- octavian2008
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Aug 2008
- Astra 2008 Z1.4XEP
- Bacau
octavian2008
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Opel Astra Classic 1.4xep , an fabr.2008 .
Kilometri 167 000 .
De vreo saptamana a inceput sa mearga nasol motorul .Nu conteaza in ce viteza este cutia , la turatie constanta intre 1500 - 3500 turatii daca tin pedala de acceleratie constant incepe sa intrerupa (parca se taie alimentarea cu benzina, si o da cu portia). Daca calc acceleratia la fund pleaca fara probleme si nu da in nas sau vreu rateu , zici ca nu are nimic.(are putere si nu intrerupe).Asta se intampla doar dupa ce se incalzeste bine motorul (cand a ajuns la 85-90 grade, adica dupa vreo ora de mers). CAND E MOTORUL RECE MERGE PERFECT MOTORUL LA ORICE TURATIE CONSTANTA.
Astazi am facut un experiment sa vad dupa cat timp imi face probleme de la pornirea motorului ,ca sa ma duc la service sa vada ce are.
Dimineata am porinit motorul si l-am lasat pornit vreo 45 minute pana a pornit ventilatorul de racire si apoi am plecat la service ,\. Bineinteles ca pe drum nu a facut nici o problema motorul ,( a mers ca nou) exact cum se intampla cand te duci la dentist ( pe drum nu te mai dor maselele , de zici ca nu mai ai nimic). Am discutat cu mecanicul problema am mers cu el in probe( bineinteles ca nu facea nici o problema , nu schita nici un gest motorul, era ca un facut). Trecuse deja 1 ora jumate de cand era pornit motorul. Mecanicul vazand ca nu face probleme motorul a zis ca nu stie de la ce poate sa fie si am plecat acasa.
BINEINTELES CA PE DRUM LA INTOARCERE DUPA CE AM IESIT DE PE POARTA SERVICE-ULUI A INCEPUT SA INTRERUPA DE CUM AM DAT VITEZA A 2-A SI O TINEAM IN 2000 TURATII. M-am intors , am luat mecanicul sa vada si el si mi-a spus ca e de la clapeta de acceleratie(ceea ce nu cred), ca si-a facut nu stiu ce joc intre turatiiile 1500 si 3500 .
Intreruperea se manifesta ca si cum te-ai juca cu pedala de acceleratie (o calci , o lasi , dar intr-un mod foarte rapid). La drum lung ma dispera ca nu pot sa o tin numai in accelerare, fara sa merg constant. In decelerare nu intrerupe.
Ma gandeam sa merg cu ea la AUTO AISS FOCSANI (reprezentanta OPEL) sa vad ce are. Ca aici nu ii dau de capat.
DAR MAI INTAI SA VA CER SI VOUA PAREREA POATE V-ATI MAI INTAPLNIT CU EA!
NU DA NICI O EROARE IN BORD. NICI UN MARTOR NU S-A APRINS SI NICI PE TESTER NU DA ERORI!
Multumesc!
Cu stima!
Octavian!
Am un Opel Astra Classic 1.4xep , an fabr.2008 .
Kilometri 167 000 .
De vreo saptamana a inceput sa mearga nasol motorul .Nu conteaza in ce viteza este cutia , la turatie constanta intre 1500 - 3500 turatii daca tin pedala de acceleratie constant incepe sa intrerupa (parca se taie alimentarea cu benzina, si o da cu portia). Daca calc acceleratia la fund pleaca fara probleme si nu da in nas sau vreu rateu , zici ca nu are nimic.(are putere si nu intrerupe).Asta se intampla doar dupa ce se incalzeste bine motorul (cand a ajuns la 85-90 grade, adica dupa vreo ora de mers). CAND E MOTORUL RECE MERGE PERFECT MOTORUL LA ORICE TURATIE CONSTANTA.
Astazi am facut un experiment sa vad dupa cat timp imi face probleme de la pornirea motorului ,ca sa ma duc la service sa vada ce are.
Dimineata am porinit motorul si l-am lasat pornit vreo 45 minute pana a pornit ventilatorul de racire si apoi am plecat la service ,\. Bineinteles ca pe drum nu a facut nici o problema motorul ,( a mers ca nou) exact cum se intampla cand te duci la dentist ( pe drum nu te mai dor maselele , de zici ca nu mai ai nimic). Am discutat cu mecanicul problema am mers cu el in probe( bineinteles ca nu facea nici o problema , nu schita nici un gest motorul, era ca un facut). Trecuse deja 1 ora jumate de cand era pornit motorul. Mecanicul vazand ca nu face probleme motorul a zis ca nu stie de la ce poate sa fie si am plecat acasa.
BINEINTELES CA PE DRUM LA INTOARCERE DUPA CE AM IESIT DE PE POARTA SERVICE-ULUI A INCEPUT SA INTRERUPA DE CUM AM DAT VITEZA A 2-A SI O TINEAM IN 2000 TURATII. M-am intors , am luat mecanicul sa vada si el si mi-a spus ca e de la clapeta de acceleratie(ceea ce nu cred), ca si-a facut nu stiu ce joc intre turatiiile 1500 si 3500 .
Intreruperea se manifesta ca si cum te-ai juca cu pedala de acceleratie (o calci , o lasi , dar intr-un mod foarte rapid). La drum lung ma dispera ca nu pot sa o tin numai in accelerare, fara sa merg constant. In decelerare nu intrerupe.
Ma gandeam sa merg cu ea la AUTO AISS FOCSANI (reprezentanta OPEL) sa vad ce are. Ca aici nu ii dau de capat.
DAR MAI INTAI SA VA CER SI VOUA PAREREA POATE V-ATI MAI INTAPLNIT CU EA!
NU DA NICI O EROARE IN BORD. NICI UN MARTOR NU S-A APRINS SI NICI PE TESTER NU DA ERORI!
Multumesc!
Cu stima!
Octavian!
- octavian2008
- OP
- 9 mesaje
- din 27 Aug 2008
- Astra 2008 Z1.4XEP
- Bacau
octavian2008
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2008 Z1.4XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu... de o saptamana imi intrerupe la turatie constanta.. am crezut k e de la bujii k aveam 60000 cu ele, dp ce leam schimbat surpriza nu a fost nici o diferenta... am dat clapeta de acceleratie jos si am curatato k am mai avut probleme cu ea acum 2 ani si dp ce am curatoto au disparut problemele dar de data asta surpriza la fel nu sa observat nici o diferenta... astazi am facut un drum de vreo 700 km pana la tara si pe drum la intoarcere pe langa enervanta intrerupere mi se aprinde si masinuta cu cheie(sistemul electronic al masinii) benzinarele au supapa EGR? Am motor 1.4 z14xep... 106000 km.... plsssss HELP!
- CristiNistor
- **
- 263 mesaje
- din 29 Mai 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Bucuresti
CristiNistor
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2009
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Par probleme de EGR, la fel ca la colegul de mai sus. Are nevoie de timp sa dea eroare.
Sa citesti erorile cu metoda minune https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Sa citesti erorile cu metoda minune https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Eroare 1405... din cate am citit 1405=exhaust gas recirculation(egr) valve voltage low.... am descoperit intre timp faimoasa metoda pseudo agrafa... azi ma apuc sa curat egr-u, am luat cele 3 garnituri un spray decarburol si 1l antigel... sper din tot sufletu asta sa fie buba k alfel scot benzina si ii dau foc pt ca nu o mai suport cum face
O sa revin dupa ce termin operatiunea sa va spun daca a avut succes ))
O sa revin dupa ce termin operatiunea sa va spun daca a avut succes ))
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 344 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
p1ra7
eu cred ca nu supapa egr mizerabila e de vina pentru problema ta, la benzina se imbacseste mai greu, doar daca mergi foarte subturat sau ulei foarte prost si tinut mult timp sau consum exagerat de ulei.
eu am desfacut la mine si n-am avut ce sa-i fac, era destul de curat pe acolo, la 120 000 km.
unitatea de clapeta in schimb pe partea dinspre admisie avea un strat de mizerie destul de consistent.
succes in gasirea problemei.
eu cred ca nu supapa egr mizerabila e de vina pentru problema ta, la benzina se imbacseste mai greu, doar daca mergi foarte subturat sau ulei foarte prost si tinut mult timp sau consum exagerat de ulei.
eu am desfacut la mine si n-am avut ce sa-i fac, era destul de curat pe acolo, la 120 000 km.
unitatea de clapeta in schimb pe partea dinspre admisie avea un strat de mizerie destul de consistent.
succes in gasirea problemei.
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu cred ca e de la ulei pentru ca il schimb cam de 2 ori pe an si nu mananca aproape deloc... folosesc gm 5w30, masina are 107000km reali si schimba la 2500-3000 chiar si 6000 cand ma apuca pandaliile... intradevar clapeta de acceleratie se murdareste cam la 2 ani,dar am curatato saptamana trecuta odata cu egr... eu cred ca tot de la nenorocita aia de valva EGR e problema deoarece cu mufa scoasa nu prezinta nici un simtom negativ...
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
E HOP O NOUA EROARE!
cu mufa scoasa de la egr pe langa martorul masina cu cheie dupa vre 10 km facuti mi sa aprins si martorl check engine.... am citit codurile de eroare si am asa:
1405- egr
0403- din cate am citit pe forumuri ar fi tot EGR
am gasit pe un site de afara o teorie cum ca masa nu ar fi prezenta in mufa de la egr... dar ca sa pun in practica teoria asta imi trebuie un tester sa ii dau impulsuri din calculator sa vad daca am tensiune prezenta(respectiv masa) si asta nu cred ca pot sa o fac eu acasa pt ca ma depaseste faza cu testerul
mai am o intrebare.. ma sfatuit un coleg de pe forum sa verific componenta EGR(solenoid+senzor)... la ce sa referit cu senzorul? adica pe langa faimosul egr situat pe partea dreapta al blocului motor mai e vreun senzor ascuns pe care eu nu lam curatat? PLS HELP CA FAC CINSTE )
cu mufa scoasa de la egr pe langa martorul masina cu cheie dupa vre 10 km facuti mi sa aprins si martorl check engine.... am citit codurile de eroare si am asa:
1405- egr
0403- din cate am citit pe forumuri ar fi tot EGR
am gasit pe un site de afara o teorie cum ca masa nu ar fi prezenta in mufa de la egr... dar ca sa pun in practica teoria asta imi trebuie un tester sa ii dau impulsuri din calculator sa vad daca am tensiune prezenta(respectiv masa) si asta nu cred ca pot sa o fac eu acasa pt ca ma depaseste faza cu testerul
mai am o intrebare.. ma sfatuit un coleg de pe forum sa verific componenta EGR(solenoid+senzor)... la ce sa referit cu senzorul? adica pe langa faimosul egr situat pe partea dreapta al blocului motor mai e vreun senzor ascuns pe care eu nu lam curatat? PLS HELP CA FAC CINSTE )
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Azi am desfacut iar egr si lam curatat pana sticlea ca nou in interior... ulterior am gasit un orificiu de eliminare a gazelor presupun ca sa nu ajunga in partea electrica a egr-ului... am bagat cu seringa alcool izopropilic pe acel orificiu si iam dat impulsuri de la baterie, a iesit cv mizerie... momentan nu mai intrerupe in mers si nici cod de eroare nu mai am dar la relantiu tot mai am cateva rateuri care nush de la ce pot sa apara... acele rateuri la relantiu nu ma deranjeaza atat de tare si sper sa nu mai apara probleme
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- p1ra7
- **
- 128 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 2007 z14xep
- Bucuresti
p1ra7
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat