alijah
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
1- da
2- dezactivezi sistemul. Iti trebuie un opcom.
3- posibil stabilitatea (ESP), intrucat, din cate stiu eu, CDC ajuta ESP la stabilitate in viraje. Desi, daca dezactivezi CDC de peste tot, ESP ar trebuis a se comporte normal...
Ce nu inteleg e de ce vrei sa faci asta? Ti-au obosit amortizoarele si te-ai speriat cand ai auzit cat costa altele?
2- dezactivezi sistemul. Iti trebuie un opcom.
3- posibil stabilitatea (ESP), intrucat, din cate stiu eu, CDC ajuta ESP la stabilitate in viraje. Desi, daca dezactivezi CDC de peste tot, ESP ar trebuis a se comporte normal...
Ce nu inteleg e de ce vrei sa faci asta? Ti-au obosit amortizoarele si te-ai speriat cand ai auzit cat costa altele?
alijah
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2012
- Mesaj Privat
Nu ma gandeam neaparat sa le schimb dar vroiam sa stiu daca merge operatia fara efecte secundare :d. Inca nu am probleme cu ele dar tinand cont de strazile brailei nici mult nu cred ca mai rezista. Si da, au pretul cam piperat am vazut cam 1000€ setul (toate 4) daca nu gresesc. Multumesc pentru raspuns !
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
In situatia descrisa de tine ai 3 variante, pentru cand or sa dea sa pice:
1. www.ebay.de
2. https://www.clubopel.com/vie...p=1455576#1455576
3. trecut la suspensii normale.
Da' daca treci la suspensii normale, eu as zice sa demontezi tot sistemul CDC, si sa il vinzi la un doritor pentru transplant. Daca tu tot nu il folosesti, sa se bucure cineva de el...
1. www.ebay.de
2. https://www.clubopel.com/vie...p=1455576#1455576
3. trecut la suspensii normale.
Da' daca treci la suspensii normale, eu as zice sa demontezi tot sistemul CDC, si sa il vinzi la un doritor pentru transplant. Daca tu tot nu il folosesti, sa se bucure cineva de el...
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
Nu e necesar sa schimbi bieletele, au aceiasi lungime (300mm) si nu conteaza daca sunt de fier, (exista de fier si pt suspensie non-IDS). Singura diferenta e ca cele pentru IDS au o curbura care ocoleste.... ceva specific suspensilor IDS.
Bieletele pentru IDS se pot folosi la suspensii normale, invers nu merge.
Bieletele pentru IDS se pot folosi la suspensii normale, invers nu merge.
alijah
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2012
- Mesaj Privat
Deci pana la urma poate sa-mi spuna cineva daca se poate anula functia IDS+ din computer, sa nu stau cu eroarea in bord? Astazi am fost la un service autorizat sa schimb rulmentii de sarcina la amortizoare, dar cand au desfacut capacelele era plin de rugina si mi-au spus ca se pot rupe amortizoarele la sistemul de prindere. Si nu am vrut sa risc, mai ales ca momentan nu am atatia bani sa cumpar 2x amortizor IDS+
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
@alijah Iti trebuie un Op-com (150 RON) si un laptop + car pass-ul.
Modifici in toate modulele unde iti apare Continuous Damping Control (CDC) in not present. Asta este varianta cea mai buna si ramai si cu interfata de diagnoza iar pe viitor nu mai dai bani la diagnoza si ti-o faci singur + ca poti activa diverse chestii pe masina cu ea. Multi isi cumpara o interfata din asta si dupa aceea cer 50 RON pe o diagnosticare cu toate ca habar nu au decat sa citeasca erori.
Mie mi se pare o paguba sistemul asta IDS+ din simplul motiv ca face praf tot ce inseamna bucsa pe masina in cazul in care se circula pe drumuri cu gropi. Daca vrei sa mergi pe SPORT si totusi este un drum cu gropi nu poti ca se activeaza si IDS-ul ... deci inutil.
Modifici in toate modulele unde iti apare Continuous Damping Control (CDC) in not present. Asta este varianta cea mai buna si ramai si cu interfata de diagnoza iar pe viitor nu mai dai bani la diagnoza si ti-o faci singur + ca poti activa diverse chestii pe masina cu ea. Multi isi cumpara o interfata din asta si dupa aceea cer 50 RON pe o diagnosticare cu toate ca habar nu au decat sa citeasca erori.
Mie mi se pare o paguba sistemul asta IDS+ din simplul motiv ca face praf tot ce inseamna bucsa pe masina in cazul in care se circula pe drumuri cu gropi. Daca vrei sa mergi pe SPORT si totusi este un drum cu gropi nu poti ca se activeaza si IDS-ul ... deci inutil.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
XEP, in mod evident tu habar nu ai ce face CDC, si crezi ca singurul beneficiu e ca poti intari suspensia din buton.
Nu te supara ca iti spun, insa nu ar strica sa dai nitel un search, sa te documentezi nitel.
Stii cum e cu CDC-ul? ca si cu AFL-ul, nu-l bagi in seama cand conduci masina cu din astea, insa cand treci pe una care nu le are... nu stiu.. parca iti lipseste ceva vorbesc din experienta.
Nu te supara ca iti spun, insa nu ar strica sa dai nitel un search, sa te documentezi nitel.
Stii cum e cu CDC-ul? ca si cu AFL-ul, nu-l bagi in seama cand conduci masina cu din astea, insa cand treci pe una care nu le are... nu stiu.. parca iti lipseste ceva vorbesc din experienta.
gynelln
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
jE a scris:XEP, in mod evident tu habar nu ai ce face CDC, si crezi ca singurul beneficiu e ca poti intari suspensia din buton.
Nu te supara ca iti spun, insa nu ar strica sa dai nitel un search, sa te documentezi nitel.
.
Nu te supara ca iti spun, insa nu ar strica sa dai nitel un search, sa te documentezi nitel.
Da ,Da ,Da este ca si cu senzorii de ploaie si de lumina ... ii ai dar aproape ca nu ii folossesti niciodata si cand te urci pe alta masina le simti lipsa in sensul ca nu mai scrie AUTO pe blocul de lumini ... etc
Oricum cel mai frumos este cand apare o eroare oarecare pe IDS iar masina considera ca trebuie sa intepeasca amortizoarele in cazul asta iar daca trebuie sa parcurgi 100 km pe drum nu tocmai bun nu este deloc o placere.
P.S. O astra harchback cu bucsaraia teapana (buna) si niste jante pe 16-17 inch este suficienta pentru toate tipurile de drumuri.
Bine... acum daca iti permiti sa dai 1500-2000 RON pe 2 amortizoare IDS iar dupa aceea sa mai dai la scurt timp inca 1500 RON pe cele pe spate plus inevitabilele erori care iti apar din cauza sitemului asta atunci e ok.
Castigul de comfort sau performanta din partea unor optiuni puse masini este prea mic pentru a merita investitia: senzori lumini, ploaie,IDS ... La fel si cu butonul SPORT pe motoarele de 1.7 fara IDS = ciuciu sportivitate modifica doar cursa pedalei de acceleratie si iti da impresia de cai mai multi plus o micsorare a cursei volanului.
Totul se rezuma in final la costul pe km versus reparatiile necesare iar daca dai pe reparatii mai mult decat face atunci deja ramai doar cu placerea de a avea optiuni in plus ,motor mai mare etc. EX. 1.9 CDTI un motor in general mult mai pagubos decat anticul 1.7 CDTI daca tragi linie intre motoarele astea ai sa vezi ca 1.7 CDTI este muuult mai rentabil.
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
gynelln
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
lasati-l mai pe om, ce sariti asa la gatul lui? Poate ca idealul lui de masina e dacia 1310.
Dintr0un anumit punct de vedere, sunt de acord cu el, amortizoarele pentru IDS+ au un pret prohibitiv. De noi, cel putin. Asa cum am zis insa in alt topic, exista varianta reconditionarii.
De asemenea are dreptate si cu categoria de drumuri, daca umbli de obicei pe drumuri "nasoale", IDS+ pe astra H e naspa. Acolo te ajuta eventual suspensiile de astra J, care au 3 optiuni (moale, normal, rigid) fata de astra H, unde ai doar 2 optiuni (normal, rigid).
Insa, IDS+ pe drumuri decente iti ofera un plus de stabilitate, si un confort crescut la sofat.
Cum ar veni, toti avem dreptate, difera nitel perspectivele...
Dintr0un anumit punct de vedere, sunt de acord cu el, amortizoarele pentru IDS+ au un pret prohibitiv. De noi, cel putin. Asa cum am zis insa in alt topic, exista varianta reconditionarii.
De asemenea are dreptate si cu categoria de drumuri, daca umbli de obicei pe drumuri "nasoale", IDS+ pe astra H e naspa. Acolo te ajuta eventual suspensiile de astra J, care au 3 optiuni (moale, normal, rigid) fata de astra H, unde ai doar 2 optiuni (normal, rigid).
Insa, IDS+ pe drumuri decente iti ofera un plus de stabilitate, si un confort crescut la sofat.
Cum ar veni, toti avem dreptate, difera nitel perspectivele...
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
Va salut.
Intrucat subiectul dezbatut mai sus cred ca se refera la Astra, sunt foarte interesat daca pe Opel Vectra C fara facelift, optiunile de mai sus, respectiv inlocuire cu amortizoare normale sau reconditionare, se pot aplica?
Intreb pentru ca vreau sa vand masina si vreau sa o dau omului in regula. Din cate mi-a spus un mecanic, teoretic se poate, tot cu anulare din Op Com.
Va multumesc si in speranta unui raspuns cat mai rapid.
Intrucat subiectul dezbatut mai sus cred ca se refera la Astra, sunt foarte interesat daca pe Opel Vectra C fara facelift, optiunile de mai sus, respectiv inlocuire cu amortizoare normale sau reconditionare, se pot aplica?
Intreb pentru ca vreau sa vand masina si vreau sa o dau omului in regula. Din cate mi-a spus un mecanic, teoretic se poate, tot cu anulare din Op Com.
Va multumesc si in speranta unui raspuns cat mai rapid.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- decadurabolin
- **
- 84 mesaje
- din 03 Nov 2012
- Vectra 2005 Z19DTH
- Salaj
decadurabolin
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2012
- Mesaj Privat
Da, de reconditionare am citit despre nea Codescu din Chiajna, cum ca ar face treaba buna.
Dar marea mea problema ar fi inlocuirea loc cu amortizoare normale.
Eu as prefera sa le inlocuiesc, nu sa le reconditionez.
Si ma gandesc daca dpdv tehnic amortizoarele normale incap sau nu acolo, se prind la fel, nu trebuie de facut fel si fel de adaptari etc.
Dar marea mea problema ar fi inlocuirea loc cu amortizoare normale.
Eu as prefera sa le inlocuiesc, nu sa le reconditionez.
Si ma gandesc daca dpdv tehnic amortizoarele normale incap sau nu acolo, se prind la fel, nu trebuie de facut fel si fel de adaptari etc.