- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Bun...Pana acuma am contabilizat urmatoarele:
1. lipseste polita din torpedou
2. lipseste cotiera spate, inclusiv usita catre potbagaj
3. lipsesc punctele rosu si albastru de la clima
4. blocarea usilor e total diferita si aiurea la classic
5. doar 4 prezoane la classic
6. calitatea fabricatiei (cel putin la tamburii spate) -> intra mizerie
Daca mi`a scapat ceva, va rog sa completati lista.
1. lipseste polita din torpedou
2. lipseste cotiera spate, inclusiv usita catre potbagaj
3. lipsesc punctele rosu si albastru de la clima
4. blocarea usilor e total diferita si aiurea la classic
5. doar 4 prezoane la classic
6. calitatea fabricatiei (cel putin la tamburii spate) -> intra mizerie
Daca mi`a scapat ceva, va rog sa completati lista.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
Pai ce ai enumerat acolo erau optionale la astra g ... nu veneau standard.
Adevaru e ca finisajele nu sunt prea stralucite la astra classic .. dar nic la g nu pot spune ca sunt extra.
Ps: pe g aveai optiuni si de: trapa, jante pe 16, display color + navi, telefon, scaune incalzite, piele, mai multe motorizari ... etc.
Adevaru e ca finisajele nu sunt prea stralucite la astra classic .. dar nic la g nu pot spune ca sunt extra.
Ps: pe g aveai optiuni si de: trapa, jante pe 16, display color + navi, telefon, scaune incalzite, piele, mai multe motorizari ... etc.
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Materialele cred ca sunt cam aceleasi, insa acuratetea asamblarii nu mai este aceeasi. Mie, de exemplu, mi s-a desprins in coltul dispre sofer grila aceea de dezaburire a parbrizului. De fapt asa a fost de cand am luat masina, si am mai vazut cateva Astra Classic cu aceeasi buba. Oricat o asez cu mana si o presez, tot sare si ramane ptin "in aer".
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
deh..ce sa ii facem? e made in Poland si e facuta pt Europa de Est....in plus trebuiau sa limiteze obligatoriu optionalele ca altfel isi faceau concurenta astra-ului H...e o metoda de marketing....asa cum face si skoda cu tour-ul octaviei, etc.
iar mai ales la achizitia unei masini noi, pt cei care isi permit vreo 2mii in plus macar, sa renunte la ideea de astra classic si sa ia un GTC, chiar daca are motorizarea cea mai ieftina. macar e alta conceptie si arata bine si peste inca 10 ani....
eu, de ex, m-am bagat la o astra classic atat din cauza bugetului cat si a a faptului ca masina e 90% condusa de taica-meu, care, la 60+ ani nu cred ca apreciaza diferenta de design intre GTC /H si classic.
alex, ai mai putea adauga si lipsa pachetului enjoy pt astra classic dar si a motorizarilor (nu ai 2.0 dti pe classic de ex.)
iar mai ales la achizitia unei masini noi, pt cei care isi permit vreo 2mii in plus macar, sa renunte la ideea de astra classic si sa ia un GTC, chiar daca are motorizarea cea mai ieftina. macar e alta conceptie si arata bine si peste inca 10 ani....
eu, de ex, m-am bagat la o astra classic atat din cauza bugetului cat si a a faptului ca masina e 90% condusa de taica-meu, care, la 60+ ani nu cred ca apreciaza diferenta de design intre GTC /H si classic.
alex, ai mai putea adauga si lipsa pachetului enjoy pt astra classic dar si a motorizarilor (nu ai 2.0 dti pe classic de ex.)
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
E clar ca optionalele sunt limitate la strictul necesar. Motorul de 2.0 DTI sa stii ca facea treaba buna, pacat ca l`au scos. Pana si jantele sunt urate, mie unul nu`mi plac deloc. Ma gandesc la faptul ca cei de la Opel au continuat cu G`ul deoarece au vazut ca Skoda are un succes imens cu Octavia Tour. Nici lor nu le`a mers rau cu Classic`ul; am citit pe www.opel.ro ca vanzarile la G au crescut cu 197% fata de anul trecut. Ast(r)a da afacere!
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Motorul de 2.0 este un motor super rezistent. Exploatat in cele mai grele conditii, nu da nici macar un kix. Ideea este ca are prea putina putere pentru 2000cmc si acest lucru nu este rentabil pentru nimeni. In rest... despre classic pot sa zic ca are finisaje usuratice, daca ma intelegeti. Nu ca ar avea G-ul mega finisaje dar le are in stil german, pe cand classic le are cam in stil italo-francofon
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
alex tu la motorul 1.6 16v ai tamburi pe spate? ca vorbeai ceva in primul post de tamburii de pe spate .. ca se murdaresc repede !! io la acelasi motor .. dar astra g am discuri pe spate !! poate e si asta o alta diferenta!!
chestia cu 4 prezoane nu e o diferenta !! astra pana in 1.6 inclusiv are 4 prezoane .. si g si clasicu !! de la 1.8 are 5 prezoane .. la diesel parca 2.0 are 5 prezoane si 1.7 are 4..
chestia cu 4 prezoane nu e o diferenta !! astra pana in 1.6 inclusiv are 4 prezoane .. si g si clasicu !! de la 1.8 are 5 prezoane .. la diesel parca 2.0 are 5 prezoane si 1.7 are 4..
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
starter666 a scris:alex tu la motorul 1.6 16v ai tamburi pe spate? ca vorbeai ceva in primul post de tamburii de pe spate .. ca se murdaresc repede !! io la acelasi motor .. dar astra g am discuri pe spate !! poate e si asta o alta diferenta!!
chestia cu 4 prezoane nu e o diferenta !! astra pana in 1.6 inclusiv are 4 prezoane .. si g si clasicu !! de la 1.8 are 5 prezoane .. la diesel parca 2.0 are 5 prezoane si 1.7 are 4..
chestia cu 4 prezoane nu e o diferenta !! astra pana in 1.6 inclusiv are 4 prezoane .. si g si clasicu !! de la 1.8 are 5 prezoane .. la diesel parca 2.0 are 5 prezoane si 1.7 are 4..
Din pacate, da. Am tamburi; discuri nu erau nici la optionale. La Octavia Tour costa 63 euro. Eu am vazut si Astra de 1.6 cu 5 prezoane (multe chiar). Nu am avut probleme cu tamburii, dar la intalnirea de sambata asta s`au plans baietii.
Cat despre materiale, m`am urcat si in G`ul dinaintea Classic`ului si chiar nu vad diferenta; nu ridic Classic in slavi, dar chiar asa este. Probleme de asamblare exista (vezi tamburii spate), dar personal nu ma supara nimic deocamdata.
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Mandula
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2006
- Mesaj Privat
Diferente si de motorizari, nu ?
Sigur, motoare mai noi, mai performate, tehnologii mai bune, mai eficiente, mai economice pe Classic, etc, dar pe astea le stim "din carti". Interesant ar fi sa le compare strict din punct de vedere al feelingului efectiv cineva care le-a condus pe ambele (1.4 , 1.6, 1.7 "vechi", de pe G, respectiv cele noi, twinport/cdti). Eu nu am avut ocazia, am condus doar twinportul.
Sigur, motoare mai noi, mai performate, tehnologii mai bune, mai eficiente, mai economice pe Classic, etc, dar pe astea le stim "din carti". Interesant ar fi sa le compare strict din punct de vedere al feelingului efectiv cineva care le-a condus pe ambele (1.4 , 1.6, 1.7 "vechi", de pe G, respectiv cele noi, twinport/cdti). Eu nu am avut ocazia, am condus doar twinportul.
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Mandula a scris:Diferente si de motorizari, nu ?
Sigur, motoare mai noi, mai performate, tehnologii mai bune, mai eficiente, mai economice pe Classic, etc, dar pe astea le stim "din carti". Interesant ar fi sa le compare strict din punct de vedere al feelingului efectiv cineva care le-a condus pe ambele (1.4 , 1.6, 1.7 "vechi", de pe G, respectiv cele noi, twinport/cdti). Eu nu am avut ocazia, am condus doar twinportul.
Sigur, motoare mai noi, mai performate, tehnologii mai bune, mai eficiente, mai economice pe Classic, etc, dar pe astea le stim "din carti". Interesant ar fi sa le compare strict din punct de vedere al feelingului efectiv cineva care le-a condus pe ambele (1.4 , 1.6, 1.7 "vechi", de pe G, respectiv cele noi, twinport/cdti). Eu nu am avut ocazia, am condus doar twinportul.
Intr`adevar, motoarele sunt mai noi dpdv al conceptiei, dar la capitolul putere nu sunt cu mult superioare (5CP). Eu am mers cu un Vectra 1.6 16V si nu e mare diferenta fata de 1.6 Twinport; mi s`a parut totusi ca Vectra suna mai bine pana la 3000 ture, in rest, nimic. Consumul e mai mic la Twinport, dar Vectra e mai grea. Am citit undeva pe forum ca Twinpoturile ar consuma cu pana la 0.6l/100km mai putin. Sa vedem in viitor.... La Diesel, diferenta de putere e aceeasi si parca de tonalitate; suna mai bine 1.7 CDTI decat 1.7 DTI; parere personala.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Sunt fan benzina si nu vreau sa iau apararea la cdti, dar e mai performant (injectie in rampa comuna, mai silentios, putin mai puternic). Observ ca acum toti producatorii apeleaza la injectia in rampa comuna de carburant; nush de ce, dar se pare ca ar fi mai eficienta. Pystha, e vb. de 1.7, nu de 2.0 DTI.
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
alex_arhire a scris:Sunt fan benzina si nu vreau sa iau apararea la cdti, dar e mai performant (injectie in rampa comuna, mai silentios, putin mai puternic). Observ ca acum toti producatorii apeleaza la injectia in rampa comuna de carburant; nush de ce, dar se pare ca ar fi mai eficienta. Pystha, e vb. de 1.7, nu de 2.0 DTI.
este mai eficient si mai ieftin pt. producator.
mai eficient:
-este pt. ca nu apare intarzierea motorinei de la pompa de injectie la injector;
-se pot realiza mai multi timpi de injectie (a se vedea motorul v12 de la audi care are 5 timpi de injectie.)
-putere cu aprox 10% mai mare
-din teste este cu o idee mai zgomotos in timpul rularii si mai silentios la relanti(mie personal nu mi s-a parut)
-se pot folosi presiuni uriase in jur de 2000bari
-diagnosticare usoara in cazul unor eventuale probleme
in general motoarele diesel mai noi de 2000 chiar `98 `99 sunt asemanatoare cu tehnologia noua de rampa comuna: acelasi calculator, aceeasi comanda electronica. diferenta consta in faptul ca electrovalvele nu sunt in injectoare ci direct in pompa de injectie; practic au fost pregatitoare ca tehnologie pentru rampa comuna
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Sasiul DSA
Ampatamentul prelungit în combinatie cu un interior mai încapator ofera mai mult spatiu interior si un confort sporit în timpul mersului. Decuplând grupul moto-propulsor si suspensia de caroserie, inginerii Opel au reusit sa transforme Opelul Astra într-o masina extrem de silentioasa si fara vibratii. Axul din spate, decuplat de caroserie: parte a noului sasiu DSA. Manevrabilitate exceptionala, deplasare mai lina - totul cu mai putine componente, greutate mai mica si zgomot redus.
Am gasit pe site`ul de la Radacini la rubrica Astra Classic II.....
Ampatamentul prelungit în combinatie cu un interior mai încapator ofera mai mult spatiu interior si un confort sporit în timpul mersului. Decuplând grupul moto-propulsor si suspensia de caroserie, inginerii Opel au reusit sa transforme Opelul Astra într-o masina extrem de silentioasa si fara vibratii. Axul din spate, decuplat de caroserie: parte a noului sasiu DSA. Manevrabilitate exceptionala, deplasare mai lina - totul cu mai putine componente, greutate mai mica si zgomot redus.
Am gasit pe site`ul de la Radacini la rubrica Astra Classic II.....
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
eh, daca te iei dupa gargara de marketing a lui nea adam opel si a altor producatori, ai baga mana in foc ca esti la volanul pasiunii lui love4cars (adica aston martin ).
offtopic:
dupa ei, supermegainovatiile ne vor ajuta sa avem o viata perfecta:) cam asa procedeaza producatorii referitor la modele populare...scriu despre astra classic de zici ca acum au scos-o de pe plansa de design
"Manevrabilitate exceptionala" - mai sa fie, unde o fi manevrabilitatea aia, ca toti urmeaza trendul de a face masini cat mai mari , inalte, portbagaje maaari..sa aiba poporul unde pune cumparaturile de la cora...zau, incepe sa mi se para cat mai penibila tendinta asta...loganul e inalt ca o duba, chevy aveo arata usor ridicol cu rotile alea mici in raport cu designul umflat etc.. oare nu mai intereseaza pe nici un producator europeanu aerodinamica si niste dimensiuni moderate?
mai bine mai lasau din pret la astra H dar ar fi insemnat sa il lase pe polonez fara paine
offtopic:
dupa ei, supermegainovatiile ne vor ajuta sa avem o viata perfecta:) cam asa procedeaza producatorii referitor la modele populare...scriu despre astra classic de zici ca acum au scos-o de pe plansa de design
"Manevrabilitate exceptionala" - mai sa fie, unde o fi manevrabilitatea aia, ca toti urmeaza trendul de a face masini cat mai mari , inalte, portbagaje maaari..sa aiba poporul unde pune cumparaturile de la cora...zau, incepe sa mi se para cat mai penibila tendinta asta...loganul e inalt ca o duba, chevy aveo arata usor ridicol cu rotile alea mici in raport cu designul umflat etc.. oare nu mai intereseaza pe nici un producator europeanu aerodinamica si niste dimensiuni moderate?
mai bine mai lasau din pret la astra H dar ar fi insemnat sa il lase pe polonez fara paine