- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
1. lipseste polita din torpedou
2. lipseste cotiera spate, inclusiv usita catre potbagaj
3. lipsesc punctele rosu si albastru de la clima
4. blocarea usilor e total diferita si aiurea la classic
5. doar 4 prezoane la classic
6. calitatea fabricatiei (cel putin la tamburii spate) -> intra mizerie
Daca mi`a scapat ceva, va rog sa completati lista. 😢
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
Adevaru e ca finisajele nu sunt prea stralucite la astra classic .. dar nic la g nu pot spune ca sunt extra.
Ps: pe g aveai optiuni si de: trapa, jante pe 16, display color + navi, telefon, scaune incalzite, piele, mai multe motorizari ... etc.
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
iar mai ales la achizitia unei masini noi, pt cei care isi permit vreo 2mii in plus macar, sa renunte la ideea de astra classic si sa ia un GTC, chiar daca are motorizarea cea mai ieftina. macar e alta conceptie si arata bine si peste inca 10 ani....
eu, de ex, m-am bagat la o astra classic atat din cauza bugetului cat si a a faptului ca masina e 90% condusa de taica-meu, care, la 60+ ani nu cred ca apreciaza diferenta de design intre GTC /H si classic.
alex, ai mai putea adauga si lipsa pachetului enjoy pt astra classic dar si a motorizarilor (nu ai 2.0 dti pe classic de ex.)
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,437 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- starter666
- **
- 334 mesaje
- din 22 Jun 2006
- Astra 2001 Z20LEx
- Bucuresti
starter666
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LEx
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2006
- Mesaj Privat
chestia cu 4 prezoane nu e o diferenta !! astra pana in 1.6 inclusiv are 4 prezoane .. si g si clasicu !! de la 1.8 are 5 prezoane .. la diesel parca 2.0 are 5 prezoane si 1.7 are 4..
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
chestia cu 4 prezoane nu e o diferenta !! astra pana in 1.6 inclusiv are 4 prezoane .. si g si clasicu !! de la 1.8 are 5 prezoane .. la diesel parca 2.0 are 5 prezoane si 1.7 are 4..
Din pacate, da. 😢 Am tamburi; discuri nu erau nici la optionale. La Octavia Tour costa 63 euro. Eu am vazut si Astra de 1.6 cu 5 prezoane (multe chiar). Nu am avut probleme cu tamburii, dar la intalnirea de sambata asta s`au plans baietii.
Cat despre materiale, m`am urcat si in G`ul dinaintea Classic`ului si chiar nu vad diferenta; nu ridic Classic in slavi, dar chiar asa este. Probleme de asamblare exista (vezi tamburii spate), dar personal nu ma supara nimic deocamdata.
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
Mandula
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2006
- Mesaj Privat
Sigur, motoare mai noi, mai performate, tehnologii mai bune, mai eficiente, mai economice pe Classic, etc, dar pe astea le stim "din carti". Interesant ar fi sa le compare strict din punct de vedere al feelingului efectiv cineva care le-a condus pe ambele (1.4 , 1.6, 1.7 "vechi", de pe G, respectiv cele noi, twinport/cdti). Eu nu am avut ocazia, am condus doar twinportul.
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Sigur, motoare mai noi, mai performate, tehnologii mai bune, mai eficiente, mai economice pe Classic, etc, dar pe astea le stim "din carti". Interesant ar fi sa le compare strict din punct de vedere al feelingului efectiv cineva care le-a condus pe ambele (1.4 , 1.6, 1.7 "vechi", de pe G, respectiv cele noi, twinport/cdti). Eu nu am avut ocazia, am condus doar twinportul.
Intr`adevar, motoarele sunt mai noi dpdv al conceptiei, dar la capitolul putere nu sunt cu mult superioare (5CP). Eu am mers cu un Vectra 1.6 16V si nu e mare diferenta fata de 1.6 Twinport; mi s`a parut totusi ca Vectra suna mai bine pana la 3000 ture, in rest, nimic. Consumul e mai mic la Twinport, dar Vectra e mai grea. Am citit undeva pe forum ca Twinpoturile ar consuma cu pana la 0.6l/100km mai putin. Sa vedem in viitor.... La Diesel, diferenta de putere e aceeasi si parca de tonalitate; suna mai bine 1.7 CDTI decat 1.7 DTI; parere personala.
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Jacks
- **
- 175 mesaje
- din 21 Mai 2005
- Oradea
Jacks
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2005
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
este mai eficient si mai ieftin pt. producator.
mai eficient:
-este pt. ca nu apare intarzierea motorinei de la pompa de injectie la injector;
-se pot realiza mai multi timpi de injectie (a se vedea motorul v12 de la audi care are 5 timpi de injectie.)
-putere cu aprox 10% mai mare
-din teste este cu o idee mai zgomotos in timpul rularii si mai silentios la relanti(mie personal nu mi s-a parut)
-se pot folosi presiuni uriase in jur de 2000bari
-diagnosticare usoara in cazul unor eventuale probleme
in general motoarele diesel mai noi de 2000 chiar `98 `99 sunt asemanatoare cu tehnologia noua de rampa comuna: acelasi calculator, aceeasi comanda electronica. diferenta consta in faptul ca electrovalvele nu sunt in injectoare ci direct in pompa de injectie; practic au fost pregatitoare ca tehnologie pentru rampa comuna
- alex_arhire
- OP
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ampatamentul prelungit în combinatie cu un interior mai încapator ofera mai mult spatiu interior si un confort sporit în timpul mersului. Decuplând grupul moto-propulsor si suspensia de caroserie, inginerii Opel au reusit sa transforme Opelul Astra într-o masina extrem de silentioasa si fara vibratii. Axul din spate, decuplat de caroserie: parte a noului sasiu DSA. Manevrabilitate exceptionala, deplasare mai lina - totul cu mai putine componente, greutate mai mica si zgomot redus.
Am gasit pe site`ul de la Radacini la rubrica Astra Classic II.....
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
offtopic:
dupa ei, supermegainovatiile ne vor ajuta sa avem o viata perfecta:) cam asa procedeaza producatorii referitor la modele populare...scriu despre astra classic de zici ca acum au scos-o de pe plansa de design 😊
"Manevrabilitate exceptionala" - mai sa fie, unde o fi manevrabilitatea aia, ca toti urmeaza trendul de a face masini cat mai mari , inalte, portbagaje maaari..sa aiba poporul unde pune cumparaturile de la cora...zau, incepe sa mi se para cat mai penibila tendinta asta...loganul e inalt ca o duba, chevy aveo arata usor ridicol cu rotile alea mici in raport cu designul umflat etc.. oare nu mai intereseaza pe nici un producator europeanu aerodinamica si niste dimensiuni moderate?
mai bine mai lasau din pret la astra H dar ar fi insemnat sa il lase pe polonez fara paine 😊