Vad ca nimeni n-a avut idei, sau n-a impartasit.
Acum, dat fiind ca suma de 160 lei ceruta la service pentru demontat carenaje, recuperat pivoti si remontat mi s-a parut intr-un anume fel, am preferat sa ma ocup singur de problema.
Am cumparat un set nou de pivoti (20 lei setul) si am purces la montarea lor.
Inainte insa, dat fiind ca problema este ca pot ajunge sa cada intre tapiterie si aripa am purces la o solutie "romaneasca". Am legat efectiv cei doi pivoti cu un cablu subtire, cablu pe care l-am legat de ceva la indemana. Nu-mi rezolva problema, dar daca vor mai cadea stiu ca ii pot recupera si monta la loc.
Acum, legat de montat, metodologia este mai simpla decat poate parea la prima vedere. Ma refer in principal la partea dreapta, unde in aparenta pare mai inghesuit.
Practic, partea de carenaj este clipsata sub plastic. Cu o surubelnita dreapta pe care o strecurati sub plastic se declipseaza, iar din acel moment e loc mai mult decat suficient. Am montat pivotul, am "ancorat" cablul chiar de una din decupaturile pentru clipsare si l-am pus la loc.
In stanga este loc datorita portiunii mai mari de vizitare.
Pivotul trebuie rasucit dupa ce se introduce pentru a ajunge in sectiunea care il impiedica sa fie impins.
Acum, ce am facut eu nu-mi rezolva problema, doar imi garanteaza ca recuperez pivotii sa-i pot remonta.
Ce se poate face: problema este ca in timp se rasucesc, pana sar din zona de blocare si atunci se pot impinge. O solutie 100% romaneasca 😊 este aplicarea unor autofiletante dupa ce se pun pe pozitie. In acest fel nu le va mai permite sa se invarta si sa sara din siguranta. Momentan n-am aplicat-o, dar daca voi constata ca trebuie sa umblu mai mult de o data pe an cu siguranta o voi face.
Bafta!
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](//s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)