ele, apoi vezi daca eroarea apare pe acelasi cilindru sau s-a mutat pe alt cilindru.
Ultima modificare făcută de Mikki la Mie 18 Aug, 2010 1:21 pm
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
am pus si bujiii noi, si bujiile de pe celalalt signum...si bobinele le'am luat de pe celalalt signum...si injectoarele....... la ce fel de pierderi de presiune te referi? adica de unde?
a....am pe cineva care zice ca nu e vorba de softul de motor, ci e vorba de calculatorul in sine ( hard'ul)...exista vreo posibilitate sa fie asa?
a....am pe cineva care zice ca nu e vorba de softul de motor, ci e vorba de calculatorul in sine ( hard'ul)...exista vreo posibilitate sa fie asa?
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
da, aceeasi eroare...adica asa era acum vreo 2 luni de zile, cand m'am lasat pagubas. dar acuma ma roade din nou... as vrea sa strang cat mai multe pareri de la cat mai multi oameni, ca sa ma duc la service si sa mai fac ultime verificari inainte de a testa un ecu nou ( as fi vrut totusi sa am si bani de plecat in vacanta)
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
fiind din Iasi recomandarea mea este sa te duci sa faci o diagnoza serioasa la dancuciureanu daca nu poti trimite mesaje inca, poti posta aici la Discutii libere ClubOpel Iasi (2).
fiind din Iasi recomandarea mea este sa te duci sa faci o diagnoza serioasa la dancuciureanu daca nu poti trimite mesaje inca, poti posta aici la Discutii libere ClubOpel Iasi (2).
- marius_902002
- *
- 44 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bistrita-Nasaud
marius_902002
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
mda...am reusit sa strang bani & am dus masina intr'un service meserias din ungaria...dupa aproape o luna de testat si schimbat, au ajuns la concluzia ca e vorba de computerul de motor...a venit unul nou din germania ( original, aprox. 1000e). desigur ca nu era piesa cu buba. au mai testat si schimbat alte piese majore si minore, printre care inca o data tot esapamentul & turbina etc....
azi dimineata am primit un raspuns foarte suparator, cum ca nimeni ( nici un mester, nici un service, nici macar din germania sau orice alta tara ) nu poate sa'si dea seama ce are masina mea... ba mai mult, catalizatorul e pe duca. ba SI MAI MULT, turbina are axul@ palete stramb, de la montaj incorect ( aici multumesc baietilor din iasi de la gold and platinum)... chiar si cu piesele astea 2 schimbate in acelasi timp, masina nu vrea sa mearga cum trebuie... oricum ar fi, pot sa declar ca dragul meu opel este aproape mort. multumesc tuturor pt sfaturi
azi dimineata am primit un raspuns foarte suparator, cum ca nimeni ( nici un mester, nici un service, nici macar din germania sau orice alta tara ) nu poate sa'si dea seama ce are masina mea... ba mai mult, catalizatorul e pe duca. ba SI MAI MULT, turbina are axul@ palete stramb, de la montaj incorect ( aici multumesc baietilor din iasi de la gold and platinum)... chiar si cu piesele astea 2 schimbate in acelasi timp, masina nu vrea sa mearga cum trebuie... oricum ar fi, pot sa declar ca dragul meu opel este aproape mort. multumesc tuturor pt sfaturi
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Verifica si distributia sa fie pusa la punct . La 2 masini am vazut mari probleme din cauza asta (la una era sarita un dinte iar la alta era uzat arborele cotit la capatul cu fulia pentru distributie ) .
Efecte : masinile nu aveau demaraj deloc , missfire , catalizator aproape terminat . Masinile au vazut mai multe service-uri si diagnoze pe calculator si degeaba ... nu si-au dat seama . Pana la urma problema a fost de la distributie .
Bafta!
Efecte : masinile nu aveau demaraj deloc , missfire , catalizator aproape terminat . Masinile au vazut mai multe service-uri si diagnoze pe calculator si degeaba ... nu si-au dat seama . Pana la urma problema a fost de la distributie .
Bafta!
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
body_18_is a scris:Verifica si distributia sa fie pusa la punct . La 2 masini am vazut mari probleme din cauza asta (la una era sarita un dinte iar la alta era uzat arborele cotit la capatul cu fulia pentru distributie ) .
Efecte : masinile nu aveau demaraj deloc , missfire , catalizator aproape terminat . Masinile au vazut mai multe service-uri si diagnoze pe calculator si degeaba ... nu si-au dat seama . Pana la urma problema a fost de la distributie .
Bafta!
Efecte : masinile nu aveau demaraj deloc , missfire , catalizator aproape terminat . Masinile au vazut mai multe service-uri si diagnoze pe calculator si degeaba ... nu si-au dat seama . Pana la urma problema a fost de la distributie .
Bafta!
oamenii din service au verificat distributia si e ok... am mai primit niste raspunsuri de la nemti. evident ca tot nu s'a gasit problema. azi s'au trimis noi rezultate la nemti & asteptam AGAIN un raspuns maine...GOD, ce problema idioata
- Liviu_vectra
- **
- 276 mesaje
- din 06 Jan 2009
- Vectra 2003 Z20NET
- Mures
Liviu_vectra
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2009
- Mesaj Privat
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
s'a dovedit a fi o mufa (?) plina de praf/noroi + oxidata, pe care am rezolvat'o in spatele blocului.... acuma nu mai da erori pe tester...deci asta era problema...
Pe de alta parte, axul de la turbina are joc de 2 cm ( ! ). mi'am comandat o turbina noua ca sa vedem ce iese...i'll keep you guys posted. peace
Pe de alta parte, axul de la turbina are joc de 2 cm ( ! ). mi'am comandat o turbina noua ca sa vedem ce iese...i'll keep you guys posted. peace
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
dupa ce am montat turbina, motorul a inceput sa dea rateuri nasoale...adica pedala in podea = tranc poc poc poc rrr poc poc pe la 5000 de ture , scadea la 3500-4000 de ture, dupaia iar crrrr poc poc rrr poc poc....
deci am desfacut motorul , ca sa vedem DE LA CE E
aici aveti poze si explicatii cu ce s'a intamplat dupa ce am pus turbina noua
http://ilexen.blogspot.com/...-justificata.html
pareri?)
si inca ceva...masina are acum 56000 km...acum 6000 km ( adica in aprilie) , masina a fost dusa la revizia de 50jdemii unde cei de la gold and platin ( iasi) AR FI TREBUIT SA SCHIMBE ULEIUL + FILTRUL DE ULEI ( cel putin)....dupa 6000 km de la asa zisa revizie, am dat jos filtrul.... imi zice si mie cineva daca asa ar trebui sa arate un filtru de ulei ( la motor pe benzina) dupa doar 6000 km?
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
deci am desfacut motorul , ca sa vedem DE LA CE E
aici aveti poze si explicatii cu ce s'a intamplat dupa ce am pus turbina noua
http://ilexen.blogspot.com/...-justificata.html
pareri?)
si inca ceva...masina are acum 56000 km...acum 6000 km ( adica in aprilie) , masina a fost dusa la revizia de 50jdemii unde cei de la gold and platin ( iasi) AR FI TREBUIT SA SCHIMBE ULEIUL + FILTRUL DE ULEI ( cel putin)....dupa 6000 km de la asa zisa revizie, am dat jos filtrul.... imi zice si mie cineva daca asa ar trebui sa arate un filtru de ulei ( la motor pe benzina) dupa doar 6000 km?
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
RUO_LET
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2010
- Mesaj Privat
lexen
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2005 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2009
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:esti sigur pe km aia?suruburile alea nu trebuiau sa aiba pasta blocare?
cauta motor cu garantie.
cauta motor cu garantie.
si acuma ca sa continui..mai avem la firma inca un signum identic ca si motorizare...cand l'am adus la service ca sa reglam distributia la masina defecta ( pentru ca e vb de niste cale care nu se gasesc asa usor, motorul fiind de dimensiuni ciudate) , am descoperit ca si masina sanatoasa urma sa aiba fix aceeasi buba. aceleasi suruburi care urmau sa se rupa in scurt timp... deci opel a scazut in ochii mei. ma gandeam sa'mi iau o insignia...not anymore
RUO_LET a scris:14500 ron?!
si ce cauta kit ambreiaj la segmentare motor? s-a bulit ambreiajul?!
te paste un schimb de motor se pare
si ce cauta kit ambreiaj la segmentare motor? s-a bulit ambreiajul?!
te paste un schimb de motor se pare
discul de ambreiaj a fost montat invers ( am vazut cu ochii mei cand au desfacut cutia). drept urmare arcurile de pe placa de presiune au ajuns la limita, deci de asta tot kitu de ambreiaj.