MaFia01
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
MaFia01
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
MaFia01
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
andi_cimpean- Suspendat
- 398 mesaje
- din 07 Aug 2007
- Astra 2002 Z14XE
- Calarasi
andi_cimpean- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2007
- Mesaj Privat
@Mafia01, Observ cã ai gãsit piesa, aºa cã-i ºtii denumirea, da?
Vezi cum se traduce în limba englezã, acceseaza link-ul de mai jos ºi vei vedea unde se monteazã.
https://www.clubopel.com/lin.../catalog/models/1
Vezi cum se traduce în limba englezã, acceseaza link-ul de mai jos ºi vei vedea unde se monteazã.
https://www.clubopel.com/lin.../catalog/models/1
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
MaFia01
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
- litian28
- **
- 213 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Astra 2019 B14XFL
- Mehedinti
litian28
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2019 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
MaFia01 a scris:Apelez si eu la ajutorul colegilor de aici.
Am cumparat masina fara acesti pivoti, dar ulterior am descoperit ca de fapt erau cazuti intre plasticul din spate si tabla. Acum ca i-am recuperat, nu stiu cum ar trebui montati.Ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi?
Multumesc anticipat.
Am cumparat masina fara acesti pivoti, dar ulterior am descoperit ca de fapt erau cazuti intre plasticul din spate si tabla. Acum ca i-am recuperat, nu stiu cum ar trebui montati.Ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi?
Multumesc anticipat.
salutare colegule!am si eu unul din acesti suporti picat intre caroserie si acel capitonaj al portbagajului!Te rog spune si mie cum patrund acolo sa il recuperez!
o zi buna!
MaFia01
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
litian28 - din locuri inguste am mai scos chestii folosind ceva de genul [varianta cu gherute] : http://www.pieseauto.ro/poz...50-500-1-95-1.jpg Cumparat cu vreo 15 lei din Hornbach.
Korleone
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2008
- Mesaj Privat
- litian28
- **
- 213 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Astra 2019 B14XFL
- Mehedinti
litian28
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2019 B14XFL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
MaFia01
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2012
- Mesaj Privat
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
Reinvii acest topic.
Am si eu o problema similara, mi-au cazut ambii suporti, evident in carenajele laterale
Acum: maine merg la revizie si cu ocazia asta ma gandeam sa rezolva si problema in cauza. Problema este ca in conformitate cu oferta primita, inseamna sa-mi demonteze/remonteze carenajele laterale, cu scopul de a le recupera pe cele vechi si a le remonta dat fiind ca nu au unele noi pe stoc acum. Dincolo de manopera care este destul de consistenta, parca nu-mi convine sa purced la operatia asta. Chiar daca e in portbagaj, as vrea sa evit aparitia de greierasi. Plus ca peste o luna problema poate reapare
As ca vin si intreb ca orice "roman care se respecta" : a incercat cineva vreo alternativa? Are loc acolo sa pot insera o tija mai lunga? Problema principala dupa parerea mea provine de la faptul ca prinderea de acolo e prea scurta si remontarea nu va rezolva problema.
Multumesc anticipat de idei.
Am si eu o problema similara, mi-au cazut ambii suporti, evident in carenajele laterale
Acum: maine merg la revizie si cu ocazia asta ma gandeam sa rezolva si problema in cauza. Problema este ca in conformitate cu oferta primita, inseamna sa-mi demonteze/remonteze carenajele laterale, cu scopul de a le recupera pe cele vechi si a le remonta dat fiind ca nu au unele noi pe stoc acum. Dincolo de manopera care este destul de consistenta, parca nu-mi convine sa purced la operatia asta. Chiar daca e in portbagaj, as vrea sa evit aparitia de greierasi. Plus ca peste o luna problema poate reapare
As ca vin si intreb ca orice "roman care se respecta" : a incercat cineva vreo alternativa? Are loc acolo sa pot insera o tija mai lunga? Problema principala dupa parerea mea provine de la faptul ca prinderea de acolo e prea scurta si remontarea nu va rezolva problema.
Multumesc anticipat de idei.
klaus74
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
Vad ca nimeni n-a avut idei, sau n-a impartasit.
Acum, dat fiind ca suma de 160 lei ceruta la service pentru demontat carenaje, recuperat pivoti si remontat mi s-a parut intr-un anume fel, am preferat sa ma ocup singur de problema.
Am cumparat un set nou de pivoti (20 lei setul) si am purces la montarea lor.
Inainte insa, dat fiind ca problema este ca pot ajunge sa cada intre tapiterie si aripa am purces la o solutie "romaneasca". Am legat efectiv cei doi pivoti cu un cablu subtire, cablu pe care l-am legat de ceva la indemana. Nu-mi rezolva problema, dar daca vor mai cadea stiu ca ii pot recupera si monta la loc.
Acum, legat de montat, metodologia este mai simpla decat poate parea la prima vedere. Ma refer in principal la partea dreapta, unde in aparenta pare mai inghesuit.
Practic, partea de carenaj este clipsata sub plastic. Cu o surubelnita dreapta pe care o strecurati sub plastic se declipseaza, iar din acel moment e loc mai mult decat suficient. Am montat pivotul, am "ancorat" cablul chiar de una din decupaturile pentru clipsare si l-am pus la loc.
In stanga este loc datorita portiunii mai mari de vizitare.
Pivotul trebuie rasucit dupa ce se introduce pentru a ajunge in sectiunea care il impiedica sa fie impins.
Acum, ce am facut eu nu-mi rezolva problema, doar imi garanteaza ca recuperez pivotii sa-i pot remonta.
Ce se poate face: problema este ca in timp se rasucesc, pana sar din zona de blocare si atunci se pot impinge. O solutie 100% romaneasca este aplicarea unor autofiletante dupa ce se pun pe pozitie. In acest fel nu le va mai permite sa se invarta si sa sara din siguranta. Momentan n-am aplicat-o, dar daca voi constata ca trebuie sa umblu mai mult de o data pe an cu siguranta o voi face.
Bafta!
Acum, dat fiind ca suma de 160 lei ceruta la service pentru demontat carenaje, recuperat pivoti si remontat mi s-a parut intr-un anume fel, am preferat sa ma ocup singur de problema.
Am cumparat un set nou de pivoti (20 lei setul) si am purces la montarea lor.
Inainte insa, dat fiind ca problema este ca pot ajunge sa cada intre tapiterie si aripa am purces la o solutie "romaneasca". Am legat efectiv cei doi pivoti cu un cablu subtire, cablu pe care l-am legat de ceva la indemana. Nu-mi rezolva problema, dar daca vor mai cadea stiu ca ii pot recupera si monta la loc.
Acum, legat de montat, metodologia este mai simpla decat poate parea la prima vedere. Ma refer in principal la partea dreapta, unde in aparenta pare mai inghesuit.
Practic, partea de carenaj este clipsata sub plastic. Cu o surubelnita dreapta pe care o strecurati sub plastic se declipseaza, iar din acel moment e loc mai mult decat suficient. Am montat pivotul, am "ancorat" cablul chiar de una din decupaturile pentru clipsare si l-am pus la loc.
In stanga este loc datorita portiunii mai mari de vizitare.
Pivotul trebuie rasucit dupa ce se introduce pentru a ajunge in sectiunea care il impiedica sa fie impins.
Acum, ce am facut eu nu-mi rezolva problema, doar imi garanteaza ca recuperez pivotii sa-i pot remonta.
Ce se poate face: problema este ca in timp se rasucesc, pana sar din zona de blocare si atunci se pot impinge. O solutie 100% romaneasca este aplicarea unor autofiletante dupa ce se pun pe pozitie. In acest fel nu le va mai permite sa se invarta si sa sara din siguranta. Momentan n-am aplicat-o, dar daca voi constata ca trebuie sa umblu mai mult de o data pe an cu siguranta o voi face.
Bafta!
BRANCAZ
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2010
- Mesaj Privat